En voi sietää vappua!
En ymmärrä tuota jokavuotista pämppäämistä puistoissa ja krapuloissa tuskailua! Tippaleipiä vedetään hyytävässä tuulessa ja räntäsateessa kulahtanut beigenvärinen pitkänmallinen takki päällä (miehet). Lähden pakoon tätä tonttulaumaa ja olen vapun aikaan ulkomailla!
Mies42
Kommentit (17)
No hyvä eipä tartte nähdä sun märisevän.
Eniten naurattaa ne puiston puskissa änkyröissään panevat teinit ja shamppanjaa kilistelevät +50 vee insinööriporukat
Kaikki samassa syssyssä Kaivopuistossa
Höh, vuoden hauskin yleinen juhla ja tietää kesän pian alkavan! Iloinen juhla, ei mitään turhaa uskonnollista hömppää ja voi vapaasti "hullutella" vanhempikin ihminen. Ei mitään pakollisia väkinäisiä sukulointeja vaan lasten ja aikuisten iloinen juhla. Parasta! Mielikuvitustakin voi käyttää, ei ole pakko raahautua Kaivariin räntäsateessa katsomaan kellastuneita yo-lakkeja tai ryyppääviä idiootteja.
Olen itsekin tämän vapun ulkomailla, mutta vietän juhlaa jollain tavalla sielläkin.
Vappu on ihanaa aikaa! Rakastan vappua :)
Kyllä sä Ap voit jäädä kotiin neljän seinän sisälle ja lopettaa marinan.
Aika kallista lähteä ihan ulkomaille asti vapun takia(ellei ole sitten Tallinna/Tukholma) Mikset vaan linnoittaudu kotiin ja kukaan ei pakota syömään niitä tippaleipiä! Miksi se vappu on sulle niin raskas asia että ihan pakoon pitää päästä?
Vierailija kirjoitti:
Eniten naurattaa ne puiston puskissa änkyröissään panevat teinit ja shamppanjaa kilistelevät +50 vee insinööriporukat
Kaikki samassa syssyssä Kaivopuistossa
Mun mielestä se on ihana perinne. Ihmiset pitää yhdessä hauskaa ja kesä on alkamassa. Ihana juhla!
Ihme marinaa. Vappu on hauskanpidon juhla, maailmaan kyllä mahtuu iloa!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota jokavuotista pämppäämistä puistoissa ja krapuloissa tuskailua! Tippaleipiä vedetään hyytävässä tuulessa ja räntäsateessa kulahtanut beigenvärinen pitkänmallinen takki päällä (miehet). Lähden pakoon tätä tonttulaumaa ja olen vapun aikaan ulkomailla!
Mies42
Oletko isomunainen hujoppi Helsingistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki samassa syssyssä KaivopuistossaMun mielestä se on ihana perinne. Ihmiset pitää yhdessä hauskaa ja kesä on alkamassa. Ihana juhla!
Saattaahan sinne puskaan joku Erkkikin päästä kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista lähteä ihan ulkomaille asti vapun takia(ellei ole sitten Tallinna/Tukholma) Mikset vaan linnoittaudu kotiin ja kukaan ei pakota syömään niitä tippaleipiä! Miksi se vappu on sulle niin raskas asia että ihan pakoon pitää päästä?
No jos 50 €:a on kallis, niin joo
Vierailija kirjoitti:
Ihme marinaa. Vappu on hauskanpidon juhla, maailmaan kyllä mahtuu iloa!
Njaaa, empä nyt tiedä...
En mäkään tajunnut vappua, ennen kuin sain lapsia. Sen myötä tajusin, ettei elämässä todellakaan ole liikaa sellaisia päiviä, että voi vain heittäytyä juhlatuulelle ilman sen kummenpaa syvällisyyttä. Ilmapalloja, simaa, munkkeja ja iloista mieltä, enempää ei vaadita. Ihan sama, vaikka pihalla on vielä metrinen hanki eikä keväästä tietoakaan.
Mua ei haittaa jos ihmisillä on hauskaa, mutta se roskan määrä vituttaa. Ja osa roskasta jää sinne tienpenkoille vaukka siivottaisiinkin. Esim Töölönlahdella oli vielä maaliskuussa konfetteja jotka oli heitetty sekunniksi ilmaan uudenvuodenaattona.
Se on trenssi se pitkänmallinen beige vaatekappale... luulis päälle nelikymppisen tietävän :)
Puhumattakaan kellastuneista yo hatuista.