Kannattaako tinder plus?
Kommentit (3)
Ei kannata. Ei se muuta mua yhtään haluttavammaksi naisten silmissä
Kannattaa jos etsit nopeaa seksiseuraa ja matkustelet paljon. Silloin pystyt laukomaan tykkäyksiä paljon ja siten saat nopeasti paljon pareja. Nouset myös naisten listalla korkeammalle, koska olet tykännyt heistä, joten he näkevät sinut nopeammin. Toisaalta kauniista naisista tykkää melkein kaikki, joten etu on aika olematon.
Jos taas olet samalla paikkakunnalla jatkuvasti, niin aika turhaa, koska loppujen lopuksi olet käynyt aika nopeasti kaikki naiset läpi. Uusia tulee sen verran hitaasti, että tykkäykset eivät lopu.
Tosiaankin yksi hyvä keino antaa profiilin olla viikon Tinderissä, laittaa etäisyysasetukseksi 2km ja sitten katsot, että keiden etäisyys on yli 2km, koska silloin tiedät, että kyseinen nainen on tykännyt sinusta. Voit siis matchailla noita sinusta jo tykänneitä naisia, jolloin saat paljon pareja suhteessa tykkäyksien määrään. Toki voit virheellisesti luulla, että 1-2km päässä oleva nainen ei ole tykännyt sinusta, vaikka on oikeasti tykännyt. Noiden kohdalla voit sitten tehdä tiukempaa karsintaa ja ottaa vain aidosti kiinnostavat tapaukset.
Yksi keino on myös käynnistää ja sammuttaa sovellusta kokoajan ja katsoa kuka nainen tulee ensimmäiseksi ehdotukseksi. Sovellus ehdottaa useammin sinusta tykänneitä kuin sinusta tykkäämättömiä käyttäjiä. Eli jos sama nainen tulee tuohon kovin usein, niin hän on todennäköisesti tykännyt sinusta.
Vaikea uskoa että kannattaisi. Itse olen huomannut että parhaiten saa mätsejä kun vain odottelee että naiset antaa sulle ensin tykkäyksen ja sitten mätsäät niiden kanssa.
Vaikka olisi loputtomat tykkäykset niin se ei tuo mätsejä kuitenkaan paljoa. Algoritmitkin vaikuttaa asiaan, jos jakaa loputtomasti tykkäyksiä niin sun profiilia ei enää näytetä naisille.