Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Mikähän on se kuvottava haju jota jotkut ilmeisesti käyttävät hajuvetenä? lähinnä muunkulttuuriset henkilöt. Olisiko se myski?
Koirulien kuivamuona haisee öksettavalle. Märkäruoka ei niinkään edo.
Myskihajuvesi. Se suorastaan oksettaa. Siinä haisee hetkittäin jopa pska.
Kynsilakka, hiuslakka, naisten litra parfyymit. haiseen kaupassa kauas
Diesel auton pakokaasut tai keitetty kaali.
Pimpsa tai vanha vakuumipakattu lohi!
Sperma ei niin tuoreena
Yleisten vessojen haju
Hiuslakka
Kuukautissiteet
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisxillu
Juu, ja kun sitä rättiä ei ole vaihdettu koko päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli syksyllä metsäreissulla mukana vissypullo josta hörppäsin muutaman kerran ja unohdin autoon noin viikoksi. Aattelin että eihän pelkkä vesi miksikään mene ja avasin pullon, onneksi en ehtinyt hörpätä suullista. Hyi saakeli mikä löyhkä.
Maskia käyttäessä olen tullut kiusallisen tietoiseksi siitä että mun oma hengitys haisee pahemmalle kuin olin kuvitellut.
Ei tulis mieleenkään juoda mistään sellaisesta pullosta, johon on ottanut huulikontaktia pari päivää aiemmin. Kauhea mikrobipesä. yök.
Kahvia juovan tupakoitsijan hengitys on sellainen hajujen räpkappale, että tekee mieli lähteä karkuun. Eräässä kaupassa oli myyjä, joka ei tajunnut kahvin tupakkaista etovaa uloshengityshajuaan, vaan tuppautui puolen metrin päähän hönkäillen selittämään ja minä kuljin takaperin pitkin kauppaa yrittäen pitää hajurakoa. (Tämä tapahtui siis ennen korona-aikaa)
Myös rikkinäiset hampaat saavat hengityksen haisemaan.
Ei ole hyvä jos hampaat jättää pesemättä, ei myöskään jos ne pesee!! Teki niin tai näin, aina väärinpäin!!!
Koirat
Hevoset
Kaatunut maito
Vanha viina
Kusi kadunkulmassa
Päänahka
Raaka kala
Märät lapaset
Maksaruuat