Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei välitä lainkaan ehkäisystä

Äääääääh
22.04.2017 |

Voi perse. Vihaan itseäni.

Olemme miehen kanssa tapailleet/seurustelleet vuoden. Minä olen se sitoutumiskammoinen joka haluaa mennä päivä kerrallaan, mies on varma että haluaa juuri minut..

No anyway, söin puoli vuotta pillereitä ja lopetin ne koska eivät sopineet minulle lainkaan.. Nyt olen ollut 2kk selibaatissa ja olen suoraan miehelle sanonut, että en halua seksiä kun ei ehkäisyä ole käytössä, että voi mennä hakemaan jostain muualta. Mutta kun hän ei halua.

Ongelma on, että en tiedä mitä ehkäisyä uskallan kokeilla enää - pitäisi soittaa ehkäisyneuvolaan mutta en vain ole ehtinyt (aamut koulussa, illat töissä).. Kondomi ei vaan toimi meillä, mies ei sitä halua käyttää koska seksi tuntuu epämiellyttävälle ja sitä rataa..

Minua ärsyttää suunnattomasti, kun mies ei halua lapsia mutta silti vetää paljaaltaan.. En ole normaalisti antanut, mutta nyt josain ihme panetuksissa homma vain eteni toiseen ja tämä on lopputulos, kävin äsken hakemassa jälkiehkäisypillerin. Mies ei lauennut sisään vaan veti pois ennen laukemista, mutta kyllä minulla yhdynnän jälkeen on todella epävarma olo että tuliko sisään jotain vai ei, vaikka mies väittää että tuntee kyllä missä vaiheessa sieltä jotain tulee.

Tiedän että mies välittää minusta, mutta toisaalta tuntuu ettei välitä laisinkaan. Varsinkaan tässä ehkäisyjutussa kun paljaaltaan olisi valmis panemaan, eikä tajua seurauksia. Vai olenko liian varovainen? En halua tähän elämäntilanteeseen lapsia, enkä jaksa koko ajan elää pelossa olenko raskaana vai en.. Miehen elämäntilanne on myös sellainen että lapsia ei vaan voi tulla kuvioon, miksi hän ottaa riskin?

Ei ymmärrä että se vahinko voi oikeasti käydä, sanoo vaan että "et sä nyt mitään raskaaksi tule" eikä ota asiaa myöhemmin esille, vaikka selkeästi olen sanonut että minua pelottaa ja seksin jälkeen jäi paha maku suuhun, koska tuntuu että koko homma on minun vastuulla.

Huoh mikä purkautuminen.. Alkaa ärsyttää mies, kun ei osaa ajatella asiaa minun näkökulmasta lainkaan. Enää en kyllä anna, ärsyttää kun ehkäisy on minun vastuullani, enkä oikein tiedä mikä ehkäisy minulle sopii.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako minipillerit hiustenlähtöä?

Minulle aiheutti, mutta pahempi oli kolmen viikon "menkat" kerran kuukaudessa. Tehokas ehkäisy tosiaan...

Vierailija
22/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan suhteessa rehellisyyttä mikäli suhdetta aiotaan tosissaan jatkaa eli en kehoita valehtelemaan.  Perusta suhteelle on heppoisa.  Oletko varma että haluat jatkaa seurustelua tämän kaverin kanssa.  Olet ahkera nuori nainen ( työ, opiskelu) ja sinulla on tulevaisuus edessäsi.  Haluatko vetää tätä kivirekeä perässäsi koko ikääsi, sillä se tämä mies näyttää olevan kun ei vastuutaan kanna alkeellisimmissakaan asioissa.

Laita toppi ajoissa.  Vastuullisempiakain isäehdokkaita löytyy, usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole koskaan valittanut kondomista ja sitä onkin jo yli 10 vuotta käytetty. En suostuisi olemaan suhteessa miehen kanssa, joka valittaa kondomista.

Vierailija
24/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi vie nautinnon, ainoastaan pikkukakkoseen se sopii jos .

Vierailija
25/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa,että ollaan ilman kumia.Itse en ikinä suostuisi.Sukupuolitaudeilta jotenkin kuitenkin suojaa.Genitaaliherpes on sitten iänikuinen riesa,jos sen saa.

Vierailija
26/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin minipillereitä 3 kk ajan, kun ye pillereistä tuli ekaa kertaa elämästäni (auraton) migreeni. Ei ollut migreeniä silloin, mutta ei seksiäkään kun vaihtelevan runsasta veristä vuotoa oli 80 % ajasta ja miestä inhottaa kuukautisveri. Ja kumit. Ja välillä se seksikin vaikuttaa melkoiselta pakkopullalta.

Vierailija
27/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lakkaisit tuhlaamasta aikaasi? Et halua sitoutua, tyyppi ei ole oikea sinulle. Etsi mies, jonka haluat ja joka osaa käyttää kumeja.

Vierailija
28/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural cycles ehkäisysovellus on oikein käytettynä yhtä varma kuin pillerit.

Vierailija
29/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ehdottelee ehkäisykeinoja ihmiselle, jonka mies vähät välittää ehkäisystä? Eihän sellaisen kanssa harrasteta seksiä.

"Mies ei välitä ehkäisystä tuon taivaallista, täytyy vaan itse käyttää jotain ehkäisyä." Ei voi olla totta.

Vierailija
30/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kaikki hormonaalinen ehkäisy kielletty paristakin syystä. Kuparikierukkaa olen yrittänyt hankkia, mutta kuulemma kohtuni anatomia on sellainen, että siihen ei kuparikierukka sovi (ainakaan ennen kuin on vähintään yksi raskaus takana). Eli kumit on käytännössä ainoa vaihtoehto. Olen tämän aina tehnyt hyvin selväksi jo tapailun alussa ennen kuin mitään seksiä on. Ja sanonut, että minun kanssa voi olla vain jos on valmis käyttämään aina kumia. Jos ei ole siihen valmis, niin minua ei voi saada. Tähän mennessä kaikki ovat hyväksyneet asian, ja kumi on kelvannut heille.

Vierailija
31/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes harrastaisi seksiä miehen kanssa joka vähät välittäis ehkäisystä, en pysty kiihottumaan idiooteista.

Vierailija
32/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP.

Ah taitaa sittenkin miehellä olla jotain järkeä päässä, kun laitoin viestiä että se on sellainen juttu että en aio elämään jatkuvassa pelossa eli en harrasta seksiä ennen kuin tämä ehkäisy asia on kunnossa, PISTE.

Mies ehdotti että yritetään ostaa isompia kondomeja. Itse voisin kokeilla kierukkaa, jos se suostutaan synnyttämättömälle laittamaan. Pelkään kyllä kuparikierukan tuovan runsaat menkat, jotka ovat jo nyt ilman pillereitä todella runsaat..

Pillereitä en uskalla enää aloittaa, ja minipillereissä pelottaa jatkuva vuoto. Pillereistä olin todella kiukkuinen ja vihainen koko ajan, mikään ei huvittanut, paino nousi, kaikki masensi ja oli jatkuvasti kamala turvonnut olo. En halua sitä olotilaa uudelleen, halusin vain jatkuvasti tappaa itseni..

Ja miehen kanssa emme nimenomaan sen vuoksi seurustele, että haluan nähdä saako hän elämänhallintansa kuntoon vai ei.. Välillä näyttää olevan vähän hankalaa, mutta on tosi saamaton koulu-työasioissa joten siksi en ryntää suinpäin suhteeseen.. Muuten kyllä tulemme toimeen hyvin, mutta pelkäänpä ettei tämä voi toimia.

Niin ja olen 99% varma että mies käskisi tehdä abortin (kuvittelee sen olevan helppo juttu), sillä hänellä ei ole tuloja / ammattia, vaan kaikki ihan "kesken".

Vierailija
33/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei näe asiakseen ehkäistä ja eivät missään tapauksessa halua lapsia.

Suurin osa ei ymmärrä mikä yhteys on naimisella ja raskaudella.

Ison osan mielestä raskaus on vain ja ainoastaan naisen ongelma.

Onnea - olet löytyänyt aidon normimiehen - näitä on paljon!

Vierailija
34/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut ketjuun jo, miksi hito__a olet tuon miehen kanssa?

Vierailija
35/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai muut seksimuodot, esim anaali, oraali, petting?

Pikemminkin, miten olisi muut miehet? Malli, joka käyttää kondomia?

Vierailija
36/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako minipillerit hiustenlähtöä?

Eiku niistä tulee poslari alakertaan, Urpo!

Vierailija
37/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hormonikierukka? Hormonin määrä on hyvin pieni ja vaikutus paikallinen, useimmilla jää kuukautiset kokonaan pois. On myös ehkäisyteholtaan parempi kuin kuparikierukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan