Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Hyvä veto Ankaralta. Nyt alankin odottaa erityisesti hänen vetojaan jokaisen kohdalla. Pidän tällaisista hieman ennalta arvaamattomista taiteilijoista kuin varmoiksi ja vakuuttaviksi jo ennalta tiedettävistä. He pääsevät yllättämään kuulijansa.
Kyllä on tylsä porukka koolla. Itse olen vanhempi henkilö ja tykkään suomi-iskelmästä. Nämähän eivät osaa laulaa iskelmää, Olli on ihan eri tasolla. Petra on kaunis, mutta tulkinta oli naaman vääntelyä ja irvistelyä. Ja ohjelmassa on vähän väliä tuon Paskalenin pärstä, vaikka ei ole hänen päivänsä. Taitaa loppua tähän iltaan tämän sarjan katsominen.
Voi Robin, olet niin hyvä! Ihana äänen väri.
En oikein tykkää näistä uujee uujee
-lisäyksistä.
Tosi ristiriitainen tunne tuli tuosta Robinistä. Meni pilaamaan hyvän biisin, mutta onhan tuo nyt toisaalta tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka koolla. Itse olen vanhempi henkilö ja tykkään suomi-iskelmästä. Nämähän eivät osaa laulaa iskelmää, Olli on ihan eri tasolla. Petra on kaunis, mutta tulkinta oli naaman vääntelyä ja irvistelyä. Ja ohjelmassa on vähän väliä tuon Paskalenin pärstä, vaikka ei ole hänen päivänsä. Taitaa loppua tähän iltaan tämän sarjan katsominen.
Juu, mee tutimaan vaan!
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lauran laulama biisikin näytti olevan Hakulisen joten miksi se ei vingu tämän esittämisestä?
Saati sitten tästä Robinin raiskaamasta uikutusversiosta Rakkaus on lumivalkoinen-biisistä. Aivan kamala.
Siis MITÄ Robin on tehnyt tälle biisille! Aika uskaliasta... En tykkää. 😕
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lauran laulama biisikin näytti olevan Hakulisen joten miksi se ei vingu tämän esittämisestä?
Koska biisillä ei ole hänelle merkitystä,toisin kuin joutsenlaululla jonka on tehnyt tädilleen.
Ihan liikaa mietitty sitä, miten tää Rakkaus on lumivalkoinen soi radiossa. Ei ehkä ihan onnistunut sovitus, mutta voi pojat Robin osaa kyllä laulaa.
Mitä hittoo vetiks Robin nauhalta :((( Piilotteli mikin takana ettei huulisynkan puute näy.
Ihan hyvin laulaa mut väärällä tunteella.
Robin kuuluu kyllä suuremmille lavoille, on muutes Nicken kaveri.
Fiilikset on ristiriitaset kyllä..ei huono, mutta en oottanu näinkin suurta muokkausta.
Illan parhaat Irina ja Nikke Ankara.
Ihan livenä ne on laulanu, mutta näitä on käsitelty jälkikäteen.
Ilmankos se Jussi Hakulinen ei tykännyt Joutsenlaulun uudesta versiosta koska Samun versio oli alkuperäistä parempi. Samu oli ehdottomasti paras koko jaksossa.