Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalalta...

Vierailija
22.04.2017 |

Huomannut,että palstalla paljon hoitohenkilökuntaa. Kysymyksessä palvelutalo,jossa henkilökuntaa alle 0,5 mitoituksen siis alle suosituksen. Hoidettavia 31 ja myös syötettäviä/juotettavia (sänkyasukkaita,jotka nostetaan ylös),yössä yksi hoitaja. Ilmoituksia tehty liittoon ja myös valvira käynyt tarkastamassa tilanteen,mutta mitään muutosta asiaan ei ole saatu. Työnantaja eli lähiesimies todella vihainen,kun liittoon yhteydessä.. Mitä asialle tehdä,kun kukaan ei asiaa todesta ota,että kiirettä on. Ja niille,jotka sanoo että jättää juoruamisen vähemmälle taukohuoneessa,niin emme käy yhdessä kahvilla vaan porrastetusti,eli yksi kerrallaan (kahvihuoneessa ei muita!) tai ruokatauoilla. Eimies sanoo olevansa työntekijöiden puolella,mutta eikös luulis jo hänenkin saavan jotakin tolkkua hommaan,vai onko kaupungin ja oman pomonsa puolella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa alalle. Taidat olla juuri valmistunut?

Tätä se sitten on seuraavat 40 vuotta eläkkeeseen saakka, jos sitä ikinä näkee.

Vierailija
2/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri!!!! Kysyttävää????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta ollut alalla ja nyt mennyt aivan mahdottamaksi viimeiset kymmenen vuotta /=

Vierailija
4/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää,käyt kerran kuukaudessa =D

Vierailija
5/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole palvelutalo vaan palvelukoti.

Vierailija
6/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa alalle. Taidat olla juuri valmistunut?

Tätä se sitten on seuraavat 40 vuotta eläkkeeseen saakka, jos sitä ikinä näkee.

Höpö höpö. Minulla on ainakin aivan mahtava työ hoitoalalla, työskentelen päivystyksessä. Työkaverit on niin ihania ja ollaan kaikki täysin samaa porukkaa sairaalassa, mistään hierarkiasta ei tietoakaan, lääkärit on loistavia työkavereita ja samoin muut hoitajat sekä laitoshuoltajat ym. Minulla on kokemus myös vanhainkodista, teholta ja terveyskeskuksesta. Jokaisessa paikassa olen viihtynyt, aina.

- Sairaanhoitaja

Vierailija
7/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ja lähde, ei siinä enää taida muu auttaa. Itse kestin samanlaisessa paikassa kaksi kuukautta, kunnes selkä prakasi. Saat kyllä töitä muualtakin.

Vierailija
8/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä veroparatiisiyritys? Attendo, Esperi, Mainio Vire, Mikeva tai Foibe?

Vierailija
9/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla on niin mahtavat työllisyysmahdollisuudet, että itse en ikinä jäisi moiseen paikkaan. Lähde pois, löydöt töitä muualtakin! Itse en viihtynyt lainkaan vanhustenhoidossa.. Siis vanhuksista pidin todella paljon, mutta työ ei ollut minua varten. Sama homma kotihoidossa ja psykiatrisella osastolla. Teho-osasto on mun paikkani.

- Opiskelija

Vierailija
10/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuoa meille töihin hoitamaan 31 ihmisen lääkeasiat,jaot,labrat ja mittaukset. Hattua nostan meidän omalle sairaanhoitajalle joka tekee paljon töitä! :)

Vierailija
11/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ihan kaupungin oma paikka,siis kaupungilla olen töissä en yksityisellä.

Vierailija
12/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda teholle, siellä on aina todella hyvä miehitys. Työ vaatii tietysti aivan erityistä tarkkuutta ja osaamista, ja on paikkana sinänsä aika rankka. Olen kuitenkin kuullut teholla työskenteleviltä positiivista juttua. Itselläni ei ole teholta kokemuksia, mutta miehitys siellä pelaa, luojan kiitos. Se nyt puuttuiskin jos teholla olis hoitajapulaa.

Vierailija
13/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko sulle Ap paremmin vastaanoton pitäminen? Mikä olet ammatiltasi? :)

Vierailija
14/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan omalle työpaikalle. Työntekijät vaihtuneet parin vuoden sisällä usein, ei jakseta enää, mutta toiveita esim välivuoron tekijästä ei oteta huomioon, aina vedotaan niihin mitotuksiin ( syötettäviä puolet, osa vie aikaa paljon ) Hoitotyön päälle vielä pyykkien pesu, viikkaus ja asukkaille vienti, tiskit ym.pienet siivoustyöt...Vkonloput helvettiä, asukkaita ei siirretä vuoteesta pyörätuoliin, lyhennetyt työvuorot osalla vkonlopun tekijöistä, mikäli ylityöksi menee, se on omalla ajalla tehtävä...Omaa taukoa ei juurikaan vkonloppuisin kerkeä pitää,lennossa syöt jos syöt ....Annetaan omaisille parempi kuva mitä todellisuudessa on...

Vierailija
15/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,valitattavasti näin näköjään muuallakin. Jaksamista töihinne! ❤ en vielä keksinyt mikä kiinnostaa,jota opiskelisi koska iäkkäät lähellä sydäntä. mutta eihän kertakaikkiaan asiat voi olla näin? Nämä ihanat iäkkäät ovat rakentaneet meidän maan ja heitä hoidetaan hikihatussa. Kaikki iäkkäät,muistisairaat omalla tavallaan muistavat hoitajan joka heitä hoitanut monta vuotta ja käyttäytyvät aivan eritavalla muille. Ja tiedämme heidän tavat ja tottumukset.

Vierailija
16/16 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,valitattavasti näin näköjään muuallakin. Jaksamista töihinne! ❤ en vielä keksinyt mikä kiinnostaa,jota opiskelisi koska iäkkäät lähellä sydäntä. mutta eihän kertakaikkiaan asiat voi olla näin? Nämä ihanat iäkkäät ovat rakentaneet meidän maan ja heitä hoidetaan hikihatussa. Kaikki iäkkäät,muistisairaat omalla tavallaan muistavat hoitajan joka heitä hoitanut monta vuotta ja käyttäytyvät aivan eritavalla muille. Ja tiedämme heidän tavat ja tottumukset. Ps. Meillä työntekijöitä vaihtuu joka lista eli kolmen viikonvälein.. 😑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi