Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä on jonkin aikaa. Työkaverimies ei somessa. Vaimollaan oli Insta täynnä pepun ja tissinesittelykuvia joita äijät kuolasi. Käräytin ja näytin miehelle. Oli todella loukkaantunut.

Vierailija
20.04.2017 |

Ei tiennyt että kakkoskierroksensa nuori vaimo esittelee itseään kaikille miehille ja kerää siellä kehuja kuolaavilta äijiltä. Olin jo seurannut aika pitkään sitä kuvottavaa touhua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, että varatuilla nuorilla naisilla on herutuskuvia.

Ei ole normaalia eikä tervettä tuollainen.

Vierailija
22/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin melko tavalla , jos joku työkaveri paljastaisi seuraavansa puolisoni instagramia. En itsekään seuraa heidän puolisoidensa somea millään tavalla. Miksi seuraisin? Saati että alkaisin keskustella siitä millaista sisältöä siellä on.

Niinpä. Mitenköhän tällainen keskustelu voitaisiin käydä? "Huomenta Pena, olen tässä pidempään seurannut vaimosi instaa ja halusin nyt ottaa puheeksi sinne laitetut paljastavat kuvat. Mikä on suhtautumisesi asiaan?"

Juurikin noin. Onko ap kertonut työkaverille tyyliin: joulukuussa oli peppukuva jossa kiiltävät punaiset treenihousut ja sileä nuori iho ja uutena vuotena glitteriä bikiniyläosarintakuvassa ja rinnat kohotettuna ja viime viikolla... ja jatkanut että kyllä on kuvottavaa että siksi nyt sinulle kerron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelman tuosta tekee tuo salailu, homma minulle olisi ok jos tehdään se ihan avoimesti. Kun teet salaa tuollaista, tulee siitä aika likaista touhua minun silmissä.

Mikä ihmeen salailu? Kuvathan on ollut apn kertoman mukaan ihan kaikkien nähtävillä.

Ei tulisi muuten koskaan mieleenkään mennä katselemaan työkaverin miehen kuvia someen. Sehän tarkoittaisi että olen kiinnostunut siitä henkilöstä.

Lopeta ap varattujen naisten stalkkaaminen.

Vierailija
24/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin melko tavalla , jos joku työkaveri paljastaisi seuraavansa puolisoni instagramia. En itsekään seuraa heidän puolisoidensa somea millään tavalla. Miksi seuraisin? Saati että alkaisin keskustella siitä millaista sisältöä siellä on.

Niinpä. Mitenköhän tällainen keskustelu voitaisiin käydä? "Huomenta Pena, olen tässä pidempään seurannut vaimosi instaa ja halusin nyt ottaa puheeksi sinne laitetut paljastavat kuvat. Mikä on suhtautumisesi asiaan?"

Hyvä tapa on palaverissa alussa jättää selaimeen naisen Insta-sivu jos vaikka laittaa projektorissa seinälle. Sitten kun Pena huomaa että tuohan on mun muija kertoa että "niinpä onkin katselin vain juuri hänen uusia kuviaan Instassa".

Vierailija
25/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi vain sanoa että katselen tässä vaimosi Insta-kuvia ja mies pyytää näyttämään sitten näyttää.

Vierailija
26/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman tuosta tekee tuo salailu, homma minulle olisi ok jos tehdään se ihan avoimesti. Kun teet salaa tuollaista, tulee siitä aika likaista touhua minun silmissä.

Mikä ihmeen salailu? Kuvathan on ollut apn kertoman mukaan ihan kaikkien nähtävillä.

Ei tulisi muuten koskaan mieleenkään mennä katselemaan työkaverin miehen kuvia someen. Sehän tarkoittaisi että olen kiinnostunut siitä henkilöstä.

Mies ei ole somessa eikä ilmeisesti tiedä asiasta salailua, jos jatkaa mieheltään salaa tuollaista, juu siitä tulee ongelma ja kyllä siitä tulee myös likaista. Ihan sama mitä muuta minulle väitätte, naisella on oikeus tehdä mitä haluaa. Mutta arvaatkos mitä minulla on myös oikeus olla mitä mieltä haluan niistä tekemisistä ja tarvittaessa erota, jos tärkeämpää on perseen esittely ventovieraille salaa eikä edes kerro asiasta.

Vierailija
27/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole somessa eikä ilmeisesti tiedä asiasta salailua, jos jatkaa mieheltään salaa tuollaista, juu siitä tulee ongelma ja kyllä siitä tulee myös likaista. Ihan sama mitä muuta minulle väitätte, naisella on oikeus tehdä mitä haluaa. Mutta arvaatkos mitä minulla on myös oikeus olla mitä mieltä haluan niistä tekemisistä ja tarvittaessa erota, jos tärkeämpää on perseen esittely ventovieraille salaa eikä edes kerro asiasta.

Luuletko raukka että tuo nainen alkaa sitten erottuaan seurustelemaan sinun kanssasi?

Sinuahan on harmittanut jo pitkään että työkaverilla on seksipommi tyttöystävänä.

Vierailija
28/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko raukka että tuo nainen alkaa sitten erottuaan seurustelemaan sinun kanssasi?

Sinuahan on harmittanut jo pitkään että työkaverilla on seksipommi tyttöystävänä.

Mitä sä oikein selität, oletko niin tyhmä ettet tajua kun asioista keskustellaan yleisellä tasolla. Kuka helvetti tuo nainen ja nuo ihmiset on, en tiedä eikä kiinnosta pennin vertaa.

Ps. Minulla on nainen joten voit säästää nuo höpinäsi muutenkin jollekin reppanoille jotka ei ole eläessään naista nähneet muuten kuin instassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi