Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia joka häiritsee minua aivan suunnattomasti!!!! Auttakaa!!!!

Vierailija
23.04.2017 |

Eli mulla on brakydaktylia. Eli yksinkertaisesti minulla on todella lyhyet ja leveät peukalot. Vähän niinkuin megan foxilla toinen. Mutta mulla on vaan molemmat peukalot sellaisia. Se on ärsyttävää ku kaikki kaverit on vaa silleen " sulla on oudot peukalot " mut en vaa voi sille mitään. Voiko asialle tehdä mitään? Miten saisin normaalit peukalot?! Sori avautuminen. Mut auttakaa????!!!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko N vai M?

Vierailija
2/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko N vai M?

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisit normaalit-no et mitenkään. Hyväksy itsesi.

Vierailija
4/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa keskivertopeukaloita mitenkään. Suuri osa ongelmasta on vain omassa päässäsi. Lakkaa diagnosoimasta itseäsi ja määrittelemästä itseäsi peukaloiden kautta ja hyväksy ne. Jos et itse ota peukaloista ongelmaa, eivät ne haittaa ketään muutakaan. Ihmisiä ei loppujen lopuksi kauheasti kiinnosta toisten detaljit.

Vierailija
5/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... 😥

Vierailija
6/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa pois ja ota normaalin kokoiset proteesit!

Helppoa!

Vierailija
7/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan Fox on valittu useasti maailman kauneimmaksi naiseksi eli ei se yleensä näytä ihmisiä kovin paljon haittaavan.

Vierailija
8/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asia positiivisena. Sulla on sellainen erityispiirre, joka on yhdellä maailman kauneimmista naisista. Eipä ole monella sellaista.

Vierailija
9/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverit sanoo sulle että " Sulla on oudot peukalot ", niin sanot vain nille takaisin että "Niin, nämäpä on samanlaiset kuin Megan Foxilla" Kohta nekin halua samanlaiset.

Vierailija
10/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mulla on brakydaktylia. Eli yksinkertaisesti minulla on todella lyhyet ja leveät peukalot. Vähän niinkuin megan foxilla toinen. Mutta mulla on vaan molemmat peukalot sellaisia. Se on ärsyttävää ku kaikki kaverit on vaa silleen " sulla on oudot peukalot " mut en vaa voi sille mitään. Voiko asialle tehdä mitään? Miten saisin normaalit peukalot?! Sori avautuminen. Mut auttakaa????!!!!

Miten saisit normaalit peukalot? No mutta sinullahan on täysin normaalit peukalot jo nyt. On täysin normaalia että ihmisellä jolla on brakydaktylia, on sellaiset peukalot kuin sinulla. Se ei ole vika, vaan se on ominaisuus.

Vierailija
11/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans toi peukalojuttu, järkytyin joskus kun tajusin että kaikilla ei olekaan tällaiset peukalot kuin minulla :D Monihan niistä on huomautellut, mutta ei enää näin 25-vuotiaana kuule kommentteja. Enkä itsekään stressaa niistä, ne on hauskat ja olen huomannut monia muitakin joilla on sama ominaisuus :) Ja kyllä minusta on kivempi että molemmat peukaloni ovat samanlaiset, kuin että toinen olisi "normaali" ja toinen ei. Älä ota stressiä tuollaisesta asiasta, jos kaverit kyselee niin voithan asiallisesti selittää mistä on kyse. Niin minä ainakin olen tehnyt eikä siitä ole sen isompaa numeroa noussut.

Vierailija
12/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 14v?

Vierailija
13/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 13v

Vierailija
14/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi lyhentää muita sormiasi peukaloittesi kanssa sopusuhtaisiksi? Ongelma olisi ratkaistu sillä.

Vierailija
15/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuollaiset peukalot, mutta en ole koskaan ehtinyt tehdä niistä ongelmaa, koska elämässä on ollut niin paljon muita ongelmia mietittävänä. Ala-asteella niistä jotkut huomautteli, mutta ei enää sen jälkeen. Unohda sinäkin vaan koko peukalot jo nyt.

Vierailija
16/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva

Vierailija
17/20 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, jolla ei oo toista peukaloa ollenkaan. Oo kiitollinen peukalostais.

Vierailija
18/20 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tää sama ja häiritsee tosi paljon. Mut annan kynsien kasvaa :) ja käytän sillon tällön geeli/rakenne kynsiä

Vierailija
19/20 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minullakin on lyhyet peukalot. En ole niitä murehtinut, kuin silloin kun yksi lääkäri tokaisi että "jaa, sinulla oli se kehitysvamma peukaloissa.."🤯

Yhdellä siskoistani on toinen peukalo myös lyhyt ja arvuuttelimme ennen, jos johtuu vauvana imemisestä..

Nyt tiedän, että saattaa liittyä kromosomi muutokseen, jossa myös vaikutus kohonneeseen verenpaineeseen.

Tyypillistä Suomalaisille muutenkin.

Älä huoli sormistasi, kuulut spesiaaliin joukkoon. 👍

Vierailija
20/20 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta minulla on ja ko.peukalot. Kukaan ei koskaan ole sanonut mitään. Korkeintaan ihmetellyt. Ja siinä sitten yhdessä ihmetelty ja jopa naurettu asialle.

Jos asia häiritsee, suosittelen lämpimästi tekokynsiä. Peukaloihin saa jättää pituutta. Käy ammattilaisella. Ja hämmästy.

Kynnet hämää todella paljon.

Jos olet työssä ym.jossa et voi käyttää. Hae Normalista irtotekokynnet vapaalle/juhliin.

TOIMII! 💕