Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon tauko suhteessa ja tytöystävä lähtenyt toiselle puolelle maailmaa

Vierailija
22.04.2017 |

Mitä pitäisi ajatella? Minä olen luvannut ottaa loppu viikosta yhteyttä koska minä olin se joka halusi tauon. Nyt näen facebookista että tyttöystävä on lähtenyt toiselle puolelle palloa... Mitä se luulee tekevänsä? Miten mä otan siihen yhteyttä jos se on jossain reissussa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pidät jotain helvetin typeriä taukoja joko erotaan kunnolla tai sitten ei erota ollenkaan. Tyttöystäväs ansaitsee jonku paremman.

Vierailija
2/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp, Skype...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tauko ehdotus on sama kun sanois: Hyvästi. Fiksu tyttöystävä sulla.

Vierailija
4/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajoit takaa tauolla? Viikoksi lakkasit rakastamasta ja nyt taas rakastat?

Vierailija
5/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tauon idea oli?

Ja miksi tyttöystäväsi ei saisi tauon tai edes suhteennekaan aikana tehdä mitä haluaa?

Yhteyttä voi aina ottaa kun on keksitty älypuhelimet, netti, skypet sun muut. Olisiko ongelma enemmänkin se, että tyttöystävääsi ei kiinnosta olla yhteydessä sinuun enää?

Vierailija
6/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tauolla niin eikö silloin kumpikin saa tehdä ihan mitä haluaa?

Yhteyttä voit ottaa vaikka soittamalla, lähettämällä tekstiviestin tai vaikka laittamalla viestiä Facebookissa, Whatsapissa jne. Yleensä puhelimet toimii ulkomaillakin, kannattaa ottaa huomioon että puhelut ja tekstarit on kalliimpia niin kannattaa kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi asiansa. :D

Vierailija
7/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut paljon riitoja ja halusin miettiä hetken asioita yksin. Sovimme että tauolla ei ole muita ja minä otan yhteyttä kun olen saanut mietittyä tarpeeksi. Sovimme että emme pidä mitään yhteyttä mutta eikö tämän olisi nyt voinut ilmottaa? ap

Vierailija
8/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut paljon riitoja ja halusin miettiä hetken asioita yksin. Sovimme että tauolla ei ole muita ja minä otan yhteyttä kun olen saanut mietittyä tarpeeksi. Sovimme että emme pidä mitään yhteyttä mutta eikö tämän olisi nyt voinut ilmottaa? ap

eikö ne riidat pitäisi selvittää sen kumppanin kanssa eikä yksin? Peukut tyttöystävälle, lähettää tuolla tavalla aika selvän merkin ja mielipiteensä tauostasi...

Vierailija
9/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot itsekäs. Toivottavasti se tajuaa tehdä tuosta ikuisen tauon.

Vierailija
10/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikuttaa aika itsekeskeiseltä.

Kykenetkö ymmärtämään asian tuolta kannalta?

Vierailija
11/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Tyttöystäväs todella ansaitsee paremman miehen.

Vierailija
12/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt päätti lähtee susta niin kauaks kuin mahdollista. Selkeä viesti, eikö?

Vierailija
13/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävähän vain pelaa sun omilla säännöillä kun ei ilmottanut. Ei ole tällä hetkellä velvollinen ilmoittamaan sulle mitään. Ehkä jos meinaa hypätä toisen sänkyyn niin sitten vähän kyseenalainen juttu jos olette sopinut että ei muita.

Vierailija
14/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttishän noudatti sopimusta. Ei yhteyttä. Ette sopineet matkustamisen olevan kiellettyä.

Laita sinne faceen viesti jos et muuta osaa.

Vierailija
15/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Way to go, (ex) girlfriend!

Vierailija
16/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt vähän liioteltua tyttöystävältä...

Vierailija
17/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihanko olet sitä mieltä, että tyttöystävän olisi pitänyt odotella yksin kotona, että saat pääsi selväksi? Kai ne teidän riidat häntäkin rassaavat ja on tosiaan ansainnut irtioton. Toivottavasti osaa nauttia lomastaan!

Vierailija
18/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitteko viikosta vai kunnes olet saanut pääsi selvitettyä? Joka tapauksessa, ei ole aihetta ilmoitella lähdöstään, mutta voisi laittaa viestin tai soittaa, jos aikoo hengata jonkun uuden kanssa niin tiedät itsekin olevasi vapaa.

Vierailija
19/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitteko viikosta vai kunnes olet saanut pääsi selvitettyä? Joka tapauksessa, ei ole aihetta ilmoitella lähdöstään, mutta voisi laittaa viestin tai soittaa, jos aikoo hengata jonkun uuden kanssa niin tiedät itsekin olevasi vapaa.

Sovimme että ilmoitan loppu viikkoon mennessä viimestään ja silloin tulisi päälle viikko taukoa. Itse en halunnu aikarajaa mutta tyttöystävä vaati että tarvitsee jonkun määräajan. ap

Vierailija
20/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen itsekäs jos tarvitsin todella aikaa miettiä asioita yksin? Suhde on ensimmäinen vakava suhteeni ja välillä tuntuu vähän hurjalta kun ollaan edetty niin nopeasti ja oltu niin paljon yhdessä, tarvitsin aikalisän. Tyttöystävä ei luota minuun vaikka en ole tehnyt mitään väärää, joten mietin jaksanko olla suhteessa jossa minuun ei luoteta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme