Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon tauko suhteessa ja tytöystävä lähtenyt toiselle puolelle maailmaa

Vierailija
22.04.2017 |

Mitä pitäisi ajatella? Minä olen luvannut ottaa loppu viikosta yhteyttä koska minä olin se joka halusi tauon. Nyt näen facebookista että tyttöystävä on lähtenyt toiselle puolelle palloa... Mitä se luulee tekevänsä? Miten mä otan siihen yhteyttä jos se on jossain reissussa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut paljon riitoja ja halusin miettiä hetken asioita yksin. Sovimme että tauolla ei ole muita ja minä otan yhteyttä kun olen saanut mietittyä tarpeeksi. Sovimme että emme pidä mitään yhteyttä mutta eikö tämän olisi nyt voinut ilmottaa? ap

Tyttöystävähän vain pelaa sun omilla säännöillä kun ei ilmottanut. Ei ole tällä hetkellä velvollinen ilmoittamaan sulle mitään. Ehkä jos meinaa hypätä toisen sänkyyn niin sitten vähän kyseenalainen juttu jos olette sopinut että ei muita.

Toisaalta onhan se tyttis voinut jo osaltaan päättää lopettaa suhteen ja aloittaa jo uudenkin. Ei vaan voi sitä ilmoittaa, koska on sopinut ap:n kanssa että tämä ottaa yhteyttä. Muutoinhan ei sitä yhteyttä saanut pitää. Joten tyttis voi ilmoittaa seurustelun lopusta vasta kun ap ottaa yhteyttä.

Vierailija
22/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran Jumala näitä kommentteja.Eihän se tarkoita että nai muita jos menee ulkomaille.Nythän saat rauhassa selvitellä ajatuksiasi ja jos on sovittu ettei yhteyttä pidetä, niin silloinhan hän on vain pitäytynyt sopimuksessa.Ei se niin mene että hänen pitäisi kädet ristissä kotona odotella mitä päätät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olen itsekäs jos tarvitsin todella aikaa miettiä asioita yksin? Suhde on ensimmäinen vakava suhteeni ja välillä tuntuu vähän hurjalta kun ollaan edetty niin nopeasti ja oltu niin paljon yhdessä, tarvitsin aikalisän. Tyttöystävä ei luota minuun vaikka en ole tehnyt mitään väärää, joten mietin jaksanko olla suhteessa jossa minuun ei luoteta. ap

En silti ymmärrä taukoa. Miettiä voi ilman että ilmoittaa suhteen olevan tauolla. Tauko = ero, vaikkakin tilapäinen. Todella itsekästä ja typerää ensin itse ehdottaa eroa ja sitten kuvitella että hän istuu kotona odottamassa sinua takaisin.

Vierailija
24/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä hyvin epäkypsää teiltä kummaltakin...

Vierailija
25/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdessä suhteessa toisen osapuolen ehdottoma kuukauden tauko. Juuri samaan tapaan, että ei pidetä yhteyttä ja nähdään kuukauden päästä ja jutellaan sitten. Se toinen oli sen kuukauden aikana tavannut tulevan vaimonsa ja olivat jo kihloissa, kun tavattiin tauon jälkeen.

Vierailija
26/26 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toimintasi on henkistä väkivaltaa. Teet sen varmaan syyntakeettomasti omien ongelmiesi vuoksi, mutta noin joustamaton ja armoton kohtelu toista kohtaan aiheuttaa hänelle henkisiä vaurioita sekä murentaa teidän suhdettanne (jos sitä nyt enää edes kohta onkaan). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän