Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysyisitkö ystävänä miehelle, johon olet ihastunut, mutta joka ei ole kiinnostunut sinusta?

Vierailija
21.04.2017 |

Eli jos olet naisena ihastunut tai rakastunut mieheen, mutta mies sanoo suoraan, ettei ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä, mutta voisi/haluaisi pysyä puhtaasti ystävänä, niin suostuisitko vai olisiko sinusta parempi, ettette ole tekemisissä?

Miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten yritätte satuttaa miestä jonka laitatte friendzonelle? Vai luuletteko ettei miestä voi sattua?

Daa, tietenkin siksi, että ei muutakaan voi. Ei toiseen voi rakastua vain siksi, ettei satuttaisi toista. Samoin en tietenkään syytä miestä siitä, ettei hän rakastu minuun vaikka se satuttaakin, en vain jää roikkumaan ja satuttamaan itseäni lisää.

Vierailija
22/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihastus haihtuu, kun saan pakit tai kuulen toisen olevan varattu. Johtuu varmaan heikosta itsetunnosta tai sen sellaisesta, etten osaa rakastaa ilman vastakaikua. Hyvää tässä on, että olen saanut joitain hyviä ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten yritätte satuttaa miestä jonka laitatte friendzonelle? Vai luuletteko ettei miestä voi sattua?

Kiirettä pitäisi heilastella kaikkien halukkaiden kanssa..

Vierailija
24/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt. Lisäksi mies on ollut aika piikikäs ja välillä tosi ilkeä ja lapsellinen, joten sellaiseen rakastuminen oli ihan riittävän traumaattinen kokemus ystävälliselle ja hyväntahtoiselle ihmiselle.

Vierailija
25/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kyselet?

Vierailija
26/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yritin, mutta miehen välinpitämätön käytös ja esim. Useiden ohareiden tekeminen ja muiden naisten pyörittely niin, että näin oli sitten kuitenkin liikaa. Ei sydän kestänyt, kun aina teki niin selväksi, että olen maksimissaan fwb enkä merkitse yhtään mitään. Itsensä kiduttamista vaan. Aito ystävyys olisi kelvannut kyllä.

Vierailija
27/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo mitä jos nainen antaisi edes pillua ns jää hyväis muistoksi? Saa nainen myös munaa siinä samalla. Tämä saattaisi sytyttää piilevän kemian, kun kaksi ihmistä yhtyy kiihkossa.

Vierailija
28/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo mitä jos nainen antaisi edes pillua ns jää hyväis muistoksi? Saa nainen myös munaa siinä samalla. Tämä saattaisi sytyttää piilevän kemian, kun kaksi ihmistä yhtyy kiihkossa.

Haluatko ottaa kehosi sisään ihmistä joka ei kiinnosta?

Vierailija
29/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisin, jos kyseessä olisi oikeasti tärkeä ystävä, koska sellaiseen ystävyyteen sopivia ihmisiä tapaan niin harvoin että arvostan jokaista sellaista kohtaamista todella paljon. Mutta pyrkimyksenä olisi tutustumisen myötä saada ne ihastumisen tunteet haihtumaan. Yleensä tämä on minulla onnistunut nimenomaan tutustumalla toiseen paremmin. En edes oikeastaan usko yksipuoliseen rakkauteen - uskon että niissä tilanteissa jompi kumpi on vain käsittänyt toisen olevan toisenlainen kuin tämä oikeasti on. Tunteet sitten haihtuvat kun se väärinkäsitys korjaantuu. Tai jos väärinkäsitys on ei-ihastuneella osapuolella, niin hänkin ihastuu kun oppii tuntemaan sen toisen. :)[/quote]

Mielenkiintoinen teoria, en ole ikinä kuullut että joku ajattelisi noin eikä ole itsellekään tullut mieleen. Tätä täytyy oikein miettiä, tietyllä tavalla tuossa voi olla vähän perääkin. Tietysti on vielä sitten se ulkonäköaspekti joka myös voi vaikuttaa.

Vierailija
30/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin. Usein noita tunteita tulee ja sitten vähitellen myös menee, mutta ystävyys pysyy.

Vierailija
31/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisinpa, että voisin.

Jos nykyään ihastuisin, miehen täytyisi ihan miehenä olla hyvä ihminen eli minun täytyisi kunnioittaa häntä jotenkin.

Tämänkaltaisen ihmisen ystäväkin haluaa olla.

Joskus nuorempana eräs mies torjui minut kun olin todella ihastunut.

Tahdonvoimalla latkaisin tunteeni häneen.

Olin tuolloinkin valmis olemaan kaveri.Mies sensijaan olisi halunnut jonkun on/off suhteen. Se tuntui olevan kova pala, että kykenin irrottautumaan.

Myöhemmin olen ollut tyytyväinen, että torjui minut.

Voisin kyllä kuvitella, että on miehiä jotka ovat riittävän kypsiä torjumaan naisen selkeästi ja kauniisti.

En kunnioita ihmisiä jotka jäävät sairaalloisesti riippumaan jossakin ihastuksessaan.

Itseäni on syyllistetty vaikka en ole mitenkään ole ollut syy noille tunteille.

Minusta siinä on jotain sairaalloista jos ihminen hinkuaa ihmistä vuosikaudet jota ei todellisuudessa edes tunne.

Vierailija
32/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin, koska ei mulla oo tarvetta sillee omistaa ja hyvien tyyppien kanssa haluaa hengailla.

Harmittaisi tietenkin jos en saisi siltä seksiä, that's all.

Vierailija
33/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Ihan aktiivisesti yritin unohtaa, koska pelkkä ajatuskin hänestä satuttaa. En halua nähdä häntä enää koskaan, ihan itseni vuoksi

Vierailija
34/34 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pysyn, sellaiselle joka haluaa olla ystäväni ja on ystävyyden arvoinen ihminen. Olen kolme kertaa hulluna ihastunut mieheen, joista kahden kanssa ei ollut pienintäkään ajatusta mistään sen vakavammasta. Juuri nämä kaksi ovat edelleen ystäviäni, toinen vähemmän ja toinen erittäin syvällä tavalla. Arvostan molempia ihmisenä todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän