Minulla on pitkä avioliitto, kaksi lasta ja hoikka treenattu vartalo
Siis jonkun mielestä kuulun siis naisten eliittiin.
Mutta laskeeko se asemaani, että mieheni ei ole minusta kiinnostunut seksuaalisesti enää? Onko tuo sellainen asia, joka tiputtaa alemmas arvoasteikossa?
Kommentit (36)
Ei kuitenkaan mitään mahtavaa korkeakoulututkintoa? Voih, et olekaan eliittiä! Eikun unohdit vaan mainita sen aloituksesta. Joojoojooooo. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan mitään mahtavaa korkeakoulututkintoa? Voih, et olekaan eliittiä! Eikun unohdit vaan mainita sen aloituksesta. Joojoojooooo. :)
On kaksikin. Ap
Minullapa on kaksi avioliittoa, hoikat lapset ja pitkä vartalo. Olenhan minäkin eliiddiä?
Vierailija kirjoitti:
Entä työelämä
Olen työelämässä, koulutusta vastaavassa työssä, palkka 3300€/kk brutto.
Minulla on pitkä nenä. Se saa minut näyttämään yläluokkaiselta.
Mikään luettelemistasi ei kerro oletko "eliittiä"..
Vierailija kirjoitti:
En itse koe enkä väitä olevani mitään eliittiä, joku vain väitti niin aloituksessa mainittujen asioiden perusteella aloituksessa joka poistettiin. Ap
Köyrin kaikkia naisia, kun tuhkamuna miehet eivät pysty heitä tyydyttämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä työelämä
Olen työelämässä, koulutusta vastaavassa työssä, palkka 3300€/kk brutto.
Tämä siis Ap.
Minkäs teet jos naama on ruma. Koulutus, palkka ja hyvä kroppa ei siihen enää auta. Voivoi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse koe enkä väitä olevani mitään eliittiä, joku vain väitti niin aloituksessa mainittujen asioiden perusteella aloituksessa joka poistettiin. Ap
Uskotko Vauva-palstan väitteitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin koen epäonnistuneeni naisena, koska joudun itse tyydyttämään seksualiset tarpeeni siinä missä muiden naisten kohdalla mies tekee sen. Ap
Suhteen seksuaalista puolta kannattaa aktiivisesti pitää virkeänä.
Meillä niinkin pieni asia riitti aivan uudenlaiseen alkuun, että aloin pukeutua seksikkäämpiin alusvaatteisiin. Miehestähän kuoriutui uudelleen oikea seksipeto ja nyt minulla on kaikenlaisia lateksi-asuja sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin koen epäonnistuneeni naisena, koska joudun itse tyydyttämään seksualiset tarpeeni siinä missä muiden naisten kohdalla mies tekee sen. Ap
Suhteen seksuaalista puolta kannattaa aktiivisesti pitää virkeänä.
Meillä niinkin pieni asia riitti aivan uudenlaiseen alkuun, että aloin pukeutua seksikkäämpiin alusvaatteisiin. Miehestähän kuoriutui uudelleen oikea seksipeto ja nyt minulla on kaikenlaisia lateksi-asuja sun muuta.
Kokeiltu on, tilanne meni vain huonommaksi sen myötä. Niin eikä naamaani ole ruma. Ap
Lapsia hankkinut ei voi koskaan olla eliittiä.
No mitä, hakeeko ap vierasta aisaa vai mikä tämän ketjun funktio on?