Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida nähdä itseäni oikein

Vierailija
22.04.2017 |

Haluan laihtua vaikka pääsisin tavoitepainooni. Synnytyksen jälkeen bmi tavoitteeni oli 21. No sen kun saavutin, tuli tavoitteeksi 20. Nyt bmi:ni on 19 ja seuraava tavoitteeni on 18. En nää vartalossani mitään muutosta. Tunnen olevani iso...olen pitkä nainen ja käytän nyt 38 koon vaatteita. Mikä avuksi tähän tilanteeseen? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et ole sairastunut anoreksiaan. olet normaalipainoinen ja hoikka nainen älä pudota painoa äläkä keskity siihen. toivoisin itse olevani mitoissasi ja itsellä on syytä laihduttaa. nauti kauniista vartalostasi!

Vierailija
2/3 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriön alkumetrit mahdollisesti? :c Hyvä että tunnistat ettet välttämättä näe kehoasi "oikein". Se on jo tosi hyvä juttu! Luulen, että voisit löytää apua esimerkiksi psykologilta. Kehonkuvan ongelmien taustalla on usein jotain muuta, tai sitten ihan muutenvaan niitä voi olla vaikea ratkoa yksin.

Olin itse nuorempana anorektinen, normaalipainoni oli n. 50kg mutta piti välttämättä päästä 40kg:n kun minua lyhyemmät ystävät painoivat 38kg - olin kateellinen ja koin olevani ylipainoinen vaikka nyt nähdessäni kuvia silloisesta kropastani olin pelkkä luuranko. Päästessäni siihen "tavoitteeseen" loppuivat menkat ja minua huimasi koko ajan. Usein omat tavoitenumeromme ovatkin epärealistisen alhaisia. :'D

Tsemppiä, et ole ainoa eikä tarvitse olla yksin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän