Voi perse, seksisuhde ja nyt miehellä on tunteita
Pitääkö seksisuhde aina lopettaa, jos toiselle tulee tunteita? Mies haluaisi jatkaa samalla tavalla kuin ennen, mutta en haluaisi häntä "käyttää hyväksi" sillä tavalla, kun hän kuitenkin haluaisi enemmän. Toisaalta taas seksi on järjettömän hyvää ja on vaikea kuvitella, että löytäisin toisen miehen, jonka kanssa seksi toimii yhtä hyvin.
Te kaikki jolla on ollut seksisuhde, mitä on tapahtunut, kun toinen on kertonut tunteistaan? Onko suhteen lopettaminen ainut vaihtoehto?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö seksisuhde aina lopettaa, jos toiselle tulee tunteita? Mies haluaisi jatkaa samalla tavalla kuin ennen, mutta en haluaisi häntä "käyttää hyväksi" sillä tavalla, kun hän kuitenkin haluaisi enemmän. Toisaalta taas seksi on järjettömän hyvää ja on vaikea kuvitella, että löytäisin toisen miehen, jonka kanssa seksi toimii yhtä hyvin.
Te kaikki jolla on ollut seksisuhde, mitä on tapahtunut, kun toinen on kertonut tunteistaan? Onko suhteen lopettaminen ainut vaihtoehto?
Hyvä kysymys! Onko mies sellainen että voisit kuvitella joskus kiinnostuvasi hänestä vai onko hänen ns. unelmansa sinusta täysin toivottomia? Sanoisin että mikäli et tule ikinä olemaan syvemmin kiinnostunut häneen etkä tule haluamaan minkäänlaista suhdetta ja mies on syvästi kiinnostunut niin moraalisinta olisi laittaa poikki tai ainakin pitää taukoa :/
Ei mukavaa ulostietä. Punnitse seuraavia asioita... kuinka kauan mies on ollut yksin, onko mahdollista että tuhlaat hänen aikaansa, jos siirrät surullisen välirikon myöhemmäksi. Pahiten rikot häntä, jos jatkat seksisuhdetta kunnes löydät oikean rakkauden. Koita kannustaa häntä etsimään toista naista.
Voi myös olla mahdollista, ettei miehen tunteet ole välttämättä niin syvät, vaan hänellä on vain kova läheisyyden kaipuu ja silloin oksitosiini saa helposti valtaansa. Voi olla, että kun olette harrastaneet seksiä tarpeeksi, hänen tunteensa hälvenee, varsinkin jos pidät muuten etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
On muuten mielenkiintoista että se meenkin tavallisesti monesti näin päin. Tavallaisesti naisella on ollut muodostaa tunneside mieheen.
Noin minäkin olen kuullut, tiedä sitten. Kokemukset olisivat nyt joka tapauksessa kaivattuja, riippumatta siitä olitko ihastunut vai ei-ihastunut puoli!
Ap
Aivan varmasti löydät toisen miehen, jonka kanssa seksi on hyvää. En muutenkaan ymmärrä miksi naisena haluaisi jämähtää yhteen mieheen kun seksin saaminen on naiselle niin helppoa. Miehelle ymmärrän tämän järjestelyn paljon paremmin, koska mies joutuu aina tekemään enemmän saadakseen seksiä, eikä mies voi ehdottaa seksiä suoraan.
Eli vihellät pelin poikki miehen kanssa ja etsit uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Onko mies sellainen että voisit kuvitella joskus kiinnostuvasi hänestä vai onko hänen ns. unelmansa sinusta täysin toivottomia? Sanoisin että mikäli et tule ikinä olemaan syvemmin kiinnostunut häneen etkä tule haluamaan minkäänlaista suhdetta ja mies on syvästi kiinnostunut niin moraalisinta olisi laittaa poikki tai ainakin pitää taukoa :/
Mies on mukava ja kaikin tavoin hyvä mies, mutta hänen toiveensa ovat ikävä kyllä toivottomia, en halua parisuhdetta tai mitään muutakaan syvempää...
Ap
Pakko mun mielestä lopettaa jos menee liian vakavaksi eikä ite oo samalla sivulla. Olen nainen ja en halua johtaa harhaan toista..
haha. miettisikö kukaan seksisuhteessa oleva mies sen naisen tunteita?
korkeintaan niin, että koska nainen on rakastunut, sen saa nyt tekemään mitä tahansa sängyssä mitä ruokottomuuksia vain ilkeää pyytää.
mutta koska olet nainen, kehotan sinua lopettamaan suhteen, jotta miesparka ei riko sydäntään.
Mulle käynyt siis myös noin että mies ihan hulluna vaikka sanoin alusta asti etten halua tai pysty mihinkään vakavaan. Oli pakko lopettaa, välitin syvästi mutta en ollut rakastunut. Toinen alkoi puhumaan jo naimisiin menosta vaikka kuinka toppuuttelin.
Itse oon yleensä se ihastuva osapuoli ja miehet haluisivat jatkaa. Lopetan jutun itse, koska tiedän, että loppujen lopuksi oon vaan itse ihan rikki.
N23
Vierailija kirjoitti:
korkeintaan niin, että koska nainen on rakastunut, sen saa nyt tekemään mitä tahansa sängyssä mitä ruokottomuuksia vain ilkeää pyytää.
mutta koska olet nainen, kehotan sinua lopettamaan suhteen, jotta miesparka ei riko sydäntään.
Itseasiassa aika moni miettisi. Sehän on yksi suurin syy jättää vähemmän viehättävät naiset väliin, koska todennäköisyys toisen satuttamiselle kasvaa silloin paljon suuremmaksi.
Sano suoraan miehelle, että mies on sinulle pelkkä penis.
Katso sitten reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu pahaa miehistä.
Miksi puhut pahaa miehistä?
Laita ehdottomasti suhde poikki, ei ole järkeä satuttaa toista olemalla lähellä ja antamalla jotakin toivoa tulevasta, mikäli niin ei kuitenkaan ole :/ jos kuitenkin olette samalla aaltopituudella tunteista puhumisen suhteen ja sallitte niitä, niin sitten tilanne voi olla toinen..
Olen itse samanlaisessa suhteessa, mutta asiat eivät onneksi ole vielä menneet noin monimutkaisiksi. ;)
Tsemppiä!
Kiitos vastauksista, ne selkeyttivät ajatuksia paljon. Niinhän se taitaa olla, että olisi epäreilua jatkaa suhdetta vain omien mielihalujen vuoksi, sillä en halua antaa hänelle turhia toiveita...
Ap
Jos tulee tunteita, ei todellakaan kannata jatkaa. Mulla oli joskus panosuhde, missä ihastuin ihan hirveesti, vaikka mies pyöritti useampaa. Sitten yhtäkkiä tilanne kääntyi toisinpäin. Lopetin seksisuhteen, koska aloin seurustelemaan. Panomiehelle tämä ei sitten sopinutkaan ja yritti kostaa sabotoimalla uuden suhteeni. Eli kun tunteet astuu kuvioihin, tulee ongelmia!
On muuten mielenkiintoista että se meenkin tavallisesti monesti näin päin. Tavallaisesti naisella on ollut muodostaa tunneside mieheen.