Rinnakkaissuhteet
Miksi ihmiset ajautuvat rinnakkaissuhteisiin? Onko mahdollista elää useampaa erillistä elämää samanaikaisesti?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ajautuvat rinnakkaissuhteisiin? Onko mahdollista elää useampaa erillistä elämää samanaikaisesti?
Onko mahdollista? Hah, no siltähän se vaikuttaa että on mahdollista. Kysy pettäjiltä, hehän sen tietävät että miltä se tuntuu.
Mä ainakaan en katselis miestä pitkään jos en sille riittäis. Näissä jutuissa täytyy olla pelisäännöt. Se on joko tai. Mitään välimuotoa en minä ainakaan hyväksy.
Ei. Jos ukko ei ole kotona niin ei tarvitse tullakaan, pysyköön rinnakkaissuhteissaan. Miksi olisin toinen tai kolmas pimpsa jota silloin tällöin huomioidaan kun muu aika menee toisille naisille?
Parhaimmillaan uusi suhde auttaa löytämään oman seksuaalisuuden. En ole varma voiko rinnakkaissuhdetta verrata pettämiseen. Pettäminen on kertahomma.
Rinnakkaissuhde on aina pettämistä jos on toinenkin suhde.Eihän yleensä miehet sano,että tänään tapaan Ullaa ja huomenna Elliä.
Itse tosi pitkän suhteen päättymisestä,tapailen nyt useampia miehiä ja soittelen niille pitkin päivää ja yhden kanssa olen vaan tähän saakka harrastanut seksiä.En lähde siihen,että sekstailisin muidenkin kanssa,tämä mies jonka kanssa myös sekstailen,ei ole sellaista matskua josta virallista poikkista tekisin..vaan odottelen jos joku alkaa vaikuttaa näistä muista miehistä sellaiselta niin sitten lopetan tämän suhteen.Heti.En näe toimintatavassani mitään väärää,näinhän kaikki tekee.
Vierailija kirjoitti:
Rinnakkaissuhde on aina pettämistä jos on toinenkin suhde.Eihän yleensä miehet sano,että tänään tapaan Ullaa ja huomenna Elliä.
Itse tosi pitkän suhteen päättymisestä,tapailen nyt useampia miehiä ja soittelen niille pitkin päivää ja yhden kanssa olen vaan tähän saakka harrastanut seksiä.En lähde siihen,että sekstailisin muidenkin kanssa,tämä mies jonka kanssa myös sekstailen,ei ole sellaista matskua josta virallista poikkista tekisin..vaan odottelen jos joku alkaa vaikuttaa näistä muista miehistä sellaiselta niin sitten lopetan tämän suhteen.Heti.En näe toimintatavassani mitään väärää,näinhän kaikki tekee.
Ei todellakaan tee, eikä halua olla missään tekemisissä kaltaistesi kanssa.
N
Yhdessä ollaan lasten ja omaisuuden takia, kakkosnaista tai kakkosmiestä rakastetaan. Niin yksinkertaista se on.
Tuo on totta. Moderni kaava perustuu omaisuuden hallitsemiselle. Eikös kommunismissa nähtykin länsimainen parisuhdekaava vähemmän toivottavana?
Nainen, joka tuotti elämää oli aikanaan matriarkaanisessa yhteiskunnassa puolijumala. Ketään ei kiinnostanut kenen miehen lapsia syntyi, kun ei tätä yhteyttä edes ymmärretty.
Yksiavioisuus on melkoisen moderni keksintö :)