Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
321/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin voi käyttää sanaa 'virallinen', ja toisekseen sitä ei tarvitse kirjoittaa ollenkaan jos ketju kuitenkin on epävirallinen eikä Nelosen aloittama.

Omituisia trendejä nykyajan keski-ikäisillä tädeillä.

Vierailija
322/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä biisejä Petran jaksossa kuullaan?

No hyvänenaika, Tik Takilla on hittejä vaikka kuinka. Veikkaisin että lapsetkin ovat niitä kuulleet, vaikkei edes bändin nimi sanoisi enään mitään. Satuprinsessaaa..... hei me heilutaan taas .....näen tyhjän taistelukentän

Lopeta 

Satuprinsessa

Heilutaan

Lentoon

Lähdetään tänään

Sydän Lyö

Tänä yönä taivaaseen

Sankaritar

jne.

Tuo kommentoijahan vain kysyi (niiltä, jotka ovat katsoneet jakson ennakkoon) mitä kappaleita Petran jaksossa kuullaan. Ei maininnut sanallakaan mitään sellaista, ettei Petralla / Tiktakilla olisi hittejä tai muutenkaan väheksynyt häntä. Niin että hyvänen aika vaan itselles :D T.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan suomalaiset, millainen kultakimpale Robin on? Tässä on tuleva maailman supertähti. Toivottavasti Samu osaa asiansa!

T. ulkosuomalainen

Valitettavasti englannintaito pitäisi olla natiivitasoa jos haluaisi biiseillä menestyä. En sitten tiedä kuinka hyvä Robinin englanti on, vaikka nykyään opetus on parempaa ja kaikkialta kieltä kuulee.

Totuushan on ettei Samukaan ole päässyt kuin Saksaan.

No Samun biisissähän nähdään tämä Robinin englanti. Sitä odotellessa...

Robiniltahan on Youtubessa ainakin kaksi englanninkielistä cover-videota (Justin Timberlakea ja Bruno Marsia), eli on voinut jo niistä kuunnella Robinin englantia.

Vierailija
324/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä se, että Robinin isällä oli ollut aivokasvain 🙁 Onneksi leikkaus onnistui.

Vierailija
325/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankaran veto jo pelkän yön jälkeen sportarissa sijalla 49. ja Robin 53. Eiköhän oo aika kovat kuuntelut huomenna ja sijat 1 ja 2.

Aika mieletöntä jo siksikin kun Nikke Ankaran mukana oloa ohjelmassa parjattiin jo etukäteen.

Mä tykkään tälläisestä! Siis siitä että ihmiset osoittautuvat muuksi kuin mitä heistä oletetaan. Mutta syvissä vesissä ne syvälliset kalat uivat.

Vierailija
326/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+:n käyttäjät, mitä mieltä olitte siitä, että Petran jakso (kuten kaikkien muidenkin päivät paitsi Ollin) on jaettu kahteen jaksoon? Toimiiko teidän mielestä? Mun mielestä se larppauskohta oli ehkä liian pitkäksi venytetty, mutta muuten en osaa vielä sanoa, koska kuuntelin jaksot sängyssä ilman että katsoin. Täytyy arvioida myöhemmin kun oon katsonut ne kunnolla.

Miksi muuten Ollilta tuli vain yksi jakso? Oliko se kestoltaan pidempi kuin nämä tulevat, kahteen jaksoon jaetut päivät?

Vierailija
327/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli yllätyksenä se, että Robinin isällä oli ollut aivokasvain 🙁 Onneksi leikkaus onnistui.

Mää tiesin että sillä on joku vakava sairaus ollut, joskus jossain haastattelussa siitä on puhunut. Muistaakseni oli että millon oot viimeksi itkeny, Robin kertoi että itkee aika harvoin, mut sillon oli sellanen tilanne.

Mutta ei se ole varmaan ikinä kertonut että mikä sillä on ollut.

Tosiaan onneksi kaikki ilmeisesti mennyt hyvin, ois jääny nuoria/pieniä lapsia isättömäksi jos ois pahin käyny... :'(

Vierailija
328/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan suomalaiset, millainen kultakimpale Robin on? Tässä on tuleva maailman supertähti. Toivottavasti Samu osaa asiansa!

T. ulkosuomalainen

Valitettavasti englannintaito pitäisi olla natiivitasoa jos haluaisi biiseillä menestyä. En sitten tiedä kuinka hyvä Robinin englanti on, vaikka nykyään opetus on parempaa ja kaikkialta kieltä kuulee.

Totuushan on ettei Samukaan ole päässyt kuin Saksaan.

No Samun biisissähän nähdään tämä Robinin englanti. Sitä odotellessa...

Robiniltahan on Youtubessa ainakin kaksi englanninkielistä cover-videota (Justin Timberlakea ja Bruno Marsia), eli on voinut jo niistä kuunnella Robinin englantia.

Timberlakin coverointi oli hyvä veto

Vierailija
329/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut joka ei mitenkää erityisemmin syttyny Niken vedosta. Olihan se koskettava tarina ja näin, hyvä tulkinta. Mutta ei mulla sellasta oloa tullu et wau, mikä veto!

Vierailija
330/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+:n käyttäjät, mitä mieltä olitte siitä, että Petran jakso (kuten kaikkien muidenkin päivät paitsi Ollin) on jaettu kahteen jaksoon? Toimiiko teidän mielestä? Mun mielestä se larppauskohta oli ehkä liian pitkäksi venytetty, mutta muuten en osaa vielä sanoa, koska kuuntelin jaksot sängyssä ilman että katsoin. Täytyy arvioida myöhemmin kun oon katsonut ne kunnolla.

Miksi muuten Ollilta tuli vain yksi jakso? Oliko se kestoltaan pidempi kuin nämä tulevat, kahteen jaksoon jaetut päivät?

Ollin jakso oli kaksi tuntia pötköön,muidrn jaksot ovat 2×tunti, eli samanpituisia jaksoja kaikilla. Mun mielestä ehkä toimii paremmin tämä kerralla pitempi, jotenki pysyy paremmin fiiliksessä mukana...

Ite katon kyllä jokatapauksessa ruudusta pötköön molemmat jaksot, joten ei oikestaan mitään väliä.

Vierailija
331/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Weekndin kuuntelijana huomasin heti, että Robinin biisissä Oujeet oli aika lailla lainattu artistin Often biisistä ja muutenkin tyyliä oli tältä miekkoselta haettu. En siis pidä huonona asiana.

Miksi alapeukut? Robin itse sanoi tv-maailman haastiksessa, että pariin biisiin on tyyliä tolta suunnalta haettu.

Vierailija
332/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli ylivoimaisesti vaikeinta kuunnella  Samun ja Robinin versioita. Joutsenlaulu on vaan kappale, johon ei pitäisi koskea ja Rakkaus on lumivalkoinen kappaleen olen kuullut muistotilaisuudessa, joten en pysty tätä Robinin esittämää kuuntelemaan toistamiseen. Mutta se on minun ongelma. Jos tästä jaksosta jotain hyvää etsin, niin toivottavasti nuoremmatkin kuuntelijat menisivät tutustumaan laajemmin Jussi Hakulisen tuotantoon, upeita kappaleita paljon ja ne ovat parhaimmillaan Jussin itsensä esittämänä. Upea biisin tekijä, nostan hattua.

Vierailija
333/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ootan Robinin vetoa Haberin biisistä. Sen oli esittäny kai Vain Elämää pressitilaisuudessa risteilyllä, ja sain käsityksen, että oli kovimpia siellä esitetyistä vedoista.

Vierailija
334/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun Olli puhuu nikestä niin alentuvasti. Myös se miten puhui hakulisesta ärsytti, tyyppi on kuitenkin elossa vielä, niin aika asiatonta puhua hänen vaikeuksistaan.

Samaa mieltä. Miks koko ajan vetää huomion siihen Niken ujouteen ja ankaruuteen itseään kohtaan?

Samaten kertoilee kiertäen kaartaen Hakulisen vaikeuksista. Tippa linssissä hekumoi toisten onnettomuuksilla, luulee ovevansa nyt niin hyvä jätkä.

Vierailija
335/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut joka ei mitenkää erityisemmin syttyny Niken vedosta. Olihan se koskettava tarina ja näin, hyvä tulkinta. Mutta ei mulla sellasta oloa tullu et wau, mikä veto!

Tää oli todella aito veto ja Nikkeä kohtaan heräsi sympatiat, mutta itsessään en tätä versiota jaksa muuten liioin kuunnella.

Vierailija
336/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hakulisen menneisyydessä sit on tapahtunu?

Vierailija
337/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin paljon Petran jaksoista. En tiedä olenko tänään jotenkin erityisen herkällä tuulella, mutta tuli itkettyä pariinkin otteeseen tuon Petran päivän aikana. Herkistyn kai aika helposti, kun näen muiden herkistyvän. Onneksi Irina esitti biisin Petran soolouralta. Huomasi, että se merkitsi Petralle kaikista eniten. Petra vaikuttaa tosi aidolta ja sympaattiselta, oli tosi liikuttunut muiden sanoista ja vedoista.

Tällä kaudella on todella hyvä porukka. Kiva katsella heidän välistä kemiaa ja touhuja linnassa. En tiennyt, että Ollilla on tyttärensä kautta niin lämmin suhde Tiktakiin. Punk-fanina pidin Ollin versiosta. Musta on jotenkin liikuttavaa miten Samu on ihan myyty Robinin mantelisilmistä ja karismasta. Se murhamysteeri oli hauska!

Seuraavaksi on vuorossa tallipoika Pepen eli Robinin jakso, odotan innolla.

Vierailija
338/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin, kun Olli sanoi jotain että "Teille on nyt järjestetty tänne hoitoja, ja Robinille tiedoksi, ettei tää tarkoita, että tänne tulee jotain tyttöjä sulle." :)

Noloa tuo lähinnä oli Ollilta. Nikelle olis sopinu paremmin xD

Olli varmaa kokoajan heittää jotain pervoa läppää näille nuoremmille kundeille, jossain haastiksessakin puhu siihen sävyyn, että niillä oli aika härskit jutut

Vierailija
339/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin, kun Olli sanoi jotain että "Teille on nyt järjestetty tänne hoitoja, ja Robinille tiedoksi, ettei tää tarkoita, että tänne tulee jotain tyttöjä sulle." :)

Noloa tuo lähinnä oli Ollilta. Nikelle olis sopinu paremmin xD

Olli varmaa kokoajan heittää jotain pervoa läppää näille nuoremmille kundeille, jossain haastiksessakin puhu siihen sävyyn, että niillä oli aika härskit jutut

Mäkin näin jonkun otsikon, jossa Olli sanoi tyyliin "oli hauskaa puhua rivoja Robinin kanssa".

Vierailija
340/1715 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kattoneet ennakkoon. Mitä biisejä Petran päivänä kuultiin?