Mun poikaystävä on maailman aasialaisin tyyppi
En oo koskaan tavannu ketään aasialaisempaa😍😍 Kun sen äitissä on kaakkoisaasialaista, eteläaasialaista ja hiukan pieni osa pohjoisaasialaista mut se on syntyny Itä-Aasias ja sit sen isä on keskiaasialainen mut asunu ja kasvanu suurimman osan elämästään Lähi-idäs♡♡♡
I ❤ ASIAN BOYS!!!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tavannu ketään aasialaisempaa😍😍 Kun sen äitissä on kaakkoisaasialaista, eteläaasialaista ja hiukan pieni osa pohjoisaasialaista mut se on syntyny Itä-Aasias ja sit sen isä on keskiaasialainen mut asunu ja kasvanu suurimman osan elämästään Lähi-idäs♡♡♡
I ❤ ASIAN BOYS!!!
Eli hänen äitinsä on ns. maksullinen nainen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I ❤ ASIAN BOYS!!!
Eli hänen äitinsä on ns. maksullinen nainen ?
Miten niin😯
Me too!!!
Paitsi että se jätkä oli lopulta ihan idiootti. Mutta sitä ennen se oli kaikkein ihanin :D
Vierailija kirjoitti:
Me too!!!
Paitsi että se jätkä oli lopulta ihan idiootti. Mutta sitä ennen se oli kaikkein ihanin :D
Onneks mun ei oo idiootti😂 N💗
Ai sun poikaystävä on maailman aasin tyyppi? Hyvin rehellisesti sanottu
Hyi yök, tollainen fetissipakkomielle on sairasta. Säälin poikaystävääsi. On sinulle pelkkä eksoottinen eläin. Poikaraukka!
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök, tollainen fetissipakkomielle on sairasta. Säälin poikaystävääsi. On sinulle pelkkä eksoottinen eläin. Poikaraukka!
...ja missä mä näin oon väittäny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me too!!!
Onneks mun ei oo idiootti😂 N💗
Kaipaan sitä välillä tosi paljon kun se oli niin romanttinen ja huumorintajuinen, meillä oli tosi hyvä yhteys, telepaattinen
Ei sillä ole väliä kuinka sekasikiö aasialainen sun poikaystävä on kun ihan yhtä aasialainen on joku jolla on vaikka koko suku hamaasta harmaudesta olleet japanilaisia tai kiinalaisia. Ovat tosin puhdasverisempiä kun tuo sun.
Itse syön puikoilla kaikki ateriani ja menen töihin kimonossa ja kimitän sängyssä. Jo tällä perusteella olen aasialaisempi kuin poikaystäväsi
nainen
Sepä mukava kuulla! Onksul kaveria joka on kiinnostunut aasialaiseen tai no olen itse syntynyt Suomesta ja vanhemmat tullut malesiasta ja me ollaa ns. Malesiakiinalainen. Olen ollut kauan yksinäinen ja ku olen sen verran kiltti etten ole sellai joka iskee jokainen tyttöä ja testaa jokaista -.- mulla on tosi paljo erilaista harrastuksia (talenttia) sekä kiinnostusta oppia uutta, mul on sen lisäks hyvä sydän. Odotan tyttö joka on kiinnostunut aasialaisiin koska aina moni eivät kiinnosta sekä että en leiki suhdella! Olen kokeillut jokaista deittipalvelua mutta ei mitään toivoa suhden löytämiseen. Jos on kaveria Jolla kiinnostus niin mua voi ottaa yhteyttä.
? Siis mitä?