Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut rumin mies johon olet kokenut voimakasta seksuaalista vetoa (ja olit itse silti kaunis)?

Vierailija
21.04.2017 |

Kysymys naisille

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kauniita naisia tai jotka sellaisia on ollut!!

Vierailija
2/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joku esimies tai julkkis jos tilanne tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävästi ylipainoinen (n. 170 cm x 120 kg). Kyttyräselkä huonon ryhdin takia. Leuaton. Finnejä koko pää ja ylävartalo täynnä. Huonot hampaat. Hamsterinposket. Hajanaisia partakarvoja ja amisviikset.

Millä hurmasi? No hemmetti, itsevarmuudellaan. Jopa röyhkeyteen asti venyvällä itseluottamuksellaan.

Vierailija
4/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romuluinen ja pihtipolvinen mies, jolla oli pälvikalju, puoliväliin päätä vetäytynyt hiusraja, hieman karsastava katse, harvat, epätasaiset hampaat, karvaiset kädet ja korvat ja r-vika. Viimeinen ei ole ulkonäköpiirre, mutta pidetään kuitenkin yleisesti henkilön viehättävyyttä vähentävänä. Pukeutumistyylissäkään ei kehumista, jotkuthan kompensoivat sillä ulkonäköpuutteita. Mutta tämä mies sattui olemaan älykäs, hyväntuulinen ja kiinnostunut minusta ja elämästäni, ja hyvä kuuntelija. Lisäksi hän kykeni ymmärtämään ja kommentoimaan minulle tärkeitä asioita. Ihastuin ehkä vahvemmin kuin kehenkään toiseen koko elämäni aikana. Valitettavasti suhdetta tästä ei tullut, koska mies ei voinut uskoa että olisin ollut hänen kanssaan tosissani.

Vierailija
5/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, australialainen surffari, blondi, lihaksikas ja surffari. Ja sain sen.

Muut on olleet vielä kuumempia.

Itse kysyit.

Vierailija
6/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkasvuinen. 

Siis ihan oikeasti, ennen olisi sanottu kääpiö, mutta nykyään epäkorrektia. Eli siis ehkä 130-senttinen. Tavattiin yliopistolla ja oli rohkea sanoessaan, että minulla on huikeat sääret. 

Se olikin totta ja moni muukin siis sanonut näin.  Jonkin perverssin intohimon sain häneen. Mitään ei koskaan kuitenkaan tapahtunut. 

Onko lyhytkasvuinen ruma ihan automaattisesti? Kai on kuitenkin ns. poissa peleistä. 

Vierailija
7/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lyhyempi, huono iho, huomattavan iso vähän vino nenä. Ihastuin luonteeseen :) tunteet eivät olleet molemminpuolisia.

Vierailija
8/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava. Mielestäni hän silti oli seksikäs.

Vierailija
9/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... melko ruma. Jos nyt rumaksi voin sanoa kun kuitenkin kävin häneen ihan kuumana :D

Päärynän muotoinen naama ja iso leveä nenä - kuvittele Timo Soinia, mutta sporttisena.

Minulla on neandertaalimies-fetissi, haha.

Vierailija
10/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni 10v vanhempi, hieman mahakas, alkanut kaljuuntua, tyhmä, yksinkertainen ja viinaan menevä. En tiedä, mikä silloin riivasi, jälkeen päin puistattaa koko tyyppi. 

Vierailija
11/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopranos sarjan Tony Soprano. En ole koskaan ikinä viehättynyt lihavista miehistä, ja Tony on aika pullukka. Ja seksikäs. Ihmeellinen poikkeus :)

Vierailija
12/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena ihastunut Johnny Rotteniin :D.

Vierailija
13/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ruma mies joka puhui mulle italiaa ja lausui runoja (suomeksi). Ihan hullua.

Vierailija
14/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, australialainen surffari, blondi, lihaksikas ja surffari. Ja sain sen.

Muut on olleet vielä kuumempia.

Itse kysyit.

Surffari, blondi, lihaksikas ja surffari? Tästä ei saa mitenkään älyttömän kattavaa kuvaa tyypin ulkonäöstä. 

Mielestäni on kiinnostavaa, että olen saanut kaikki muut haluamani miehet, jotka ovat olleet tätä tässä ketjussa kuvailemaani huomattavasti paremman näköisiä (yleisesti hyväksytyillä kriteereillä - itsehän pidin juuri tätä miestä maailman kuumimpana!), mutta tätä hieman rumahkoa miestä taas en saanut vaikka kovasti halusin. Ehkä sinunkin kannattaa kokeilla iskeä joku rumilus, jos haluat tietää miltä tuntuu pettyä rakkaudessa!

t. 4

Vierailija
15/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena ihastunut Johnny Rotteniin :D.

Sehän on komee!

Vierailija
16/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis toisinpäin, olen naiseksi aika ruma , tumma ja vahvat piirteet. Kävi sitten niin, että rakastuin mieheen, jolla maailman sinisimmät silmät ja kiharat hiukset, täydellinen beba ja sellainen Y- vartalo.

Ymmärrän aika hyvin sen menninkäisen mietteitä joka törmäsi päivänsäteeseen :(

Vierailija
17/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tarinaketju. :D

Vierailija
18/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 12 vuotta sitten Kalajoen juhannusfestareilla iskin baarissa ruman 45v miehen ja mentiin naisten vessaan sekstailemaan..pompin sen kikkelin päällä kun se istu vessanpöntöllä ja koitti pitää mun tisseistä kiinni. Se näytti ihan samalta, kun Men in Blackissä se Edgar, minkä sisälle se ulkoavaruuden torakka menee😆

Joku pervo fantasia oli itellä sillon 19 vuotiana , että pakko panna sellasta rumaa ukkoa..että kerranki saa nättiä nuorta pillua. Mulla oli pitkät hiukset saparoilla ja valkonen röyhelöhame, sekä joku narutoppi päällä..pilottilasit ja sellaset mustat vaahtomuoviset kiilakorkokengät jalassa sillon. Pimpsa ajeltu ja kilo meikkiä ja painoin jotakuinkin 47kiloa ailloin. Että aika pimatsu vielä👯 Päässä soi vaan sillon se Kalajoen naiset biisi.."edessäni puhdas paljas pillu on"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme