Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poikaystävä on maailman aasialaisin tyyppi

Vierailija
20.04.2017 |

En oo koskaan tavannu ketään aasialaisempaa😍😍 Kun sen äitissä on kaakkoisaasialaista, eteläaasialaista ja hiukan pieni osa pohjoisaasialaista mut se on syntyny Itä-Aasias ja sit sen isä on keskiaasialainen mut asunu ja kasvanu suurimman osan elämästään Lähi-idäs♡♡♡

I ❤ ASIAN BOYS!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Siis mitä?

Vierailija
2/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tavannu ketään aasialaisempaa😍😍 Kun sen äitissä on kaakkoisaasialaista, eteläaasialaista ja hiukan pieni osa pohjoisaasialaista mut se on syntyny Itä-Aasias ja sit sen isä on keskiaasialainen mut asunu ja kasvanu suurimman osan elämästään Lähi-idäs♡♡♡

I ❤ ASIAN BOYS!!!

Eli hänen äitinsä on ns. maksullinen nainen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasi mikä aasi.

Sinkkumies

Vierailija
4/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I ❤ ASIAN BOYS!!!

Eli hänen äitinsä on ns. maksullinen nainen ?

Miten niin😯

Vierailija
5/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too!!!

Paitsi että se jätkä oli lopulta ihan idiootti. Mutta sitä ennen se oli kaikkein ihanin :D

Vierailija
6/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me too!!!

Paitsi että se jätkä oli lopulta ihan idiootti. Mutta sitä ennen se oli kaikkein ihanin :D

Onneks mun ei oo idiootti😂 N💗

Vierailija
7/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihquu! Voi teitä teinejä 😂

Vierailija
8/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sun poikaystävä on maailman aasin tyyppi? Hyvin rehellisesti sanottu

Vierailija
9/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, tollainen fetissipakkomielle on sairasta. Säälin poikaystävääsi. On sinulle pelkkä eksoottinen eläin. Poikaraukka!

Vierailija
10/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök, tollainen fetissipakkomielle on sairasta. Säälin poikaystävääsi. On sinulle pelkkä eksoottinen eläin. Poikaraukka!

...ja missä mä näin oon väittäny?

Vierailija
11/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me too!!!

Onneks mun ei oo idiootti😂 N💗

Kaipaan sitä välillä tosi paljon kun se oli niin romanttinen ja huumorintajuinen, meillä oli tosi hyvä yhteys, telepaattinen

Vierailija
12/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä kuinka sekasikiö aasialainen sun poikaystävä on kun ihan yhtä aasialainen on joku jolla on vaikka koko suku hamaasta harmaudesta olleet japanilaisia tai kiinalaisia. Ovat tosin puhdasverisempiä kun tuo sun.

Vierailija
13/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön puikoilla kaikki ateriani ja menen töihin kimonossa ja kimitän sängyssä. Jo tällä perusteella olen aasialaisempi kuin poikaystäväsi

nainen

Vierailija
14/14 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä mukava kuulla! Onksul kaveria joka on kiinnostunut aasialaiseen tai no olen itse syntynyt Suomesta ja vanhemmat tullut malesiasta ja me ollaa ns. Malesiakiinalainen. Olen ollut kauan yksinäinen ja ku olen sen verran kiltti etten ole sellai joka iskee jokainen tyttöä ja testaa jokaista -.- mulla on tosi paljo erilaista harrastuksia (talenttia) sekä kiinnostusta oppia uutta, mul on sen lisäks hyvä sydän. Odotan tyttö joka on kiinnostunut aasialaisiin koska aina moni eivät kiinnosta sekä että en leiki suhdella! Olen kokeillut jokaista deittipalvelua mutta ei mitään toivoa suhden löytämiseen. Jos on kaveria Jolla kiinnostus niin mua voi ottaa yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi