Miehestä ei ota taas selvää
Haluaako se rempata talon vai ei? Jaksaako se? Minne mennään kun ei tässä väliaikaisessa kämpässä voi pitkään olla?Mutta kun se ei ole ennenkään puhunut niin ei tietysti nytkään.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinäkään mikään kommunikaation mestarioppilas ole. Tässäkin oli niin kontekstipitoinen avaus, että oikein huimaa.
Kyllä mä yritän hänen kanssaan jutella mutta eipä hän mitään vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinäkään mikään kommunikaation mestarioppilas ole. Tässäkin oli niin kontekstipitoinen avaus, että oikein huimaa.
Kyllä mä yritän hänen kanssaan jutella mutta eipä hän mitään vastaa.
Minä kommentoin onnetonta avaustasi meille, enkä jutteluasi miehesi kanssa. Mitä minä siitä tiedän mitä hänelle puhut, mutta Sokea-Reettakin näkee, että avauksesi meille on umpisurkea.
Minkäslainen talo teillä? Milloin olette siihen muuttaneet, mitä silloin yhdessä ajattelitte ja mitä päätitte remontin suhteen, tehdä / teetättää, ja millaisen remontin? Määritelkää asia yhdessä keskenänne, ei täältä tule vastauksia sen paremmin. Jaksuhaleja.
Ei kai se ukko puhu, kun ei nieleenkään pysty. Odota nyt, että se paranee niin rupee juttukin luistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ukko puhu, kun ei nieleenkään pysty. Odota nyt, että se paranee niin rupee juttukin luistaan.
Kyllä se puhuu ja nielee ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se puhuu ja nielee ihan normaalisti.
Kokiko se taas ihmeparantumisen? Eipä ollut ensimmäinen kerta.