Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset menee kisameikeissä salille?

Vierailija
22.04.2017 |

Siis joo arkena on hyvinkin ymmärretävää vaikkapa töiden jälkeen, mutta lauantaiaamuna kello 8? Tyyliin vielä autolla ajetaan salin pihaan. Saahan sitä laittaa mitä naamaansa, mut se on 5min ni ripsarit on silmissä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
2/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä saa meikata jos haluaa, ei sen nyt muita pitäisi haitata. Jokainen tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan näyttää hyvältä salilla. Tai ylipäätänsä missä nyt sitten olenkin. Pidän oman peilikuvani katselemisesta.

Vierailija
4/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää. Meikit valuu ja tukkii ihohuokoset hikoillessa. Hyi..

Vierailija
5/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Minä ihmettelin työkaveria, joka oli työpäivän lukkojen takana huoneessaan, kun ei voinutkaan meikata yhtenä päivänä töihin. Emme tee asiakaspalvelua vaan hän on kirjanpitäjä, joka tapaa meitä muita työkavereita päivän aikana.

Voin mennä meikittä vaikka juhliin ja räväkin meikki on ripsari ja väritön huulikiilto. En silti ymmärrä, miksei salille saa meikata? Moni pukee nätit treenivaatteet mieluummin kuin rumat ja harrastuksessa paitsi tavataan ulkopuolisia, nähdään oma peilikuva. Fitness-maailman estetiikka vetoaa näihin naisiin, joten meikkiäkin on enemmän. Minä en näe puolestani tarvetta meikata sitä varten, että istun tietokoneen edessä töissä kahdeksalta maanantaiaamuna.

Vierailija
6/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaista haukkua itseään laittavia ihmisiä. Olen asunut ulkomailla ja siellä naiset olivat aina huulipunissaan kuntosalilla. Pidin siitä, koska sopeudun joukkoon. Suomessa minua katsotaan kieroon (lähinnä toiset naiset). Minä kun satun pitämään esteettisyydestä ja olen muutenkin luova ihminen. Sekä teen luovaa työtä.

T: Meikkaava nainen

Vierailija
7/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan koska ihonvärini on epätasainen ja hikoillessa se vielä korostuu.

Vierailija
8/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan näyttää hyvältä salilla. Tai ylipäätänsä missä nyt sitten olenkin. Pidän oman peilikuvani katselemisesta.

Näytät sä hyvältä kun sun kajaalit/mascarat valuu kun emolla himmiä kuunnellessa ja kaulassa näkyy komeet valumat kun voiteet lähteneet hien mukana liikenteeseen?

Vierailija
9/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sitä saa meikata jos haluaa, ei sen nyt muita pitäisi haitata. Jokainen tyylillään.

Toi käytännössä lukee aloituksessa jo, mutta kiitos korostuksesta...

Vierailija
10/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät sä hyvältä kun sun kajaalit/mascarat valuu kun emolla himmiä kuunnellessa ja kaulassa näkyy komeet valumat kun voiteet lähteneet hien mukana liikenteeseen?

No en käytä kasvovoidetta tai ripsaria, juuri sen takia, että hikoilen niin paljon treenatessa. Ehkä kisameikki on mulle liian voimakas ilmaisu. Mutta laitan hyvännäköiset vaatteet päälle, hiukset kivasti, meikkaan kulmat jne. Vaikka menisin yksin lenkille pimeässä, olo on paljon parempi kun näytän (omasta mielestäni) hyvältä. Ulkonäkö on yksi - vaikka ei todellakaan tärkein - syy treenata. 

Vierailija
11/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en käytä kasvovoidetta tai ripsaria, juuri sen takia, että hikoilen niin paljon treenatessa. Ehkä kisameikki on mulle liian voimakas ilmaisu. Mutta laitan hyvännäköiset vaatteet päälle, hiukset kivasti, meikkaan kulmat jne. Vaikka menisin yksin lenkille pimeässä, olo on paljon parempi kun näytän (omasta mielestäni) hyvältä. Ulkonäkö on yksi - vaikka ei todellakaan tärkein - syy treenata. 

Eli käytännössä et edes meikkaa.

Vierailija
12/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 -maskara ei valu edes hellemaratonilla,testattu on.

Vierailija
13/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttimaista haukkua itseään laittavia ihmisiä. Olen asunut ulkomailla ja siellä naiset olivat aina huulipunissaan kuntosalilla. Pidin siitä, koska sopeudun joukkoon. Suomessa minua katsotaan kieroon (lähinnä toiset naiset). Minä kun satun pitämään esteettisyydestä ja olen muutenkin luova ihminen. Sekä teen luovaa työtä.

Missäpäin tää ulkomaa on?

Vierailija
14/19 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 35+ naiset? Nuorethan meikkaavat nykyään Suomessa kaikki.

Vierailija
15/19 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan käytössä joku teattereiden käyttämä meikkimerkki tai sit et vaan treenaa kunnolla, jos hikoilu ei tuota ongelmia meikn suhteen.

Vierailija
16/19 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin erikoiselta kuulostaa taviksen korvissa käsite kisameikki. Yksilö tietenkin käyttää elämänsä miten haluaa. Vaikea kuvitella itseään koskaan niin epävarmaan tilaan, että pimeään metsään yksin lenkille ripsari tekisi jollain tavalla paremman olon :)

Vierailija
17/19 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. No niin, eli luovuus = meikkaaminen. Pitääpä kirjoittaa tuo muistiin, jotta voin kehittää ammattitaitoani.

T. muotoilija, luovan alan ammattilainen

Vierailija
18/19 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittää huonoa ihoa paksulla meikillä kuten Erika Vikman. Kamala iho ja niin nuori. Itsellä ikää +30 & hyväkuntoinen iho

Vierailija
19/19 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan suomalaisista nuorista naisista kaiken kertoo se tapaus missä joku "pikkujulkkis-nainen" pilkkasi sitä samalla kuntosalilla ollutta tavallista suomalaista miestä, koska "hänellä oli niin huonot vaatteet". Julkaisi vielä salaa otetun pilkallisen kuvankin ko. ihmisestä. Niinkauan kuin tippaakaan tälläistä käytöstä näiltä oman elämänsä prinsessoilta esiintyy, te naiset olette kaikki  yhtä lailla leimattuja.

Kuntosali on helvetin kuntosali, EI MIKÄÄN MUOTINÄYTÖS TAI VALOKUVASTUDIO. Kuntosalilla kuntoillaan, ei se ole perseen tai naaman esittelyä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi