Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤JOULUNTÄHTÖSET la-su¤¤¤

24.03.2006 |

En nähnyt uutta pinoa ja edellinen oli mukavan pituinen, niin aloitellaanko uusi? Vaikka viikonloppu voi olla hiljaisempi....

Anteeksi Kukka75 (muistinko oikein).... mun olisi pitänyt huomata viestiketjusta halusi mukaan listalle, mut se jotenkin jäi ottamatta muistiin. Kiitos kun laitoit tietosi viralliseen listaan. =) Olen kyllä yrittänyt poimia uusia tulokkaita myös näiltä listoilta, mutta helpoin tapa päivittää on, kun laittaa tiedot listapinoon... =) Enhän selittänyt vaikeasti. =/

Nyt en muista, kerroinko, että sain jo eilen Early *jotain* negan kp 25/30.... Se oli se testi, jonka nimee kyselin. Mut sekin lupaa vastauksen, kun menkat on myöhäs, eli ei ole niin herkkä kuin nää aconit. Niitä en ole nyt tilannu. Pitää malttaa odottaa, että menkat olis edes päivän myöhäs... Eli en viel kovin pettynyt negasta...

uutta testiä kehiin ens viikon lopulla.... jos tarvii.

Hei, te joilla on piinan hetket niin puhalletaan kaikki oikein kovaa plussia ilmaan ja josko saatais tälle viikonlopulle eka plussa? +++

Ei muuta kuin mukavaa viikonloppua,

tää " nettiemo" hiljenee ainakin sunnuntai-iltaan saakka, jolloin päivitellään myös listaa, jos tarvis!

KJ25

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paineen tunteet vaan jatkuu ja " nippailee" .. voi että tekis mieli ostaa jo testi..vaik liian aikaista se taitaa olla. menkkojen pitäa alkaa joskus 1-3 päivä.... en jaksa oottaa....

nyt huomenna olisi (siis su) viikko " tärpistä" ja toivottavasti oikein laskemastani oviksesta..ellen oo laskenu ihan pieleen..hehe

tiuhaan tahtiin käyn täällä tsekkaileen et joko joulukuiset alkaa saamaan plussia pikkuhiljaa...

plussa onnea ihan kaikille+++++++

Vierailija
2/13 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli testiin kaksi viivaa, l.a. olisi 1. 12. Olen vaan lueskellut ketjuja tähän asti, mutta en rohkaistunut kirjoittamaan ennen plussaa. Meillä siis kaksi lasta ennestään:p -00 ja t -04, toivottavasti kolmas nyt pysyy matkassa mukana. Hiukan pelottaa että voiko vielä kolmaskin raskaus mennä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä plussia alkaa tulemaan. Jipii!!! Voi kun itsekin saisi plussata! Plussaonnea meille kaikille!

Itselläni on ollut jo ainakin pari päivää (ehkä oviksesta asti) rinnat kipeät ja varsinkin nännit. Eilen kun otin rintsut pois, oikein sattui hetken aikaa. En tiedä, voisko mukamas olla raskausoire...? Vai onko taas toiveajattelua....

Tekis mieli huomenna testata, kun oviksesta on nyt noin viikko, mutta mahtaako nuo herkimmätkään testit vielä mitään näyttää? Taidan kuitenkin hakea tänään kaupungista herkän testin ja koitan malttaa ainakin maanantaiaamuun tuon testaamisen kanssa.

Nyt lähdemme pojun kummia katsomaan, joka on Lääkäripäivillä täällä Tampereella.

Mukavaa viikonloppua ja +++++++++onnea!!!!!

Päivikki kp 20/21-29

Vierailija
4/13 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Onnea Plussanneille:)

Itselläni la.aika osuisi johonkin 17.12.06 jos siis nyt olisi tärpännyt. Kovasti on enempi ollut sitä yritystä, kun edellisissä kierroissa. Liekö kevät aurinko vaikuttanut asiaan. Meillä kaksi edellistäkin lasta on saanut alkunsa keväällä!!

No, nyt täytyy malttaa odottaa testaamista seuraavat 2-viikkoa...Toivottavasti ei tätiä sitten näy.

