Toni Nieminen pantannut mitalinsa, nyt myynnissä.
Talousongelmat lienee taustalla. Nyt siis myynnissä, kun ei ole Toni lunastanut mitaleitaan takaisin.
http://www.is.fi/makihyppy/art-2000005183241.html
Kommentit (11)
Paras kommentti:
Nykänenhän voisi ne ostaa ja esitellä sitten vaikka ominaan, tai jobata ne jollekin, niinkuin aikoi omiensakin kanssa tehdä
No ei niitä olympiamitaleja kovin nimettäminä voi myydä. Harvasas ovat, eikä ilman voittajan nimeä edes kukaan ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi annetaan nimi julki?
Ehkä siinä ei kauheasti tarvitse edes nimeä julkaista jos myydään vuoden 1992 olympiamitalaleja panttihuutokaupassa.
Iltalehden jutussa oli, ettei panttilainaamo ota kantaa, onko Toni itse vienyt ne kaniin vai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden jutussa oli, ettei panttilainaamo ota kantaa, onko Toni itse vienyt ne kaniin vai joku muu.
Ja vielä rautalankaa: Toni on voinut kanittaa mitalin itse tai on joskus myynyt sen jollekin joka on sen kanittanut.
Tällä on kyllä joku paha nykäs-syndrooma. Se varmaan miettii et mitähän Matti tekisi? Ehkä meidän kaikkien pitäisi miettiä persaukisena ja hirmurapulassa, et mitähän se Maza tekisi? Plluhan se aina on mielessä, mut hoidetaan nää hypyt tästä ensin alta pois.
Tonillahan näytti jossain vaiheessa elämän hymyilevän urakalla. Oli rahakasta kommentaattorin pestiä, säännöllinen duuni raviohjelmassa, oma lupaava ohjastajan ura. Miten se on voinut sössiä kaiken? Mihin se fyrkat oikein menee? Nyt sen naama älyttömine virneineen on joka paskalehdessä ja aina joku nuorempi ja nuorempi misukka vieressä.
Mitä niillä mitaleilla tekee? Ihan oikein pistää rahaksi. Isäni on entinen urheilija ja hän on antanut lähes kaikki palkintonsa eteenpäin lapsenlapsille leikkimielisten kisojen palkintoina. Meillä on lasten lelukoreissa mitaleja ja pystejä.
Ei tainnut Toni päästä kaupunginvaltuustoon vaaleissa?
Kaikkea sekin jaksaa sählätä ja yrittää.
kyllähän noi voisi ostaa kuljeksimasta pois ja veisin romumetallin kerääjälle.
Eikö mikään ole pyhää tänä päivänä? Siis miksi annetaan nimi julki? En yhtään ihmettele jos kohta tekee Myllylät.