Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus laihduttanut tai muuten muokannut ulkonäköäsi saadaksesi enemmän seksuaalista huomiota mieheltäsi pitkässä suhteessa?

Vierailija
22.04.2017 |

Kiinnostaa tietää, kuinka yleistä se on, että vakiintunut nainen joutuu näkemään ja yrittää nähdä perustavanlaatuista vaivaa saaakseen huomiota omalta mieheltään.

Oletko joskus laihduttanut tai muuten muokannut ulkonäköäsi saadaksesi enemmän seksuaalista huomiota mieheltäsi pitkässä suhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely epäonnistui, vastatkaa muuten. Ap

Vierailija
2/3 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut siisti, hoikka ja huoliteltu jo ennen kuin tapasin mieheni. Ja olen sitä yhä 21v yhdessäolon jälkeen. Ja mieheni näkee vaivaa oman ulkonäkönsä ja pukeutumisensa eteen. Ihan luonnollista ja normaalia, kyllä mä arvostan sitä ettei mies ole mikään verkkareissa haiseva sohvaperuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti miestä varten ole muokannut, mutta pidän kuntoa yllä, käyn kampaajalla ja meikkaan muutenkin. Joitain seksikkäitä vaatteita on tullut ostettua sillä ajatuksella että mies varmaan tykkää - tykkää kyllä ihan mun arkivaatteistakin ja usein kehuu jos mulla on jotain uutta. Peppu on treenattu ja kyllähän sitä tekee mieli pitää yllä kun näkee miten hulluna toinen on mun takamuksesta:D