Mies, miten suhtautuisit jos deitti-ilmoituksessa laittaisin kriteereihin
että peniksen ympärysmitta saa olla 6-8 cm? Pitäisitkö ihan lutkana kun niin suoraan sanoo vai ymmärtäisitkö että tällainen on ainoa vaihtoehto? Jos siis mittasi sattuisi osumaan kohdalleen niin vastaisitko?
Kommentit (35)
En ole mitannut itseäni, mutta vehkeeni on kuin kaksi pepsi tölkkiä päällekkäin.
Vastaisin ja voisin käydä panemassa, mutta en alkaisi suhteeseen.
Ei miehet muutenkaan välitä kriteereistä.
Mulla on 3 pepsitölkkiä päällekkäin! Haha!
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin ja voisin käydä panemassa, mutta en alkaisi suhteeseen.
Ei suhteeseen sillä perusteella koska ilmoittaa koon vai siksi ettet yleensäkään halua suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että seuraava.
Miksi kokoa ei saa ilmoittaa jos se on deal breaker -tasoinen ongelma?
No ei kai tuossa.
Onhan siellä muutenkin vaaditut pituudet sun muut laitettu sentilleen.
Itse en voisi vastata, koska en tiedä penikseni ympärysmittaa. Pituutta olen joskus mittaillut :D
Mutta siis tuohan on todella ohut penis.
Siis ympärysmitta vai halkaisija?
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis tuohan on todella ohut penis.
No niin on sekin mihin se laitetaan, että jokaiselle tarpeen mukaan... Ei kai se muuten ongelma olisikaan
Ajattelisin että joku bimbo jolla mittanauha mukana sängyssä. En edes tiedä oman kullini ympärysmittaa vaikka olen sen kanssa elänyt yli 30 vuotta.
Ajattelisin, että laiha kynäkalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa, ei se väärin ole. Mulle taas peniksen kokoon tai kokoon ylipäänsä liittyvät kriteerit ovat deal breaker -tasoinen ongelma, vaikka osuisikin haluttuun väliin
- eri
Vierailija kirjoitti:
Siis ympärysmitta vai halkaisija?
Koko vehkeen ympärysmitta paksuimmasta kohdasta mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa toki. Mutta jos ykköskriteeri on munan paksuus niin et ole ihan sitä mitä naisessa etsin. Vaikka paksuus osuisikin kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa, ei se väärin ole. Mulle taas peniksen kokoon tai kokoon ylipäänsä liittyvät kriteerit ovat deal breaker -tasoinen ongelma, vaikka osuisikin haluttuun väliin
- eri
Eli sinun mielestäsi olisi parempi kehitellä suhdetta seksitasolle saakka niin monen miehen kanssa että tarpeeksi pieni löytyy ja nakella siihen saakka miehet ovesta ulos housut kintuissa kun on todennut että liian iso on?
kun keskimäärin peniksen ympärysmitta on 12 senttiä niin näin pieniä peniksiä ei monelta löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Eli sinun mielestäsi olisi parempi kehitellä suhdetta seksitasolle saakka niin monen miehen kanssa että tarpeeksi pieni löytyy ja nakella siihen saakka miehet ovesta ulos housut kintuissa kun on todennut että liian iso on?
Ihan yhtä vähän mun makuun tuo olisi. Mutta eipä sun tarvitse mua miellyttää. Miehistä löytyy paljon niitäkin, jotka pitävät erinäisten ulokkeiden kokoja suhteen kannalta hyvin tärkeinä asioina
Ei se mitään auta. Ihan kaikki miehet ottavat kuitenkin yhteyttä, eikä vain ne jotka sopivat ilmoituksesi kuvaukseen.