Se amerikassa työskentelevä suomalainen sanoi että jäi suomalaiselta yhtiötä myynti toteutumatta kun ei vastannut puhelimeen 10 minuutissa
Mutta mitä jos tavallinen kuluttaja ottaisi saman asenteen? Eli soittaa myyjän asiakaspalveluun ja siirtyy seuraavan yhtiön asiakkaaksi jos kukaan ei vastaa 10 minuutissa.
Kommentit (5)
Luit väärin. Hän tarkoitti, että yhtiön työntekijä ei viitsinyt puhua 10 min puhelua työajan ulkopuolella.
Olen joissain paikoissa lähtenyt kävelemään, kun en ole saanut palvelua. Joskus myyjät juttelevat keskenään eivätkä edes tervehdi.
Minä kyllä jätän kaupan nopeasti jos ei tuu palvelua, viimeksi Ruoholahden cittarissa en jaksanutkaan ostaa paria tuotetta koska ei ollut kassoja tarpeeksi
Mutta se on tosiaan jenkeissä noin koska tarjontaa on. Suomessa/kotimarkkinoilla niin ei tapahdu koska keltaiset sivut loppuvat nopsaan... kaverini perusti pienen rakennusfirman jenkkeihin ja sai sen menestymään kun oppi että asiakas on aina oikeassa. Jos asiakas haluaa tarjouksen joulupäivänä klo 12 niin se toimitetaan silloin tai piirustuksia katselmoidaan samaan aikaan kun on tyttären valmistujaiset niin ne piirustukset katselmoidaan silloin. Yrittäjiä on miljoona (tai jotain) ja kaupat menevät helposti sivusuun. Sitten vasta kun yrityksellä on tietty "prestige" voi sanella omia aikataulujaan. Kaverini firmalla siinä meni semmonen 15 vuotta, sen jälkeen on pystynyt pitämään lomia - viikon kerrallaan.
No varmasti, jos vielä soittivat keskellä yötä. Kaikki ei jenkeissä tajua, että muu maailma ei elä heidän kellon mukaan.