Taustalta plussasäteitä kaikille toivottelen:)

Vierailija
5/13 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp26/25 ja tuli vaaleanpunaista vuotoa hiukan ,joten menkkoja se tarkottaa :( Viimestään huomen aamulla, mut todennäkösesti jo täs illan /yön aikana. Olo tosi menkkamainen, ettei voi erehtyä. Ja aamulla lämmöt oli laskenu ollen 36.6. Eikä MITÄÄN raskausoireita, mitkä vois herättää edes pientä toivoa, et jos ei alkaiskaan. Eli alkaa supervarmana. Pitää hokea itelle tätä, kun sitä on niin pässi, et viimiseen asti toivoo " ihmettä" vaikka tiettää noi faktat. Mutta...no,te tiiätte tän tunteen ja tilanteen.

Ottaa niin päähän. Olis ollu upeeta olla raskaana. On vaan noustava taas kohti ens kiertoa. Mä pysyn täällä joulukuisissa kuitenkin, kun kierto lyhyehkö. Niin ihan joulukuunloppuun menis sit seuraava mahollinen la.

Plääh...

Teille kaikille muille parempaa onnea!

Sanselina, isot onnittelut!!!

Vierailija
6/13 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sanselina plussasta!!!!

Täällä menossa kp27/27-31 ja en uskalla testailla, kun tuossa kp24 sain negaa :(

Lämmöt edelleen koholla, mutta taidan odotella menkkoja niin säästyy vika testi. Oviksen mukaan pitäs alkaa maanantain tienoilla.

Vain ajottaiset menkkakivut ja vihlonnat ehkä antavat pientä toivoa, mutta tässä on niin monesti saanut pettyä ettei uskalla liikaa toivoa.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
7/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joo eilisen hissukseen tällä puolella... :) Nyt jo sit piti tulla kirjoittelemaan...

ON: Lämmöt oli tänä aamuna edelleen 36,9... eikös se olisi hyvä merkki? Mut on ne täs käyny alhaisempanakin, alimmillaan 36,4... Oviksesta on kai 11 pv... Tänä aamuna myös aamukahvin jälkeen -joka kyllä maistui entiseen tapaan- tuntui hieman yökötystä, mut ei kovin paha. Rinnat on aristellu vähemmän, kuin mitä aiemmissa kierroissa ennen tädin tuloa. Ennen siis rinnat tuskallisen arat loppukierrosta aina tädin saapumiseen saakka. Valkovuoto on nyt oviksen jälkeen runsastunut... Eli osaisko joku mua viisaampi kertoa, onko nää tätitoireita vai ehkä olisin raskautunut... =)

Negan tein viime viikon lopulla. Seuraavan teen tulevan viikon lopulla, jos on aihetta.

+++Mut ennen kaikkea ONNEA Sinulle, joka olit plussannut! +++

(anteeeksi etten nyt muista nickiäsi...) Jos haluat vielä listautua Jouluntähtösten listaan, niin lisää tietosi sinne. =)

Mukavaa sunnutaipäivää kaikille!!!

KJ25 kp 28/30

Vierailija
8/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko testata se ensi viikkoa varten hankittu testi ja negaahan se näytti! Voi että harmittaa! Tuli hukattua rahaa ja lisäksi nyt pelottaa, ettei tärppiä käynny tässäkään kierrossa, kun oviksesta on kai jo viikko. Mut täytyy myöntää, että hätäinen olin. Nyt pitää vaan odotella. Tää vauvahaaveilu ei sovi näin hätäiselle luonteelle sitten ollenkaa!!!!

Nyt on paras lähteä tuulettamaan aivoja tuonne hiihtoladulle!

t.päivikki

kp 21/21-28

Vierailija
9/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanselinalle onnittelut plussasta!

KJ25! Hienoilta nuo sun oireet kuulostaa ja lämmötkin on ihan hyvät! Mistään yhden päivän laskusta ei kannata välittää, niitä sattuu aina silloin tällöin eivätkä merkitse mitään.

Jos oot jo viime viikolla testannu niin eiköhän se oo ihan liian aikasta ollu, jos oviksesta on nyt 11 päivää. Malta vielä pari päivää! ;)

Päivikki! Juu, kyllä sä tosiaan taisit turhan hätäinen olla. Älä vielä masennu vaan oottelehan rauhassa muutama päivä ja testaa uudestaan! Mä oon itse saanu erittäin herkillä testeillä haamuja tuossa 10 päivää oviksesta, kerran jo 9 päivää, mutta se oli kyllä tulkinnanvaranen haamu. Paras vinkki mitä mä oon kuullu, että kannattaa testata, vasta kun oviksesta on 18 päivää. Silloin on ainakin kemiallinen raskaus jo poissuljettu. Ja tätä aion itse tulevaisuudessa noudattaa vaikka se vaikeeta onkin..

Heh.. Mut tuntevat naureskelee nyt varmaan, että tuo hätähousuhan se tuossa on nyt muka paras neuvomaan oottamaan testailussa..

Joo, mun " historiassa" on kuitenkin palanut niin paljon rahaa turhiin testeihin, liian aikasin tehtyihin ja sitten haamuihin jotka eivät koskaaan vahvistukkaan. Joten siksi nyt köyhempänä, mutta " viisastuneena" muistuttelen maltista! ;)

Pikkujätille pahoittelut tädistä, jos se ryökäle nyt sitten tuli sua kiusaamaan?

Ja kovasti pidän peukkuja jokaikiselle jouluvauvaa kaipaavalle!

Tää vaihe on kaikista tylsin kierrosta. Aika menee niin tajuttoman hitaasti. No onneks ens viikolla on paljon puuhaa ja se gyne keskiviikkona niin on jotain mitä odottaa. Ai niin, pitää varmaan muistaa ovistikut tilata vaikka mun ei enää pitäny tikutella.. Päätin kuitenkin, että tuon ihmeen lyhyen kierron jälkeen haluan nähdä näyttääkö tikut jotain vai ei.

Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille!

piipaa kp6/27

Vierailija
10/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nega tuli :( juu juu tiedä liian hätänen olin. n.viikon päästä pitäs menkat alkaa. mut ku en miiillläään jaksas oottaa. nega hieman masensi mua mut eipä siihen vielä oo luottamista. hitsi kun ois enemmän malttia. miten kestän vielä viikon.

toisaalta oon niin " varma" et raskaana ollaan mut niin kai se on meillä jokaisella et toivoo niin kovasti et jo kuvittelee kaiken... pitäs vaan yrittää olla enempi jalat maassa ni ei rysähtäs sit niin korkeelta ja kovaa tuolta pilvilinnoista....

Vierailija
11/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh-huh :) Nyt se plussa tuli, haalea mutta positiivinen!

10kk yritystä päällä ja en usko tätä vieläkään todeksi.

Nyt tässä mietin, että pitäisikö käydä neuvolassa uusimassa testi joku aamu vai tilaanko netistä, kun ei yhtään ole jemmassa.

Ja älkää menettäkö toivoa jos negaa ootte saaneet, mä sain selvän negan kp24 ja tänään sitten ois 28/27-31. Huomenna siis oviksesta kaksi viikkoa.

Plussatuulia kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli negaa testattu kp 28/30-34 (todennäköisesti 34). Tuli vaan kamala tarve tehdä testi ja sai taas pettyä... No vastahan se mahdollinen kiinnittyminen on varmaan tapahtunut (jos on tapahtunut ollenkaan). Mulla on jännästi rintojen aristus muuttunut vaan toispuoliseksi :P eli oik. rintaa vaan aristaa...ihan outoo:) Lämmötkin on vielä koholla...

Pitänee testailla taas ensiviikolla... vaikka sitten loppu viikosta. Odottavan aika on pitkä.

Nyt en muista plussanneen nimeä, mutta SUURET ONNITTELUT!!! Toivottavasti imaiset muutkin plussajunan kyytiin =)

Vierailija
13/13 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tarrasukkia teille mukaan!

Tästä se lähtee. Kohta joulukuisilla on oma pino odotuspuolella :D

Pahoittelut tädin yllättäneille :(

Luulen, et ovis on ollu tämän viikonlopun aikana. Ja on otettu simpat talteen. Kahden viikon päästä pitäis sit testata. Nyt siis alkaa piiiiiiitttkkkkkkääääääääääät piinaviikot. Onko kanssasisaria?

Nyt toivotaan kaikille kovasti plussatuulia +++++++'

-Kaktus- kp 20/32