Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pitkä avioliitto, kaksi lasta ja hoikka treenattu vartalo

Vierailija
22.04.2017 |

Siis jonkun mielestä kuulun siis naisten eliittiin.

Mutta laskeeko se asemaani, että mieheni ei ole minusta kiinnostunut seksuaalisesti enää? Onko tuo sellainen asia, joka tiputtaa alemmas arvoasteikossa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä, hakeeko ap vierasta aisaa vai mikä tämän ketjun funktio on?

Kysymys ja keskustelunaihe on ensimmäisessä viestissä selvästi sanottu. Ap

Vierailija
22/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva vartalosta niin voin arvioida ootko timmi. Moni luulee olevansa timmi, mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Ihmisen kyky arvioida omaa ulkonäköä on hämärtynyt vuosien saatossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

personal train kirjoitti:

Laita kuva vartalosta niin voin arvioida ootko timmi. Moni luulee olevansa timmi, mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Ihmisen kyky arvioida omaa ulkonäköä on hämärtynyt vuosien saatossa.

En laita, mutta mitoista voin sanoa että bmi 20 ja rasvaprosentti alle. Ap

Vierailija
24/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, olen lyhyt ja pulska, en kuntoile. En käy koulutustani vastaavassa työssä enkä ansaitse hyvin. Mies haluaa silloin tällöin. Palstailen liikaa. Siivoan kerran viikossa. Laitan ruokaa useimpina päivinä. Ulkoilen lasten kanssa joka päivä. Pidän lukemisesta ja tv:n katselusta. 

Vierailija
25/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pitkä avioliitto ja kaksi lasta.

Olen semmoinen pehmoinen puolukka ja mieheni haluaa seksiä kanssani.

Ei ole valittamista.

Vierailija
26/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eise miehen panetus aina ole niin elinikäisen automaattista, pitäisi koulutetun ihmisen ymmärtää.

Vierailija
27/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt ihan aikuisten oikeasti tiedät, ettei halujenne kohtaamattomuus ole sinun vartalostasi kiinni. Mistä se sitten on kiinni, emme voi valitettavasti sitä sanoa. Eikä siis tiedetä sitäkään, onko asialle mitään tehtävissä.

Ja tiedän kyllä, miltä tuntuu olla se halukkaampi osapuoli ja miten se syö rotan lailla. Mutta tiedän myös, ettei asia ole minusta kiinni, joten en arvioi itseäni ihmisenä sen mukaan kuinka usein "saan"...

Vierailija
28/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta laskeeko se asemaani, että mieheni ei ole minusta kiinnostunut seksuaalisesti enää? Onko tuo sellainen asia, joka tiputtaa alemmas arvoasteikossa?

Ihmisillä on erilaisia arvomaailmoja. Mun arvomaailmassa merkitsee teot ja saavutukset. Lisääntyminen ja laihuus ei ole kumpaakaan. Pitkä liittokaan ei merkitse mitään, jos se on tuollaisessa jamassa. Mieluummin vaikka viikko mieletöntä rakkautta kuin 40 vuorta väljähtynyttä toisen sietämistä.

Eli kysynkin sulta mitä sä teet tässä elämässä? Miten rakennat yhteiskuntaa? Millainen ihminen olet?

Vierailija
29/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen wt-mamma. 3 lasta eri isille. Lihava ja kananpersetukkainen. Elän sossun tuilla.Lähden illalla lähibaariin iskemään isää neljännelle lapselle. Lapset ovat äidilläni huomisiltaan saakka.

Vierailija
30/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa. .. Itselläni ei mitään näistä. Paitsi tienaan enemmän, 3900 e kk/brutto. Olen yksinäinen, lihava ja ruma. Ei ole lapsia. Mies on, tuskin enää kauaa sekään jaksaa.

Vierailija
31/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin koen epäonnistuneeni naisena, koska joudun itse tyydyttämään seksualiset tarpeeni siinä missä muiden naisten kohdalla mies tekee sen. Ap

Miksi sinun naiseutesi on on kiinni toisen ihmisen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä?

Minusta lähinnä vain kuulostaa, että sinulla on huonon parisuhteen lisäksi huono itsetunto.

Vierailija
32/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, lisensiaatin tutkintp ja pitkä avioliitto. Välillä miestä haluttaa välillä ei. Itselläkin sama homma. Kun seksiä on se on hyvää. Kun ei ole niin elämä ei siihen kaadu. Aattelen kuivien kausien olevan normaalia aaltoilua.

Vierailija
33/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin teidät tänään. Kun kävit hakemassa kahvilassa miehellesi kahvia, hän vilkuili nuorta pajunohutta teinityttöä, nimenomaan tämän kroppaa. Ällöttävää, kun sinä passasit miestäsi, ja teidän 2 lastanne istuivat samassa pöydässä.

Vierailija
34/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta, lisensiaatin tutkintp ja pitkä avioliitto. Välillä miestä haluttaa välillä ei. Itselläkin sama homma. Kun seksiä on se on hyvää. Kun ei ole niin elämä ei siihen kaadu. Aattelen kuivien kausien olevan normaalia aaltoilua.

Kuulostaa varsin erilaiselta tilanteelta kuin minun, koska mulle seksuaalinen huomio olisi koska tahansa tervetullutta jos sitä vain saisin.

Eikä minulla ole huono itsetunto, tilanne lähinnä vituttaa. Ja mietin aloituksen kysymystä ihan siitä näkökulmasta, että mitä muut ajattelisivat jos tietäisivät etten saa kotona seksiä, ajattelisivatko että se johtuu minusta, vai miehestä/olosuhteista. Ap

Vierailija
35/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Suorittaja naisena on tylsäääääää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän