Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Kissanraato kirjoitti:
Pesemättömät hampaat tai muuten haiseva hengitys.
Yksi kaveri väittää pesevänsä hampaat joka päivä, mutta hengitys haisee kissanraadolle :x
En sitten tiedä haisee, mutta kun se hengitys leijuu monen metrin päähän.
Hyi sanonko mikä..
Hyi hitto. Sano sille jollain tapaa että kantsis käydä lääkärissä. Tuo viittaa just isoihin proppuihin nielurisoissa.
Etikka. Ei todellakaan mitään pyykkietikkaa ikinä tai mummonkurkkuja.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, minkä kasvin tuoksu se on, mutta ilmeisesti jonkun pensaan kukat tuoksuvat minusta pahalta. Ainakin entisen kotini lähistöllä kasvoi sitä ja se kukki muistaakseni loppukesästä ja jos oikein muistan, niin niissä on ryhmänä paljon pieniä, punaisia kukkia.
Päivänkakkara haisee myös pahalle kukinnan jossain vaiheessa. Vähän sellainen pesemättömän
perseen haju.
Sikarit
Uunissa käynyt sitruunapippuri, voimakas tilli ja muutama muukin mauste/yrtti
Kookos
Energiajuomat
Vanha tai miksei juuri juotukin viina. Se on hyvin tavallinen haju Suomessa ja todella oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulin "tuoksu" sai joskus oksennusreaktion aikaan.
Tämä. Joku paistetun sipulin ja valkosipulin käry rappukäytävässä on monen mielestä "ihana ruoantuoksu", mutta minun mielestä kuvottava löyhkä.
Emättimen haju tiettyyn aikaan kuukaudesta. Silloin vaimoni haisee alapäästään pahalle. Hankala tilanne. Olen siitä joskus nätisti sanonut, muttei se varmaan oo tulehdus, koska se haisee aina joka kuukausi tiettyyn aikaan. Mut hajua on aina noin viikon kerrallaan, ei oikeen tee mieli silloin sekstailla.
Luonnollinen haju siis, mutta vaimollani harvinaisen paha.
Pekonin haju etoo kaikissa muodoissa, mausteenakin.
Lanttulaatikko, onneksi kerrostaloissa ei enää tehdä itse moista yökötystä jouluisin. Hyh
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, minkä kasvin tuoksu se on, mutta ilmeisesti jonkun pensaan kukat tuoksuvat minusta pahalta. Ainakin entisen kotini lähistöllä kasvoi sitä ja se kukki muistaakseni loppukesästä ja jos oikein muistan, niin niissä on ryhmänä paljon pieniä, punaisia kukkia.
Jättipalsami! Ihan kauhea haju, menee samantien yfinjatkokseen
Bensan haju.
Bitumi, se tuossa jo mainittiinkin.
Hapantunut maito,
Seesamin siemenet tai öljy, haisee kastuneelle koiralle.
Kaikki Omo-tuotteet, järkyttävä haju 🤮
Leivänpaahtimessa paahdettu ruisleipä. Vaikka olen sitä mieltä, että se maistuu hyvältä, sitä hajua en vaan voi sietää.
Lapset. Lasten hiki (?) haisee ihan kamalalle, jos niitä menee esim koululuokallinen ohi jossain. Ja vauvat sitten haisee vielä eltaantuneemmalle. En käsitä miten vanhemmat pystyy elämään samassa taloudessa noiden hajujen kanssa 🤢.
Proppu nielurisoista