JÄRKYTTÄVÄN huono olo sokerirasituskokeen jälkeen??
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Olin tänään rasituksessa ja vieläkin on niin väsynyt ja voimaton, heikko olo, vaikka syönyt ja juonutkin normaalisti olen. Millä tää helpottaa :-(
Kommentit (7)
Kokemus samasta kaks kertaa, huomiseen mennessä jo parempi olo. Mulla on sokerirasitus kokeet ollut kamalia....noin tunnin päästä litkun juomisesta hirvee vilu, pahoinvointi ja kylmähiki. En tiedä miksi? Sokeritkin on aina ollut ihan kunnossa...oon jotutunu aina lepäilee siellä jossain sängyssä kun on ollut niin heikko olo :/
Oletteko ilmoittaneet tuosta teitä hoitavalle yksikölle? Kertokaa noista asioista! Muuten ei oikein mahda mitään.
Mä oon kummalakin kerralla sanonut huonosta olosta. Ekalla kerralla pääsin makoilemaan jonnekkin varastohuoneeseen...tokalla kerralla sanoin heti ennen juomista että edellisellä kerralla tuli ihan hirveä olo, että onko mahdollista päästä johonkin rauhassa lepäämään jos sama toistuu? Hoitaja ei ottannut mua tosissaan, mut pääsin sit kyl taas sängylle, kun menin vitivalkosena ovenpielissä roikkuen sitä pyytämään...on kyl kumma miten siitä voi toisille tulla niin kamala olo ja toisille ei taas mitään....
Jos ei normaalisti syö sokeriövereitä, niin tokihan siitä litkusta paha olo tulee. Jotkuthan kehuu vain että jano lähti. Rasitusta ennen kun ei saa juoda.
Minä kehuin että jano lähti, en siitä syystä että vedän sokeriövereitä, vaan koska en halua valittaa pienestä. Ja kun on tottunut juomaan paljon (myös öisin raskaana ollessa), tuntuu 12 tunnin paasto pahalta. Se paha olo tulee sitäpaitsi yleensä vasta jonkin ajan kuluttua juomisesta.
Kyllä kamala kokemus oli. :/ toivottavasti huomenna olo jo parempi. Kiitos viesteistä!
Ap
Neljä kertaa käynyt ja aina yhtä huono olo on tullut. Huomenna on jo parempi päivä.