Ärsyttää kaikki koulukiusatut, jotka hakee huomiota somessa!
Viimesimpänä tämä "koulukiusattu" Heidi joka ajeli päänsä ja lahjoitti hiuksensa peruukeiksi.
Hieno teko, sitä en kiellä, mutta miten koulukiusaus liittyy tähän? Varmaan kiusataan lisää kun oikeen lietsoo kiusaajia tollasilla jutuilla.
Koulukiusaaminen on väärin ja sen pitäisi olla rikos, mutta nämä kiusatut käyttävät mediaa törkeesti hyväkseen kun ovat niin "raukkoja"..
Kommentit (2)
Henkilökohtaisesti en voi sietää Shirlyä ja muita urputtajia jotka ovat voittaneet/tulleet kuuluisiksi jne. Koska minua valkoisena likkana kiusattiin koulussa myös, ei se johdu shirly-parka siitä että olet puoliksi kiinalainen. Suomalaisia lapsia kiusataan ihan yhtä lailla joten ÄLÄ YRITÄ OLLA SUUREMPI UHRI KUIN ME suomi-suomalaiset valkoisella iholla ja valkoisella ulkonäöllä.
On koulukiusaamista ja on koulukiusaamista, kuten on myös eritapoja kohdata ja käsitellä koulukiusaamista. itse en ole koskaan täysin ymmärtänyt, mikä saa aikuiset ihmset levittämään, mitä mauttomampia kuvia itsestään somessa. - Mutta toisaalta olen yrittänyt ymmärtää, että kun oikein repäsee ja laittaa "todisteeksi" itsestään ja toilailuistaan vielä kuvan nettiin, niin on pieni toivo, että joku huomaa ja tykkää, kun muuten kukaan ei halua huomata tai ainakaan osoittaa tykkäävänsä. - Some tekee erilaiset alakulttuurien -alakulttuurit läheisemmiksi.