Miksi enää ei osata tehdä hyviä kotimaisia televisiosarjoja kuten Tahdon asia?
Ohjelma on esitetty vuonna 2005 ja olen sen silloin katsonut, nyt katson uudelleen eikä oikeastaan muu ohjelmassa ole kärsinyt ajankulusta paitsi puhelimet ovat vanhaa mallia ja vhs-nauhoja ei käytetä. Kuitenkin kyseinen sarja voittaa nykyisen televisiotarjonnan, en katso juurikaan kotimaisia sarjoja, tehdäänkö kotimaista draamaa edes enää.
Kommentit (14)
Johannat pitäisi laittaa taas yhteistyöhön, kun näköjään muut ei osaa.
On halvempaa tehdä paskaa tosi-tv -ohjelmaa, joka uppoaa kuin häkä kansaan. Viedään porukkaa paneskelemaan toisiaan jonnekin Thaimaahan ja suosio on taattu. Ihan tälläkin palstalla, noista on monenkymmenen sivun ketjuja.
Sitten juontajat omille radiokanavilleen mainostamaan ja kehumaan omia ohjelmiaan. Pahin on Radio Suomi-pop.
Minusta viime syksynä tullut Ex-onnelliset oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oli sekin hyvä. Ehkä olisin kaivannut enemmän jaksoja, kun jäi jotenkin pintaraapaisuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sekin hyvä. Ehkä olisin kaivannut enemmän jaksoja, kun jäi jotenkin pintaraapaisuksi.
Siihen on kuulemma tulossa jatkoa.
Tahdon asia on todellakin hyvä. En ollut katsonut sitä aikoinaan, ja nyt olen ihan myyty. Kotimaiset sarjat tai elokuvat ei yleensä kiinnosta, mutta Tahdon asiassa onkin oikein hyvä tarina. Kynnys katsomiseen oli korkea, koska Mia Nuutila pääosassa, mutta tarina vie mennessään. Tiina Lymi mun suosikki, on niin kaunis, eikä vielä tiedä mihin hahmonsa päätyy.
Se harvoin tarjolla oli kanssa hyvä.
Kanavat eivät osta nyt ohjelmia, joilla on jo valmis formaatti.
Mutta odotan innolla Enni Mustosen kirjoittamaa sarjaa ja Onnelaa.
Klikkaa mua oli huippu myös Tahdon asian ohella
Tiina Lymi on kyllä aina mainio roolissa kuin roolissa.
"Harvoin tarjolla"-sarja oli myös mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kanavat eivät osta nyt ohjelmia, joilla on jo valmis formaatti.
Mutta odotan innolla Enni Mustosen kirjoittamaa sarjaa ja Onnelaa.
Klikkaa mua oli huippu myös Tahdon asian ohella
Osta KUIN ,piti olla
Minä tykkäsin Metsolat- ja Hovimäki sarjoista. Ne vaan kolahti tunteisiin ja niitä jaksoin seurata säännöllisesti.
Tahdon asia on niin hyvä ja aikaa kestävä, että sitä jaksaa katsella aina ja aina uudelleen.
Ihan huippu.
Koska osakkeenomistajat haluavat yhä enemmän voittoa itselleen.
Löytyykö muita hyviä kotimaisia (tai ulkomaisia) sarjoja esim. Yle Areenasta?