Mitä te muut 50v teette viikonloppuisin? Minusta tuntuu
että me ollan aivan pystyynkuoltuja, aina kotona ja tehdään vain polttopuita tai hoidetaan vanhempiamme..
Kommentit (20)
Käyn lenkillä ja kuntosalilla. Seuraamassa omien nuorten harrastuksiin liittyviä,pelejä.
Teen hyvää ruokaa ja leivon. Usein juodaan laaduskasta viiniä ruuan kanssa.
Välillä,käydään perheen kanssa jossain syömässä.
Tykkään myös shoppailla.
Miehen kanssa yhdessä lenkkeillään ja käydään leffassa.
Ja välillä vaan ollaan ja rentoudutaan.
Ja tietty käydään omilla vanhemmilla, mutta asuvat aika kaukana, joten suht.harvoin.
Töissä tapaan ihmisiä paljon, joten vkl:na ei usein jaksa kutsua vieraita vaan haluaa olla rauhassa.
Tänään kiksautin vaimoa aamulla kun teinit nukkui vielä ja iltapäivällä käytiin vaimon kanssa pelaamassa sulkapalloa
Näinhän tämä elämä näyttäisi näköjään menevän...
Mä oon vm-66 ja teen 3-vuorotyötä, usein töissä viikonloppuja .Lisäksi opiskelen AMK:ssa, harrastan liikuntaa, koiria, matkustelua yms. MULLA TEKEMISTÄ RIITTÄÄ, MIES ON VÄHÄN SOHVAPERUNAMPI. T untuu, että energiaa riittää ja haluisin oppia uutta, kieliä ja harrastaa, vaihtaa ammattia jne, Lapset aikuisia, toisesta isoja murheista kylläkin. Ei lapsenlapsia, ystäviä on ja heitä näen aina kun ehdin. Haluaisin kesällä alkaa käydä esim lavatansseissa. Vanhemmat jo kuolleet, heitä autoin tosi paljon silloin kun eli. Suunnitelmissa jatkaa opiskelua, jos terveyttä riittää yliopistoon,,,, kyllä yli 50- vuotiaana.
Nautimme kotonaolosta. Kaksi teiniä asuu vielä kotona. Joskus käydään reissuilla. Mies häärää paljon autotallissa ja minä puutarhassa.
Kun vihdoinkin on aikaa, niin luen, kuuntelen musiikkia, ompelen, opettelen uusia taitoja (espanjaa, nikkarointia tms.), hoidan puutarhaa, järjestän valokuvia ...
Varmaan tylsää nuorempien mielestä, mutta minusta ihanan vapauttavaa. Voin viettää vaikka koko päivän narsisseja seuraten. Ei ole tarvetta jonottaa minimekossa baariin tai herätä krapulassa uuteen aamuun
Vanhemmat kuollu, enkä tee polttopuita.
Pitkiä pyöräilylenkkejä sähköpyörällä. Pakko jotta terveys/olo inhimillinen.
Me just tultiin kahden viikon pääsiäislomalta. Tänään tehtiin puutarhahommia ja käytiin saunassa. Äsken syötiin ja ajateltiin katsoa seuraavaksi joku hyvä leffa. Yleensä viikonloppuisin pelataan golfia, tänään oli vähän kylmä. Ja hoidellaan tuota isoa puutarhaa. Kesälomalla reissataan taas kolme viikkoa.
Me käydään metsäretkillä, pyöräillään, patikoidaan, talvella hiihdetään ja kesällä melotaan ja kalastellaan. Sitten laitetaan yhdessä ruokaa ja löhöillään, käydään reissussa, mökillä, tai ollaan kotona.
Ulkona liikkuminen innostaa eri tavoin, kaikki ohjattu sisäliikunta on jäänyt pois, ne eivät enää nappaa kumpaakaan. Tehdään autoreissuja ja ollaan kesälomat Lapissa. Minä tykkään katsella kotona elokuvia ja lukea kirjoja, mies saattaa seuraksi katsoa jonkun leffan yhdessä. Joskus käydään kaupungilla kahvilla mutta ravintolat on jääneet vähemmälle. Viikolla voidaan sopia yhteinen lounas. Aamiaiset vietetään aina yhdessä ja varataan aikaa heräämiselle ja lehden lukemiselle, kommentoidaan maailman menoa. Viiskymppisen elämä on ihan mukavaa.
Missä päin Suomea te asutte? Onko kotipaikkakunnallanee teatteria tai konserttisalia? Niissä on usein mukavia esityksiä.
Elokuvissa kannattaa käydä vaikka samat filmit näkee ilmaiseksi telkkarista vuoden kuluttua. Siellä oleva kokonaisvaltainen tunnelma äänitehosteineen on sen arvoista.
Onko teillä päin vaellusreittejä? Ottakaa eväät mukaan ja tehkää patikkareissu. Tai jos puolisosi ei innostu, mene yksin. Ota kamera mukaan, niin reittiä tulee tarkkailtua eri tavalla.
Haluatko maalata tai piirtää? Osta luonnoslehtiö ja maalit/kynät. Tässä ohjeita alkuun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2460987/voiko_piirtamaanmaalaamaan_oppia…
Uimahallireissu piristää, jos paikkakunnalla ei ole kylpylää.
Koska olette viimeksi käyneet keilaamassa? Miksi ei?
Onkohan näitä ketjuja 22 vuoden päästä kun olen yli 50?
No mitä. Käyn jumpissa ja uimassa. Juttelen naapureitten kans. Käydään kaupoilla. Tehdään pihatöitä. Pe yleensä leffa tai keikka miehen tai ystävän kans.
Nyt on onneksi! vähän rauhallisempi viikonloppu!
Perjantai meni ihan kotosalla koko ilta, eilen käytin anopin kaupassa samalla kun kävin itsekin (asuu lähellä). Mies imuroi talon silläaikaa. Mies lähti sitten teinin kanssa salille ja minä jäin kotiin lueskelemaan. Illemmalla ruuan laittoa ja leffojen katselua.
Tänään hidas aamu, muut nukkuu vielä. Iltapäivällä tulee lapsenlapsi hoitoon muutamaksi tunniksi että vanhemmat pääsevät harrastuksiinsa. Siinä sitä on ohjelmaa muutamalle tunnille <3
Viime viikonloppuna meillä oli 11 henkeä pöydässä (aika vähän, 6 henkeä oli reissussa eikä päässeet tulemaan), vietimme pääsiäissunnuntaita ystävien kanssa ja söimme hyvin.
Puutarhassa olen jo aloitellut mutta nämä jäiset kelit estää mua olemasta siellä pitkään (mun kipusairaus inhoaa Suomen kelejä). Vapuksi pitäisi siivota uima-allas jotta pääsen dippaamaan:D
Välillä lähdetään ajelemaan johonkin pikkupaikkakunnalle vaikka lounaalle tai kahville, käydään joka vuosi Slow food festareilla ja muillakin. Tai sitten reissataan ulkomaille viikonlopuksi.
Lauantaiaamuisin tavataan lapset brunssilla. Sitten käydään kauppatorilla kalassa ja Hiltusen antikvariaatissa. Iltapäivällä lenkkeillään ja illalla syödäään päivällinen.
Sunnuntaisin kävellään kaupungilla ja poiketaan johonkin galleriaan tai museoon ja käydään kahvilla.
Vapusta eteenpäin ollaan kaikki vapaa-aika mökillä.
Jos yksi ihana viisikymppinen nainen viettäisi mun kanssa aikaansa, olisi se hyvinkin intohimoisen läheisyyden ja seksin kyllästämää! <3 Tekisin kyllä mielelläni kaikkea muutakin mukavaa hänen kanssaan. :)
Käyn känniördäyskaraokebaarissa hakemassa irtomunaa.
Meillä iltatähti, joten elämme vielä lapsiperhe-elämää.
Molemmilla vaativat työt, joten koneella tulee istuttua iltasin ja vknloppuisinkin.
Käydään ulkomailla paljon, sekä perheenä että kaksin. Lisäksi minulla työmatkoja Sto ja Cph.
Vknl puuhataan lapsen ehdoilla.
Vanhaa isääni käyn katsomassa mahd usein (ajomatka 700 km yht), poltoopuita ei tarvitse hakata, eikä paljon puutarhaakasn hoitaa.
Vaativa työ, joten viikonloput menee löhöillessä. Hyvä, että jotain ruokaa jaksan laittaa. Mies on aina ollut sohvaperuna. Välillä opiskelen jotain avoimen yliopiston kursseja, joihin liittyviä tehtäviä teen viikonloppuna.
Glamöröösiä vapaaherrattaren elämää vietän.
En ole ihan vielä 50, mutta aika lähellä kuitenkin. Teinipoikani totesi minulle tänään, ettei äiti sulla ole muuta elämää kuin käydä töissä ja olla kotona :D
Kyllähän me reissataan ja kyläillään, mutta ilmeisesti teinin mielestä elämäni on kovin rajoittunutta.