Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Olli vaikutti ärtyneeltä. Naama oli nyreänä kun kuunteli biisejä. Katsoi Robinia sellaisella ilmeella, että kateus ja väheksyntä paistoi läpi.
Robin on jotain niin fantastista. Mikä karisma!
Apua tuon Ollin käytös aiheutti pahasti myötähäpeää, hyvin vaivaannuttavaa.
Omiin Odotuksiin nähden oli kyllä hyvä jakso! Ollit jutut ja tarinat ei ihan hirveesti mua kiinosta, mut tässä jaksossa oli mun mielestä kyllä todella hyviä vetoja. Itseeni teki vaikutuksen tämä mieskaarti. Nikke todellakin yllätti positiivisesti, hänellähän oli lauliosioissa ihana ääni. Ja tulkinta jotenki niin herkkä et meni kyllä syvälle...
Samun ääni on kyllä magee, ei yhtään huono veto tämä joutsenlaulu. Mut jotenki ei silti kokonaisuudesta tullut sellasta wau fiilistä, liekö johtu et olin kuunnellu version jo ennakkoon...
Mut illan kunkku kyllä omasta mielestäni ehdottomasti tämä kuopus! 18v ja mikä karisma ja tämä kuuluisa "aura" :D Aluksi kyllä olin et apua mitämitämitä tälle kappaleelle on tehty, mut Robin veti sen kyllä niin hienosti ja omalla tyylilällään että ei voi ku ihailla :)
Oonko ainut joka yllättyi Robinin lauluTAIDOSTA?
Vähä hävettää myöntää mut oon pitäny Robinia vähä turhakkeena. Johtunee ehkä siitä et ei oikestaan ole mun tyyliiä tämä hänen musiikkigenre, niin ei ole tullut millään tasolla tutustuttua(sen enempää kuin on pakko) tähän artistiin. Oon jotenki kuvitellu et puree vaan ulkonäöllään ja luonteellaan näihin teineihin.
Mutta hänhän on oikeesti todella taitava laulaja ja esiintyjä, iha sanattomaksi veti. Niin puhdasta ja välitöntä laulua!
Vierailija kirjoitti:
Vähä hävettää myöntää mut oon pitäny Robinia vähä turhakkeena. Johtunee ehkä siitä et ei oikestaan ole mun tyyliiä tämä hänen musiikkigenre, niin ei ole tullut millään tasolla tutustuttua(sen enempää kuin on pakko) tähän artistiin. Oon jotenki kuvitellu et puree vaan ulkonäöllään ja luonteellaan näihin teineihin.
Mutta hänhän on oikeesti todella taitava laulaja ja esiintyjä, iha sanattomaksi veti. Niin puhdasta ja välitöntä laulua!
Robinilla on kyllä laulutaitoa, mietin vaan kappaleen alussa että onko se efektivekotin välttämätön kun robin kuulostaisi luultavasti hyvältä ilmankin.
Mä en tykännyt niistä oujee hihkaisuista, mutta muuten kyllä Robin veti hyvin! LisäksiNikke oli hyvä.
Laura on toki taitava, mutta tuon biisin teksti ei ehkä sovi noin kepeään lauleskeluun.
Samu teki joutsenlaulusta hienon version, vähän riski lähteä tuollaista klassikkoa tuunaamaan uuteen uskoon, mutta tuossa oli onneksi tehty kunniaa alkuperäiselle teokselle.
Nikke oli sellainen kuin odotinkin. Saas nähdä mennäänkö joka viikko samalla kuinkamullaonollutniinvaikeaa-linjalla, vaikka ei ole.
Petra oli aika mitäänsanomaton. Ei jäänyt mieleen mitään.
Irinasta diggasin, oli saanut biisin ihan näköisekseen.
Ja se Robin. Hienosti versioitu hieman kliseinen ja tylsähkö biisi. Ekan jakson yllättäjä, odotan mitä muuta se saa tuolla aikaan. Lupaava kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lauran laulama biisikin näytti olevan Hakulisen joten miksi se ei vingu tämän esittämisestä?
Kuullun ymmärtäminen ja/tai lukemansa ymmärtäminen ei vain onnistu kaikilta, olet siitä tyyppiesimerkki. Hakulinen on selittänyt asian lehdissä, telkkarissa ja radiossa. Hänhän on biisintekijä (siis elää siitä, että hänen tekemiään biisejä ostetaan, esitetään, myydään), jolle nimenomaan Joutsenlaulu on monella tavalla se poikkeusbiisi. On tehty läheiselle ihmiselle, on joutunut kestämään kiusaamista ja pilkkaa biisin takia toisilta Yö-yhtyeen jäseniltä vuosikausia, mutta nyt sitten kunnia biisistä annettaisiin sille pahimmalla kiusaajalle - niin onhan se omituista - vähintäänkin.
Mut Vain elämää -formaatin ongelma on yleisestikin se, että se asettaa nämä tyypit noloihin tilanteisiin ja kahden kerroksen väeksi. Eli ne, jotka tekevät biisinsä itse, ja ne, jotka eivät tee, laulavat vain. Mitä ihmettä Olli Lindholm voi sanoa Joutsenlaulusta muuta kuin sen, että on aina inhonnut sitä ja on joutunut laulamaan sitä vanhoilla päivillään taloudellisesta pakosta, siitä saa rahnaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään av lla pyörit, nii pitäis kyllä tietää Robinin taidot :D Ei mut oliha huikee veto, en vielä oikein tiedä tykkäänkö tästä versiosta.
Niin suuri muutos alkuperäseen et hämmästytti, mut toisaalta arvostan silti Robinin rohkeutta tehdä biisistä omannäkösen. Oishan se voinu mennä varman päälle ja laulaa niinku alkuperäsen, mutta kertoo kyllä terveestä itsevarmuudesta että uskaltaa ns. astua suuriin saappaisiin ja haastaa itseään.
Onko räppärin päivänä muut artistit tavannut myös räpätä biisit, vai onko niitä muutettu ihan laulannaksi?
En oo moniin vuosiin ohjelmaa kattonu, enkä muista ekoista kausista?
Rakkaus on lumivalkoinen biisiä lähettiin muokkaan paljon, ja tuosta ois helposti saanu katastrofin aikaseksi. Mutta mitä vielä, biisi päivitty kunnialla tälle vuosikymmenelle taas.
On kyllä kunnon B-luokan kattaus tämä kausi. Ihan liikaa artisteja joiden ura on jo hiipunut ja tällä koitetaan saada uutta nostetta.
Eikö kiintiöräppärin jo voisi vaihtaa vaikka hevariin. Kyllästyttää räppäreiden samanlaiset versiot lauluista, ensin elämä on niin vaikeeta räpit ja sitten kertsi lauletaan juuri ja juuri vireessä pysyen.
Yllätyksekseni huomasin että eihän tuota Robinin versioita ole erityisen paljon kritisoitu netissä. Jotenki ajattelin että tulee saamaan paljon kritiikkiä ja jälkipyykkiä. Onhan sitäkin, aina. Mutta pääsääntöisesti Robinin versiosta et yllätytty positiivisesti.
Ja ompas yllättävää että suurinosa kritisoijista on miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Onko räppärin päivänä muut artistit tavannut myös räpätä biisit, vai onko niitä muutettu ihan laulannaksi?
En oo moniin vuosiin ohjelmaa kattonu, enkä muista ekoista kausista?
Sekä että, molempia on ollut tapana tehdä.
Vierailija kirjoitti:
miks suomalaisiin otsikkoihin pitää laittaa official
Aivan: onhan meillä suomenkielinenkin sana "virallinen". Mutta millä perusteella tällainen ketju nyt muka ylipäätään on virallinen/official?
Tän kauden jälkeen mammat rakastaa nikkeä ja se on heidän lempiartisti, muutama vuosi kun mennään taaksepäin, niin mammat inhosi kannabisräppäriä joka katosi psykoosipäissään johonkin ja silloin palstalla paheksuttiin kun on huono roolimalli :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä biisejä Petran jaksossa kuullaan?
No hyvänenaika, Tik Takilla on hittejä vaikka kuinka. Veikkaisin että lapsetkin ovat niitä kuulleet, vaikkei edes bändin nimi sanoisi enään mitään. Satuprinsessaaa..... hei me heilutaan taas .....näen tyhjän taistelukentän
Lopeta
Satuprinsessa
Heilutaan
Lentoon
Lähdetään tänään
Sydän Lyö
Tänä yönä taivaaseen
Sankaritar
jne.
Voi NIKKE.. En pysty kuuntelemaan tuota itkemättä. Nikke on uusi miklu, rankka elämä ja me keski-ikäiset mammat ymmärretään ja halutaan suojella se ehjäksi!
Mielisairasta PASKAA koko julkkiskaraoke...
Palkka muille ? Tulee törkeesti julkisuutta ja soittotoistoja, niistä ne laulujen tekijöiden tulot tulee.
Taiteilija on taiteilija ja häntä on kunnioitettu tässäkin.