Salkkareitten Eva
On ihan apinan näkönen. Miten voiki joku olla noin paljon??
Kommentit (12)
Ihan sööttihän se on, mutta mielestäni aika vanhan näköinen ollakseen vain 30v. Ehkä auringossa kärtsännyt iho vähän likka tms. Monican näyttelijä on 6v vanhempi, mutta kasvoiltaan paljon nuoremman näköinen.
Se sössöttävä tyyli ja keikistely on vielä kamalampaa kuin ulkonäkö. Tuskin on pelkkä rooli, samanlainen itseään esitellessään.
Ap on vaan kade läskimamma. Harva yh on yhtä hottis kuin Eva!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sööttihän se on, mutta mielestäni aika vanhan näköinen ollakseen vain 30v. Ehkä auringossa kärtsännyt iho vähän likka tms. Monican näyttelijä on 6v vanhempi, mutta kasvoiltaan paljon nuoremman näköinen.
Oikeasti? Oon aina aatellu että liian nuori valittu Monican rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sööttihän se on, mutta mielestäni aika vanhan näköinen ollakseen vain 30v. Ehkä auringossa kärtsännyt iho vähän liikkaa tms. Monican näyttelijä on 6v vanhempi, mutta kasvoiltaan paljon nuoremman näköinen.
Irina Vartia on 37v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sööttihän se on, mutta mielestäni aika vanhan näköinen ollakseen vain 30v. Ehkä auringossa kärtsännyt iho vähän liikkaa tms. Monican näyttelijä on 6v vanhempi, mutta kasvoiltaan paljon nuoremman näköinen.
Irina Vartia on 37v
Oon luullut, että Irina on max. 26-28... :D Hahah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irina Vartia on 37v
Oho! On kyllä tosi nuoren näkönen. Ja kaunis on!
Evalla on hyvät tissit.Panisin.5/5.
Vituttaa se sössötys suunnattomasti..össössös jiri jiri alissa össössös..
esko hannula22 kirjoitti:
Evalla on hyvät tissit.Panisin.5/5.
Silikonit selvästi mutta ihan kivat
Ja ap on ruma ja läski...