Anna-Maija Tuokko voitti Tanssii tähtien kanssa -kilpailun – suuteli kilpasiskoaan häkeltyneenä
Tanssii tähtien kanssa -kisan kymmenennen tuotantokauden voittajaksi kruunattiin sunnuntaina 51,2 prosentilla yleisöäänistä Anna-Maija Tuokko ja Matti Puro.
– Herranjumala mä oon shokissa! Ihan mahtavaa meillä oli kunnon kisa, mä osaan arvostaa tätä niin paljon! Ihanaa ihanaa ihanaa, Tuokko hihkui voittonsa jälkeen.
Kovatasoinen kilpailu huipentui sunnuntai-iltana kisattuun finaalin toiseen osaan, jossa kilpailivat myös Kirsi Alm-Siira ja Marko Keränen.
Tuokko intoutui voittonsa myötä muiskauttamaan suudelman kilpasiskonsa huulille ja nappasi Alm-Siiran syleilyynsä.
Alm-Siiran mukaan parempi voitti.
– Kaikki on ollut ihanaa mutta pakko sanoa, että Anna-Maija oli parempi, uutisankkuri totesi.
Sekä Tuokko että Alm-Siira tanssivat vakuuttavasti halki koko kilpailun ja hurmasivat sekä yleisön että tuomarit viikko toisensa jälkeen.
Finaalissa nähtiin molemmilta pareilta kolme esitystä, jotka kaikki saivat tuomaristolta huippupisteet. Alm-Siira keräsi yhteensä 111 ja Tuokko 119 tuomaripistettä. Voittaja valittiin kuitenkin puhtaasti yleisöäänten perusteella.
Tuokon tanssitausta yltää lapsuuteen saakka, sillä musikaalinäyttelijä on harrastanut erilaisia tanssilajeja teini-ikäisestä saakka. Alm-Siira puolestaan toimii aerobic-ohjaajana, joten myös hänellä on vahva liikunta- ja tanssitausta.
Draamaltakaan ei finalistien osalta vältytty, sillä Kirsi Alm-Siira pyörtyi maaliskuussa suorassa lähetyksessä tanssinsa päätteeksi.
Viimeksi vuonna 2014 esitetyn tanssikilpailun voitti Pete Parkkonen ja toiseksi sijoittui Anu Sinisalo.
//KOMMENTOINTI SULKEUTUU @23.00//
Kommentit (2)
Joku muu sitä Tuokkoa suuteli, sanoo iltasanomien otsikko.
Onpa taas niin normaalia suudella heteronainen naista telkkarissa. Nyt teki sen vielä vapaaehtoisesti eikä osana esitystä. Ei vaan voi tajuta. Hienoa tietysti että voitti kisan, ei siinä mitään.