Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Omo kirjopesuaine. Nenästä valui verta, kun erehdyksessä ostin kerran sellaisen. Annoin pois. Enkä ole edes hajuyliherkkä.
Minä ostin nestemäistä haisu-Omoa vahingossa. Käytin sen tukkoutuneen wc-pöntön avaamiseen. Toimi paremmin kuin Kodin Putkimies.
Juuri sammutetusta kynttilästä leijaileva haju.
Piimä. Haisee ja maistuu aivan kertakaikkisen hirveältä.
Kumi. Siis oli kyseessä rengaskumi tai saappaat, niin aina vetää kaikki röörit tukkoon ja tuntuu ettei saa henkeä. Hajussa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta tämä "lieveilmiö" kieltämättä häiritsee. Kortsujen kanssa ei kuitenkaan ole samaa ongelmaa.
Ja muuten melko hajuherkkänä ihmisenä perus hajuvesinuoret- ja tantat inhottaa. En tiedä kuinka ne ihmiset itse pystyy elämään itsensä kanssa, taitaa olla alentunut hajuaisti kun pitää niin paljon itseään uittaa parfyymeissä. Itsellä riittää yksi suihkaus ja sekin maistuu loppupäivän suussa.
Kaiken kruunaa hieltä, paskalta ja pesemättömiltä vaatteilta döfäävät ihmiset. Ymmärrän kyllä, että esim rappioalkoholistit ja muut päihteiden käyttäjät eivät tod näk välitä muusta kuin siitä seuraavan annoksen saamisesta, mutta luulis nyt että vois edes järvessä tai joessa käydä pesulla, jos ei muuten ole mahdollista peseytyä.
Vessankoppi, missä edellinen asiakas on ollut krapulapaskalla ja vielä oksentanutkin.
Lapsiryhmän haju. Sekoitus pierua, hengityksen hajua, pesuaineita, likaa, ties mitä.
Olen kysellyt muilta ihmisiltä tunnistavatko tämän hajun, suurin osa on kutsunut mua hulluksi, mutta kastemadot. Siis sellainen liiskaantuneen kastemadon löyhkä asvaltissa sateella. Kerran lapsena oksensin koulumatkalla tuon hajun takia.
Jauhelihan paistaminen haisi kamalalta jo silloin kun söin vielä lihaa.
Mukin pohjalle jäänyt jäähtynyt kahvitilkka. Miten se jäähtynyt kahvi voi haista niin kauhealta? Muuten pidän kahvista ja sen tuoksusta paljon.
Appelsiini. Etenkin ne kaupoissa olevat laitteet, jotka puristaa appelsiinimehua pulloon. En pysty olemaan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vessankoppi, missä edellinen asiakas on ollut krapulapaskalla ja vielä oksentanutkin.
Tämä ei onneksi ole tavallinen haju. huh.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiryhmän haju. Sekoitus pierua, hengityksen hajua, pesuaineita, likaa, ties mitä.
Työskentelen talossa, jossa toisessa päässä on lapsia ja toisessa vanhuksia, päivätoimintakeskus.
Lapset tuoksuvat tuolla harvinaisen vähän, mutta hississä haistaa kun siellä on ollut vanhoja ihmisiä. Etenkin ne joiden Tenat on olleet kauan vaihtamatta. Tietyssä vaiheessa päivää haisee aina löysä p., vaikka eri päivinä siellä käy eri ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omo kirjopesuaine. Nenästä valui verta, kun erehdyksessä ostin kerran sellaisen. Annoin pois. Enkä ole edes hajuyliherkkä.
Minä ostin nestemäistä haisu-Omoa vahingossa. Käytin sen tukkoutuneen wc-pöntön avaamiseen. Toimi paremmin kuin Kodin Putkimies.
En voinut käyttää vuosikausiin Omo-pulveria, koska sen tuoksuun liittyi niin ahdistava elämänvaihe. Huomasin tämän vasta myöhemmin, kun ostin pesuainetta uudelleen. Eräänlainen flashback.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kuorii ja syö appelsiinia kaukojunan vaunussa. Tulee ihan hirveä tunne.
TÄÄ! Sitrustuoksu on musta muuten ihan miellyttävä, mutta jostain syystä kun joku kuorii satsumaa julkisissa se aiheuttaa todella epämukavan tunnereaktion. Muuten ei ihmisten hajusteet häiritse kuin ääritapauksissa.
Mä taas muistan 80- luvun alun ja koulun pikkujouluajan. Se oli niitä harvoja kausia, kun siellä oli viihtyisää. Mandariineja ei silloin myyty kuin muutaman viikon ajan joulun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kuorii ja syö appelsiinia kaukojunan vaunussa. Tulee ihan hirveä tunne.
Vielä paljon kammottavampaa on se, kun joku alkaa syödä jotain ruokaa junassa! Sit vielä jos itsellä ei ole vähääkään nälkä, meinaa tulla oksennus. Vaihdan vaunua, jos on tilaa.
Banaaninkuoret alkaa äkkiä haista käyneelle ja tunkalle.
Makaronilaatikko - kouluajan ruokatraumoja, joita on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli n. 45 vuotiaan naisen tuoksu, joka on yhdistelmä jakkupuku, hiki, joku tietty hajuvesi, josta en tiedä mikä se on, mutta sama tuoksu/haju näillä yli keski-iän ylittäneillä. Ja SE haju ON HIRRRVEÄ!
Eikö nämä naiset itse haista. Eräänä päivänä yksi tämmöinen nainen pyöri kaupassa ja siunaili, että kyllä täällä on huono ilma ja oli itse se, joka jätti hirveän hajuvanan peräänsä.Olen yli 45-vuotias nainen, enkä käytä hajuvesiä ollenkaan, mutta luulen tietäväni tuoksun/hajun, jota ihmettelet. Se on samaan aikaan ylimakea, pistävä, tunkkainen, vanhanaikainen ja todella voimakas! Sen täytyy olla jokin 80- tai 90-luvun suosituista hajuvesistä. Joku Poison tai vastaava. Yäk!
Nykyinen Poison ei ole sama kuin 80-luvun Poison, enkä usko että se on se. Poison uutenakin versiona on nykyään harvinainen. Veikkaan Lancomen Hypnosea. Se on hirvein tuoksu ikinä, ja sitä on keski-ikäisillä naisilla. + Helly Hansenin tuulitakki ja avokkaat.
Joissain uusissa omakotitaloissa on sellainen läpitunkeva, kemikaalimainen haju. Tulee lapsuudesta mieleen mattokaupan haju.