Miksi joillain naisilla on viikset?
Ymmärrän että joillekkin kasvaa, mutta kummastuttaa kun eivät leikkaa niitä pois
Kommentit (17)
No en ole kyllä naisilla viiksiä nähnyt vielä. Kyllä sä katsoit väärää päätä. Ne on pimppikarvat.
joillain hoikilla,muuten ihan kivannäköisillä naisilla ne viiksikarvat.... HUAHAHAAAAAH, kun ne eivät itse tajua miten urpoilta näyttävät. ja varsinkin joku meikivoide siinä päällä? t. mies
Jos ne tahtoo tukea Movemberia.
Arvostan.
Mulla on viikset, mutta ei kovin kummoiset... En todellakaan alkaisi niitä leikkeleen, joskus vedän pinseteillä tummimmat irti. Ihan itekseen ovat kasvaneet, pahempiakin olen naisilla nähnyt.
Kaikilla ihmisillä on ihokarvoja, mm. naamassa, rinnoissa ja säärissä. Tämä on yllätys jollekulle?
Joillain naisilla kasvaa säärikarvojakin ihan kuin miehillä.
Heillä on liikaa testosteronia?
Tai sitten ovat niin tummia?
Opiskelupaikassa oli alle 20-vuotias ihan nätti kiinalaisnainen, jolla oli viikset. Yhdellä amerikkalaisella opiskelijanaisella on mahtavat hitlerit.
On muutenkin tumma, paksut pitkät hiukset ja tummanruskeat silmät.
😂 se oli ärsyttävää poikaystäväni hekotteli että mulla on pieniä karvoja suun yläpuolella, ja mua ei naurattanut yhtään vaikka heitti vitsillä "ajetaako ne pois... Tuolla on partakone"
No, mulla on karvoja suun pielessä, silti eivät ne häiritse itseäni jos joku muu kommentoi niistä silloin vähä suututtaa...
Karvaiset sääret naisella - wau!
Enemmän testosteronia kuin monella miehellä.
Nämä naiset erottaa siitä, että käyttävät aina kuumalla ilmallakin pitkiä housuja & aina sukkahousuja hameen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
joillain hoikilla,muuten ihan kivannäköisillä naisilla ne viiksikarvat.... HUAHAHAAAAAH, kun ne eivät itse tajua miten urpoilta näyttävät. ja varsinkin joku meikivoide siinä päällä? t. mies
No kuule omatpahan ovat viikseni! Ja itse olet pienimunanen mies! t.nainen
noin 10% naisista KÄRSII hirsutismista, eli liikakarvoituksesta. Elämä on KÄRSIMYSTÄ, eli jumalaa ei ole siis olemassa, koska muuten olisimme kaikki onnellisia. AINA kuitenkin karma kostaa.
Mikähän valta ap:lla on toisten ihokarvoihin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin miehillä on miestissit? Miksi eivät leikkaa pois?
Tulihan se viiksekäs nainen kommentoimaan
Vierailija kirjoitti:
Enemmän testosteronia kuin monella miehellä.Nämä naiset erottaa siitä, että käyttävät aina kuumalla ilmallakin pitkiä housuja & aina sukkahousuja hameen kanssa.
Kyllähän ne karvat pois saa jos ei halua niitä näyttää tai peittää pitkillä housuilla. :D Mä käytän aina sukkahousuja hameen kanssa ja kyllä silti ajan karvat.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän testosteronia kuin monella miehellä.Nämä naiset erottaa siitä, että käyttävät aina kuumalla ilmallakin pitkiä housuja & aina sukkahousuja hameen kanssa.
Yleinen salaisuus on että kaikilla naisilla on säärikarvat. Osa vain ajaa ne pois.
Miksi joillain naisilla ei ole viiksiä? Kaikilla naisilla pitäisi olla.
Itse suosin amismallia, mutta joillekin naisille sopii Poirot paremmin.
Miksi joillakin miehillä on miestissit? Miksi eivät leikkaa pois?