Miten nainen isketään?
Kommentit (35)
Ap, kirjoita mahdollisimman rehellisesti miten toimit ja katsotaan voisko antaa vinkkejä. Miten olit pukeutunut, paljonko joit alkoa, minkälainen baari, mitä teit baarissa, minkälaisia naisia lähestyit, mitä sanoit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu seksikkäästi. Huulia kannattaa lipoa samalla kun katsot silmiin.
Millaista on seksikäs pukeutuminen miehellä?
Tiukat housut ja puoliksi napitettu kauluspaita tietysti, muista ajalla rintakarvat pois.
Ei pidä missään tapauksessa ajella rintakarvoja, jos naisia ollaan iskemässä.
Liikkeelle on hyvä lähteä pistämällä kone kiinni hetkeksi ja lähtemällä yöelämään.
Oliskohan tommosesta 4000 dollarin deittikurssista apua?
Vierailija kirjoitti:
itsevarmuus. sitä on ujollakin miehellä eli rohkeus lähestyä ensinnäkin naista. pelkkä tuijottelu ei oikein kanna... eli reippaasti vaan kuten miehet lähestyvätkin, "hei onko tässä tilaa, /voinko istua seuraasi,/ saanko tarjota sinulle juoman,/ hei vaan mitäs kuuluu näin lauantai-iltaan. sitten siinä jutellaan ja tutustutaan puolin ja toisin ja katsotaan onko kemiaa. usein siinä on kaikki, mutta joskus voi sitten myös kiinnostusta olla molemmin puolin. myös tavallinen keskustelu on ainakin itsestä mukavaa! tsemppiä rientoihin
"saanko tarjota juoman." Heti kun juoma on juotu niin se on siinä. koettu on, yksi jopa meinasi varastaa minun juoman kun en suostunut tarjoamaan kun pyysi. Ihmeellisiä nämä "naiset" nykyään baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu seksikkäästi. Huulia kannattaa lipoa samalla kun katsot silmiin.
Millaista on seksikäs pukeutuminen miehellä?
Tiukat housut ja puoliksi napitettu kauluspaita tietysti, muista ajalla rintakarvat pois.
Muuten hyvä, mutta rintakarvat pitää jättää. Ja pulisonkit! Toimi 70-lvuulla, miksei tänäänkin?
En osaa sanoa. Mua kun ei ole koskaan kukaan yrittänyt iskeä ja olen nainen. Itse "iskin" kerran miehen baarista niin että marssin miehen luo ja sanoin "moi, lähetkö mun luo yöks?" Mies katsoi mua kerran päästä varpaisiin ja tokasi "joo." Sain seksiä :-) N28
Väärä foorumi tuolle kysymykselle.
Vähän sama juttu, kun menisit "uskontojen uhrit" palstalta kyselemään vinkkejä oman uususkonnon perustamiseen.
Kuvittele, että nainen on sorvi. Ensiksi sorvi pitää käynnistää, eli menet naisen luo, hymyilet ja esittäydyt esittäen sen jälkeen avausrepliikkisi. Oletamme, että saat sorvin käyntiin, eli nainen hymyilee takaisin ja sanoo nimensä. Sitten sorviin laitetaan työstettävä kappale, eli tämä kappale on kuvainnollisesti se ensimmäinen aihe mistä puhutte. Jos kappale tarttuu tukevasti kiinni sorviin, eli nainen alkaa keskustelemaan samasta aiheesta, aletaan työstämään kappaletta, eli pyöritetään teräkelkkaa ja siinä olevaa karapylkkää niin että lastua alkaa syntymään (eli siis antoisa ja hyvä molemminpuolinen keskustelu viriää). Jos menet liian äkkiä liian intiimeihin asioihin, saattaa käydä niin että työstettävä kappale räjähtää pirstaleksi ja koko sorvi vaurioituu jääden pitkäksi aikaa ns. telakalle (nainen suuttuu ja ylikuumenee tai kylmenee totaalisesti). Tämän jälkeen vain ammattilainen saa sorvin takaisin käyttökuntoon.
Riippuu kohteesta. Kaikki eivät kiinnostu samoista jutuista. Ei ole olemssa "naista". On vain määrittelemätön joukko erilaisia ihmisiä. Jotka kaikki tahtovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää taitaa olla pitkälti niitä juttuja, että jos ei osaa niin ei sitä opiskellakaan voi.
Tietysti markkinamiehet sanovat, että voit oppia vaikka miksi pelimieheksi lukemalla tämän ja tämän kirjan. Tuskin.
Sitä joko on tai ei ole?
Ei pelkkiä kirjoja lukemalla opi mitään muutakaan, mutta harjottelemalla varmasti oppiikin. Perus psykologiaahan niissä pelimies oppaissakin vain on.
Joitain naisia ei isketä mitenkään. Ei onnistu vailla mikä pelimies olisi.
Naisen voi iskeä muualtakin kuin baarista tai kapakasta. Itse katselin tuossa vähän aikaa sitten yhtä komeaa miestä, joka kävi kanssani usein samaan aikaa ostoksilla. Käy edelleenkin ja nykyään jo hymyilemme ja tervehdimme.
Aina ei pidä pitää kiirettä. Äläkä ajattele niin iskemisenä asiaa, vaan tutustumisena ihmisee. Kyllä, nainenkin on ihminen ja hänelle voit jutella ihan juuri niinkuin muillekkin ihmisille. Minut hurmasi kerran mies kysymällä tiedänkö mitään levyjarruista. Hän oli tullut ottamaan yhden oluen kun auton jarruremontti ei mennyt hyvin. Seurustelin miehen kanssa yli 6v. Muista että kokoiltaa ei kuitenkaan autoista tai miehistä asioista pidä puhua.
Olen ollut sinkkuna pitkään, eipä miehet juuri kauheasti lähesty kuin seksimielessä. Ehkä tuosta kauppakaverista tulee jotain tai siitä ihanasilmäisestä huoltoliikkeen miehestä, joka hymyilee ja vitsailee.
Tsemppiä yrityksiin.
Mitä jos iskee halolla päähän ja raahaa kotiin?
Toimisiko?
Muuten ei naisia mukaan saa.
Kyllä nää taitaa olla pitkälti niitä juttuja, että jos ei osaa niin ei sitä opiskellakaan voi.
Tietysti markkinamiehet sanovat, että voit oppia vaikka miksi pelimieheksi lukemalla tämän ja tämän kirjan. Tuskin.
Sitä joko on tai ei ole?