Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö ketään muuta Vain Elämää:ssä tää?

Vierailija
22.04.2017 |

Että ensin ne istuu siinä pöydässä ja joku kilistää lasia ja kertoo mitä meinaa laulaa ja sitte tää "päivän henkilö" on ihan kamalan hämmentynyt. Sitten näytetää ulkona kuvattua pätkää missä sekä tää "päivän henkilö", että kilisyttäjä kommentoi sitä lauluvalintaa, selkeesti niinku etukäteen tyyliin "enpä olis uskonut että se sen valitsee. Tästä tulee nyt varmasti sellanen ja tällanen. No katsotaan miten käy" ja "joo nyt kyllä jännittää ihan tosi paljon. Toi on niin iso kappale että tuntuu hurjalta vetää se tuolla kun toi katsoo vieressä...."
Ja seuraavaksi taas siirrytään sisään kuuntelemaan se kappale.
Niin mietittekö missä vaiheessa ne ulkona tehdyt pätkät on kuvattu?
Mahdolliset skenaariothan on:
A) Ne kuvataan ennen sitä lounasta/illallista, ja pöydässä osotettu hämmästys ja "ohhoh, wau" lausahdukset on näyteltyjä.
B) Ne todella lähtee pöydästä tossa välissä tyyliin "joo laulan nyt laulun x", "ohhoh wau!", "okei nonii oottakaas tässä me tullaan kohta takasin laulelemaan ja syömään kylmää ruokaa, käydään ensin vähän tossa pihalla läpättämässä kameralle"..
Tai C) ne ulkokohtaukset on kuvattu jälkikäteen ja niissä sitten feikataan se että "no mennäämpä kattomaan mitä siitä tulee"/"apua vähän jännittää!"

Oikeen ärsyttää tää :D Miksei voi vaan selkeesti näyttää että on vaikka kuvattu jälkikäteen tyyliin "Olin kyllä tosi yllättynyt että valitsi sen biisin. Vähän jännitti etukäteen että mitenhän siinä käy mutta se olikin siis paljon parempi kuin alkuperäinen.."

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koko formaatti on niin ällöttävän teennäinen. Tiristellään vähän itkua, että levymyynti kasvaisi.

Vierailija
2/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noita pätkiä kuvata samassa järjestyksessä kun niitä esitetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varmaan oikeasti siinä pienen tauon pitää. En usko että ne esiintyjät kävelee suoraan ruokapöydästä "lavalle", moni käy varmaan juomassa/vessassa/avaamassa ääntä/mitä vaan ennen h-hetkeä, koska ainakin viimeiselle esiintyjälle olisi aika pitkä aika odottaa siinä valmiina omaa vuoroa. Luulen että ne käy lisäämässä huulipunaa ja syömässä ainakin suun kunnolla tyhjäksi samalla kun illan tähteä haastatellaan biisivalinnasta. :D monestihan siinä haastiksen aikana ulkona on myös jo pimeää eli tuskin niitä ainakaan etukäteen kuvataan. Edellisillä kausilla jotkut myös vaan itki siinä kohtaa eli oli varmaan ihan aitoja reaktioita, kun eivät saaneet mitään järkevää sanotuksi?

Vierailija
4/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairasta aivopesua!

Vierailija
5/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi edes katsoa. Ärsyttävää, kun siellä niin herkistytään ja itketään koko ajan.

Itkupillit.

Vierailija
6/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä aikuisia ihmisiä niin pelottaa tuossa itkemisessä? Oliko se lapsuudenkodissanne kiellettyä ja siten herättää ikäviä tunteita teissä? Mun mielestä on heikkoutta halveksua toisten tunteenpurkauksia, kuvaa jotain rikkinäistä teissä itsessänne.

Vierailija
7/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne oikeasti nousee pöydästä sen biisin ilmoittamisen jälkeen. Jos olet huomannut, niin kullekin vuorossa olevalle esittäjälle ilmaantuu ilmoituksen ja esityksen välissä korvamonitorit. Niitä ei näy kellään ennen esitystä, eikä muiden esitysten aikana. Ne käydään jossain muualla laittamassa, koska vastaanotin on piilossa vaatteiden alla. Ja Olli sanoi eilisessä jaksossa Lauralle, että menehän avaamaan ääni. Siinä välissä kuvataan ne etukäteisjännittelyt.

Vierailija
8/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairasta aivopesua!

Mikä siinä on se aivopesun tarkoitus?

Vierailija
9/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä aikuisia ihmisiä niin pelottaa tuossa itkemisessä? Oliko se lapsuudenkodissanne kiellettyä ja siten herättää ikäviä tunteita teissä? Mun mielestä on heikkoutta halveksua toisten tunteenpurkauksia, kuvaa jotain rikkinäistä teissä itsessänne.

Tekoitku ärsyttää siinä missä tekonaurukin, aidoissa tunteissa ei ole mitään vikaa. Lisäksi tuossa ohjelmassa ärsyttää nämä angstaavat kiintiöräppärit joilla on aina kaikki ollut niin helvetin hankalaa ja vaikeaa.

Vierailija
10/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole ohjelmaa ainakaan eilen katsonut.

Ensinnäkin esim Laura sanoi noustessaan pöydästä lähden avaamaan ääntä.

Toiseksi lopussa Olli laski pisteitä itselleen, oliko arvannut kuka esittää minkäkin biisin eli lista niistä oli, esittäjä yllätys.

Minä kyllä tykkään ohjelmasta, vähän Irinan sanoin olisi pitänyt antaa aiemmin mahdollisuus.

Esim juuri Ollia olen pitänyt täytenä m...kuna, jotenkin hänestä välittyi kuitenkin aitous ja itsensä tuntemus, hän on sellainen, vähän sanoja, kohtuuton kaikessa, lomalla Espanjassa kiertää saman lenkin ja juo saman kolan samassa pöydässä ja ymmärsi itse, että ei se ihan normaalia ole, mutta hänen on elettävä niin.

Vierailija
11/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne biisin esittäjät lähti huitelemaan pöydästä. Oli siellä ulkona jännittämmässä ja sit tyylii sano et "nyt lähen vetään" "nyt on se hetki" tms. :)