Minusta koirantassut tuoksuu ihanalle.
Kommentit (17)
Sama. Nuuhkin aina koirani tassuja kun makoilee kanssani sängyllä 😌
Suurin osa koirien omistajista näyttää tuosta hajusta pitävän. Itse en tykkää kun haisee palaneelle popcornille mun nenään. Tykkään enemmän nuuhkia korvien takaa
Hyi vittu. Hienot fetissit. PS. Rakit haisevat paskalta.
Miksi ne tuoksuvat enemmän kun koira on vasta herännyt?
Popcornille ne tuoksuu. Lässytän aina omille koirille, et ootteko taas popcornia tehny💕
... Mitä hittoa oikeesti nyt? Ootteko tosissanne?
Ne hikoilee tassuista eli tassuhikeä se on. paremman hajuista kuin ihmisten sukkahiki...
Vierailija kirjoitti:
... Mitä hittoa oikeesti nyt? Ootteko tosissanne?
Ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tassuhiki <3
Vippaako paljonkin nupissa? Tuntuu olevan teillä koirallisilla melko yleistä.
Oi, se on ihanaa <3 Mä oon siirtänyt nuuskuttamisen lapsillekin. Mies nauraa meille.
Siis koiran tassujen haju on ihana haju. Mutta parempi on ummehtunut luppakorva!
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka tykkää?
No en tykkää. Taitaa koiran omistajissa olla paljon tupakoitsijoita joiden hajuaisti on heikentynyt tupakasta. Koiran haju on yhdistelmä rasvoja ja homesienien hajuja. Koiran turkki on hyvä kasvualusta kaikille mikrobeille sen kosteuden takia.
Kyllä, kyllä, kyllä!!!! Ne tuoksuu ihanalle. Jotenkin metsälle. Aivan ihana tuoksu. Nuuskuttelen usein koirieni tassuja. Yleensä ne ei ole kovin innoissaan käpälien käpälöimiseen :D
Kieltämättä aivan mahtava tuoksu. Koira ei vaan oikein tykkä, että tulen haistelemaan tassuja.