Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten päästä eroon paksuista nilkoista?

auttakkee
22.04.2017 |

Juu siis niiku otsikko sanoo nii miten?? oon 16v ja mulla on ollu koko elämän iha hirveen paksut nilkat ja nyt kaverit aukoo ja vitsailee kokoaja siit ;/ Eno sano mulle jo kolmevuotiaana että mun nilkat on paksut ja nyt on jääny tällänen paska fiilis niistä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirveellä tai kirurgin avustuksella.

Vierailija
2/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka hankkia itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kirous. Elä kirouksesi kanssa, norsu.

Vierailija
4/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kannattaa pitää paljaana pakkasella, niin ne ohenevat. Malta ensi talveen.

Vierailija
5/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputaatio.

Tai sitten keskityt vaan tärkeämpiin asioihin etkä stressaa täysin älyttömästä pikkuseikasta. Oikeesti nyt hei, lapsi hyvä.

Vierailija
6/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enos oli oikeessa. Hyvä se on lapselle jo pienestä pitäen kertoo totuus.

Vierailija
7/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin oikeeta apuu mut te ootte vaan ilkeitä -.- ei se oo nii helppoo vaa et 'Aattelen positiivisesti ja keskityn muihin asioihin!!:)))' jos siitä kokoajan kuittaillaan mulle ja "hassut" amputaatio vitsit ei auta -.-

Ap

Vierailija
8/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän osaa nilkasta ajattelit että pystyisit pienentämään? Jolleivat jalkasi ole turvoksissa kyse on vaan ihan puhtaasti ruumiinrakenteestasi. En ole vielä koskaan kuullut että kukaan pystyisi "laihduttamaan" luitaan tai jänteitään...

Älä kulje nilkat esillä jos se että ihmiset kiinnittävät  niihin huomiota murskaa itsetuntosi.

Vierailija
9/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa itsellesi muodokkaat pohkeet ja reidet, niin sääresi näyttävät kurvikkailta. Älä käytä nilkkureita tai nilkkaremmejä kengissä.

Vierailija
11/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakkee kirjoitti:

Juu siis niiku otsikko sanoo nii miten?? oon 16v ja mulla on ollu koko elämän iha hirveen paksut nilkat ja nyt kaverit aukoo ja vitsailee kokoaja siit ;/ Eno sano mulle jo kolmevuotiaana että mun nilkat on paksut ja nyt on jääny tällänen paska fiilis niistä.

Älä tuollaista pikkuipanaa kuuntele, vaikka olisikin enosi.

Vierailija
12/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viimeinkin kunnon vastauksia ! No ilkkuminen yleensä tapahtuu jossain pukuhuoneessa ni en pysty sitä välttämää

- ap

Vierailija
13/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh höh tosi hauskaa -.- tarkotin siis et mä olin kolmevuotias ku eno sano!!

-ap

Vierailija
14/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu nilkka paljaana on huono. Paksussa sylinterimäisessä nilkassa on liikaa pinta-alaa, jolloin lämpöä siirtyy normaaliakin enemmän kehosta ulkoilmaan. Suosittelen ainakin talvella peittämään ne nilkat. Jos ohuemmat haluat niin sitten pitää mennä kirurgille.

Vierailija
15/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu nilkka paljaana on huono. Paksussa sylinterimäisessä nilkassa on liikaa pinta-alaa, jolloin lämpöä siirtyy normaaliakin enemmän kehosta ulkoilmaan. Suosittelen ainakin talvella peittämään ne nilkat. Jos ohuemmat haluat niin sitten pitää mennä kirurgille.

Juu no kiitti informaatiosta -.-

-ap

Vierailija
16/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on luojan luoman kauniit nilkat, vaikka olisivatkin mielestäsi paksut. enosi mölöytti tosi typerästi sinulle,anna hänelle anteeksi ja ala arvostmaan itseäsi. meissä kaikissa on kropassa kohtia joihin emme ole tyytyväisiä. mutta olemme silti ihania jokainen omana itsenämme. hyvää kevättä sinulle!

Vierailija
17/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinulla on luojan luoman kauniit nilkat, vaikka olisivatkin mielestäsi paksut. enosi mölöytti tosi typerästi sinulle,anna hänelle anteeksi ja ala arvostmaan itseäsi. meissä kaikissa on kropassa kohtia joihin emme ole tyytyväisiä. mutta olemme silti ihania jokainen omana itsenämme. hyvää kevättä sinulle!

Hei kiitti oikeesti oot ihana :) mukava saada jotain kunnon vastausta tää piristi mua oikeesti <3

-ap