Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä haluaisi lapsen..

Vierailija
24.04.2017 |

Olemme nelikymppisiä. Hänellä ei ole lapsia, ex ei halunnut, minulla on jo kaksi, koululaisia. Olin ajatellut, että vauvoja ei enää tule, mutta..Tässä ei ihan loputtomiin ole minulla ainakaan miettimisaikaa. Mitä neuvoisitte että teen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
2/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on antikristus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä?

Puolisen vuotta yhdessä, tunteneet toisemme yli kymmenen vuotta.

Ap

Vierailija
4/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako hän mieheltä, jonka kanssa haluat vanheta yhdessä?

Vierailija
5/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka "uusi" miesystävä kyseessä? Mulle kävi samoin, että oli jo kaksi kouluikäistä lasta kun menin miehen kanssa yhteen, hän alkoi haluta lasta ja alussa, rakkaushuumassa se tuntui itsestäkin hyvältä idealta. Halusin kuitenkin kypsytellä ajatusta ja hyvä niin, koska vuoden päästä ei tuntunut enää ollenkaan hyvältä idealta, eikä mieskään loppujen lopuksi ollut hyvä, eikä pysyvä. =D Kyllä sitä arkea on hyvä elää yhdessä hyvän aikaa ja parisuhteenkin olla jo vähän vanhempi kuin ihan tuore.

Vierailija
6/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies lasta niin paljon, että jos sinä sanot ei, niin hän jatkaa vauvaa haluavan naisen etsimistä?

Vierailija
7/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tajua, että lapsi on varma tapa tuhota parisuhde...

Vierailija
8/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuore miesystävä alkoi haluta lasta puolen vuoden seurustelun jälkeen (tosin tiesin alusta saakka, että yksi hänen haave elämässä olisi lapsi). Minä en ollut niin nopeasti asiasta innostunut, mutta nyt olemme olleet 2,5 vuotta yhdessä, ja nyt haluamme molemmat yhdessä lapsen ja ehkäisy on äsken jätetty pois :) . Sanoisin, että odota ainakin vuosi yhdessäoloa ennen kuin alat yrittämään lasta.

Vierailija
9/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja kaikilta! Onko hän sellainen jonka kanssa haluaisin vanheta yhdessä? Tällä hetkellä kyllä. Mutta niinhän oli joskus lasteni isäkin. Lähteekö mies, jos sanon ei? En tiedä. Kun tapasimme, hän omi katlera siitäettei koskaan saanut lasta ja jotenkin kokonaan luovuttanut asian suhteen. Ehkä olen viimeinen toivo?

Varmasti pitää vielä odotella. Tunnemme toisemme kuin vanha pari, mutta arkea emme ole oikeastaan eläneet, tuo on totta.

Minä pidän lapsista, nautin vauva-ajasta ja raskaudet sujuivat hyvin. Vähän vain hirvittää tämä ikä jo, saman ikäinen serkkuni on tuplamummo :p

Ap

Vierailija
10/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä pointteja kaikilta! Onko hän sellainen jonka kanssa haluaisin vanheta yhdessä? Tällä hetkellä kyllä. Mutta niinhän oli joskus lasteni isäkin. Lähteekö mies, jos sanon ei? En tiedä. Kun tapasimme, hän omi katlera siitäettei koskaan saanut lasta ja jotenkin kokonaan luovuttanut asian suhteen. Ehkä olen viimeinen toivo?

Varmasti pitää vielä odotella. Tunnemme toisemme kuin vanha pari, mutta arkea emme ole oikeastaan eläneet, tuo on totta.

Minä pidän lapsista, nautin vauva-ajasta ja raskaudet sujuivat hyvin. Vähän vain hirvittää tämä ikä jo, saman ikäinen serkkuni on tuplamummo :p

Ap

No Helsingissä ensisynnyttäjien keski-ikä rupeaa olemaan noin 35-vuotta, ja moni nelikymppinen saa vauvoja. En tiedä mistä päin olet, mutta täällä Helsingissä se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että lisäännytään vasta "vanhemmalla iällä".

Vierailija
11/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä pointteja kaikilta! Onko hän sellainen jonka kanssa haluaisin vanheta yhdessä? Tällä hetkellä kyllä. Mutta niinhän oli joskus lasteni isäkin.

Ap

no eihän sitä voi koskaan kenestäkään olla varma..  mutta luulen, että ns. toisella kierroksella solmitut liitos kestää paremmin kuin ensimmäisellä, koska ollaan jo kerran epäonnistuttu, ja moni oppii siitä jotain. Avioerotilastoja ei kannata tästä näkökulmasta katsoa, koska moni ei mene naimisiin toisella kierroksella vaan pysyy avoliitossa.

Vierailija
12/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuvion nimi? vapaata, varattua, sinkkua, elämän muutoksessa olevaa??

Vierailija
13/13 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kuvion nimi? vapaata, varattua, sinkkua, elämän muutoksessa olevaa??

Nyt en ymmärrä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän