Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?

Tuoksu-Tuula
21.04.2017 |

Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?

Kommentit (3122)

Vierailija
841/3122 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimeloni. Se lämmin, äitelä löyhkä saa voimaan pahoin ihan fyysisesti.

Lapsena myös raejuusto, muistan kun tarhassa välillä oli salaatissa raejuustoa ja niinä päivinä en voinut syödä mitään, koska se haju sai kyökkimään ihan kaiken ylös. Nykyään en sentään enää kyöki, vaikka joku söisi raejuustoa samassa huoneessa..

Vierailija
842/3122 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihyihyyi kirjoitti:

Lämmin parmesan-juusto. Haisee ihan oksennukselle. Lisäksi halvoissa tiskiaineissa on ollut joskus joku sietämätön haju siis varmaankin joku kemikaali että minun oli pakko heittää tiskiaine pois. Inhoan myös anjovista, pelkkä haju oksettaa.

Joku halpistiskiaine sai kaiken haisemaan keittiörätiltä, joka olisi pitänyt heittää pois kaksi viikkoa sitten. Kädet, kaikki astiat, koko hiton keittiö.. yäääh. Sen jälkeen en ole ostanut muuta kuin Fairya

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/3122 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun liikuntasalin haju ja monien liikuntavälineiden haju, kuten vaikka pesäpalloräpylöiden.

Vierailija
844/3122 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karies.

Vierailija
845/3122 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore kala. En tee itse lainkaan kalaruokia hajun takia.

Vierailija
846/3122 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itäisessä helsingissä sellainen myskihajuvesi. Toki sama muualla mutta siellä sitä esiintyy jostain syystä erityisen paljon.

Vierailija
847/3122 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea ketjua läpi jotenka: PIIIIIEEEEEEEERU

Vierailija
848/3122 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosihaju? Millainen? Sekin vielä edessä.

Vaikka joka päivä peseytyi ja vaihtoi puhtaat, oli tunkkainen hirveä haju, nyt vähentynyt, perää on että tuoksu muuttuu vanhemmiten.  Tosin kaikki eivät huomioi vaatteiden hajua itse.

Vierailija
849/3122 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan muna piarun haju.

Vierailija
850/3122 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä myynnissä sellaista astiainpesuainetta kuin Astis? Se haisi aivan oksennukselle, siis oikein voimakkaalle oksennukselle ja oli aivan sietämätöntä. Erikoisinta oli, ettei kukaan muu sitä hajua huomannut. Kysymyksessä ei ollut mikään yksittäinen kerta, vaan useita ja eri paikoissa, viimeisen kerran jo hämmensin isäntäväkeni kun melkein ensimmäiseksi kysyin käytättekö Astista, olivat kuulemma pesseet sillä juuri sekä astiat että lattiat. Minulla ei ole hyvä hajuaisti, en ollut raskaana, en sairas tai muuta sellaista.

Vierailija
851/3122 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä myynnissä sellaista astiainpesuainetta kuin Astis? Se haisi aivan oksennukselle, siis oikein voimakkaalle oksennukselle ja oli aivan sietämätöntä. Erikoisinta oli, ettei kukaan muu sitä hajua huomannut. Kysymyksessä ei ollut mikään yksittäinen kerta, vaan useita ja eri paikoissa, viimeisen kerran jo hämmensin isäntäväkeni kun melkein ensimmäiseksi kysyin käytättekö Astista, olivat kuulemma pesseet sillä juuri sekä astiat että lattiat. Minulla ei ole hyvä hajuaisti, en ollut raskaana, en sairas tai muuta sellaista.

En ole kuullutkaan, eikä Googlekaan tiennyt koko Astista. Viiniä se ainakin on.

Vierailija
852/3122 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vaihdevuosien jälkeen käynyt onnekkaasti niin että haisen vähemmän. Tarkistan asian välillä lähimmiltä joilta tiedän saavani rehellistä palautetta jos sattuisi oma nokka olemaan epäkunnossa. Hiki ei juurikaan haise, hiukset rasvoittuvat hyvin hitaasti, intiimipuoli on aina ollut lähes tuoksuton, ainoat joista täytyy edelleen huolehtia tarkoin ovat suun hygienia ja jalat. Jalkahiki taitaa vallita kehdosta hautaan.. mutta jotain hyvää siis vanhenemisessakin.

Itse inhoan tuoreen korianterin hajua. Olen koettanut tottua, kasvatinkin joskus. Se vaan on kuin pari päivää kosteana muhinut käytetty tiskirätti. Ei totu ei.

Vierailija
853/3122 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos!

Vierailija
854/3122 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisuaine

Vierailija
855/3122 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja, siis yök

Vierailija
856/3122 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla huolissaan, kun en pidä kaupoissa yleistyneistä appelsiinimehukoneiden aiheuttamasta kirpeästä appelsiinikuoren hajusta, joka leviää koko kauppaan?

Vierailija
857/3122 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tuon astianpesuaineen nimeltä Astis.  Ja mullakin on sellainen muistikuva, että siinä olisi ollut ällöttävä haju.  Jotenkin kauhean kemiallinen.  Anoppilassa oli aikoinaan aina sitä, kun se oli kai silloin halvinta saatavilla olevaa.  Vielä nytkin on olemassa jotain halpis astianpesuaineita, missä on samantyyppinen tuoksu.  Jostakin syystä mun mielestä vaan se Fairy on hyväntuoksuista ja siinä pitäydyn.

Kun en lukenut kuin muutaman sivun, niin varmaan on mainittu mun ällökkini: banaani.   On ihan hirveän ärsyttävää, kun ollaan vaikka jollain bussimatkalla ja sitten joku kaivaa pussistaan sen iän ikuisen banaanin, kun se on niin heidän mielestään sopiva ja ravitseva eväs.  Se lemu leviää koko bussiin ja sitten vielä ne kuoret heitetään siihen istuimen sivussa olevaan roskikseen ja siinä ne sitten lemuaa koko reissun ajan.

Vanilja on myös sietämätön tuoksu kaikessa muussa paitsi leivonnaisissa, ja kanelin tuoksua en voi sietää niissäkään.  Joten meillä ei leivota joulupipareita.  

Vierailija
858/3122 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore kala. En tee itse lainkaan kalaruokia hajun takia.

Pidän kalaruoista mutta se haju on aivan järkyttävä haisee ihan genitaalialueille. Ihan oikeasti tekeekö vielä sen jälkeen mieli syödä?

Vierailija
859/3122 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajan kukinto. 

Vierailija
860/3122 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän