Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sampo Terho päätti sitten asettaa riman puheenjohtajakilpailussa todella matalalle: "Markka takaisin!" *huutonaurua*

Vierailija
21.04.2017 |

Eihän hän itsekään ole tuota mieltä, mutta voihan sillä silti yrittää kalastella ääniä Halla-Ahon leiristä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä on hyvä lupailla, kun tietää ettei voi itse siihen kuiteskaa vaikuttaa mitenkään.

Vierailija
2/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kalastaisin persujen ääniä, niin mun vaaliteemat olisi noita ihan samoja. Markka takaisin, rajat kiinni ja koti, oikea uskonto ja isämmaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno yritys Terholta. Puolueen ääliöiden äänet menevät joka tapauksessa Punaposkisönkölle, Terhon ainoa mahdollisuus olisi yrittää vedota älyllisempään puolikkaaseen ja toivoa että se riittää.

Vierailija
4/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä on hyvä lupailla, kun tietää ettei voi itse siihen kuiteskaa vaikuttaa mitenkään.

Poliitikot päättivät kun markka meni.

Poliitikot voivat päättää myös sen takaisin tulemisesta.

Vierailija
5/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse kalastaisin persujen ääniä, niin mun vaaliteemat olisi noita ihan samoja. Markka takaisin, rajat kiinni ja koti, oikea uskonto ja isämmaa!

Näähän meillä siis oli vielä 90-luvulla. Oliko silloin poikkeuksellisen kurjaa?

Vierailija
6/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehno yritys Terholta. Puolueen ääliöiden äänet menevät joka tapauksessa Punaposkisönkölle, Terhon ainoa mahdollisuus olisi yrittää vedota älyllisempään puolikkaaseen ja toivoa että se riittää.

Onko persuissa muitakin kuin ääliöitä?

Vierailija
7/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Suomen liittyminen euroon oli taloudellisesti virhe. Toki se on ihmisille ollut kiva kun on voinut käydä Ranskassa ja Saksassa ja maksaa euroilla. Parempi olisi ollut jos Suomi ei olisi mennyt euroon. Näin sanovat kaikki asiantuntijatki...

2... Kaikki asiantuntijat sanovat myös että eurosta eroaminen olisi vielä isompi virhe.

Säälittävää Perussuomalaiset.

Vierailija
8/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten näiden perään haikailtaisiin, ne eivät samassa muodossa palaa enää koskaan. Ei vaikka Perussuomalaiset olisivat ainoa puolue. Ne ovat menneisyyttä. Mm. globalisaatio, digitalisaatio ja ihmisten individualismin lisääntyminen ovat ajaneet ohi "kultaisesta vanhasta ajasta". Oli siitä mitä mieltä hyvänsä, niin nyt on aika etsiä erilaisia malleja, joissa kaikki voivat mahdollisimman hyvin.

Tämä ei ole mielipideasia, vaan totuus. Historiaan ei voida palata tekemällä taantumuksellisia ratkaisuja.

Vierailija
9/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhon teesit lukuunottamatta markn haikailua ovat Kokoomuksen sivupuolueelle ja lakeioille sopivia ja takaavat hallituksen pysymisen. Köyhyys on ihmisen oma vika samoin työttömyys ja kaikki tehdään heidän kurittamisekseen edelleen. Yrityksen verokikkailua ei haluta suitsea mitenkään ja tän päivän Hesarissa oli iso juttu , miten yritystukiin menee yli 2 miljardia vuodessa ja kaikki yritykset niiden vähentämiseksi edes vähäsen torpattiin siinä, kun yritykset saattaisivat suuttua! Voi vittu tätä porvarihallitusta. Mieluummin tapetan oman maan kansalaiset nälkään, kun otetaan edes sata miljoonaa yritystuista tai toinen sata maahanmuuttajien koutouttamisesta.

Vierailija
10/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko persuissa muitakin kuin ääliöitä?

Keskiarvokansalaiseen verrattuna ei juuri, mutta sokeiden valtakunnassa yhdellä silmällä kaihin läpi näkevät ovat valaistuneita

Vierailija
11/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot päättivät kun markka meni.

Poliitikot voivat päättää myös sen takaisin tulemisesta.

Aivan, mutta ei joku Sampo Terho sille yksin mitään mahda, eikä sitä oikeesti edes kiinnosta tehdä mitään asialle.

Vierailija
12/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, 1990-luvulla oltiin kaikkien aikojen syvimmässä lamassa pois lukien sodat. Nousu alkoi kun lähennyttiin Eurooppaa.

Jos joku todella haluaisi palata 'vanhan ajan Suomeen', se käy helposti. Ostaa vaan talon vaikkapa Ristijärveltä ja asioi vain paikallisessa huoltoaseman kahvilassa ja S-Marketissa. Silloin voi suunnilleen kokea saman elintason kuin lama-Suomessa tai 70-luvulla, ennen pahaa kansainvälistymistä. Kauheita ulkomaalaisiakaan ei takuulla joudu näkemään

Vierailija
13/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten näiden perään haikailtaisiin, ne eivät samassa muodossa palaa enää koskaan. Ei vaikka Perussuomalaiset olisivat ainoa puolue. Ne ovat menneisyyttä. Mm. globalisaatio, digitalisaatio ja ihmisten individualismin lisääntyminen ovat ajaneet ohi "kultaisesta vanhasta ajasta". Oli siitä mitä mieltä hyvänsä, niin nyt on aika etsiä erilaisia malleja, joissa kaikki voivat mahdollisimman hyvin.

Tämä ei ole mielipideasia, vaan totuus. Historiaan ei voida palata tekemällä taantumuksellisia ratkaisuja.

Digitalisaatiohan ei sulje pois teemoja "oma markka, rajat kiinni, oikea koti, uskonto ja isänmaa"

Globalisaatio ja suvaitsevismi voivat olla vaan ohimeneviä ismejä, jotka eivät ole kestävällä pohjalla. Et voi tietää totuutena.

Vierailija
14/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ruotsi pärjännyt ihan hyvin omalla rahalla, että ei nyt kai kukaan ole enää niin typerä uskovainen että kuvittelee että euro on ainoa järkevä mahdollisuus. Etenkin kun euroon kuuluminen on pitkittänyt taantumaa huomattavasti.

Vierailija
15/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikea uskonto? Minulla ei ole mitään uskontoa, olen siis uskonnoton. Ja se on isänmaa, ihan tiedoksi vain.

Vierailija
16/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikea uskonto? Minulla ei ole mitään uskontoa, olen siis uskonnoton. Ja se on isänmaa, ihan tiedoksi vain.

Isämmaa se on. Tiedoksi sulle, kun kerta inttää haluat.