Mitäs täällä on tykätty Sofiel-nimestä
Kommentit (36)
Amanda Harkimo on vauvan kummi.
Ja kauniin ristiäiskakun lisäksi tarjottiin myös Karjalaa🙆
Prototyyppi kirjoitti:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005178327.html
Pääasia että itse tykkää nimestä.
Niin, olisi kurjaa jos lapsi inhoaisi nimeään.
Mutta nimet on aina mielenkiintoinen aihe, ja niistä on mukava jutella. Ja Sofiel on mukava nimikin.
Ap
Mua jäi nyt vaivaamaan ku joku väitti että Suvi valehtelee ja väittää mut sit ei tulla kertomaan missä:D
Vierailija kirjoitti:
– Eli se on ihan nimi, mutta taitaa olla Suomen eka Sofiel. Sitä ei ole vielä rekisteröity sen takia, että sitä vielä tarkastetaan, mutta eiköhän se mene. Mielestäni se on ihan yhtä nimi siinä missä Safinakin, Pitkänen uskoo.
Ei tää nyt mun mielestä ole mitään väittämistä ja valehtelua. Ihme vääristelyä täällä taas!
Ei todellakaan ole suomen eka Sofiel, tarkista asia vaikka rekisteristä. Kaimoja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi nyt vaivaamaan ku joku väitti että Suvi valehtelee ja väittää mut sit ei tulla kertomaan missä:D
Jaahas, Suvikin löysi tämä ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Joo kauhee valehtelija toi Suvi:DD
Rauhoitu jo Suvi.
Kuulostaa pojan nimeltä, pääte viittaa siiheen. Nimipalvelun mukaan on kuitenkin tosiaan tytön nimi ja nimeä on ennenkin annettu Suomessa, oli ihan pakko tarkistaa asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein arvasin mamman vastakommentin mutten jakanut kirjoittaa että en ole Suvi:D
Kun eka niin kovasti haukutaan ja väitetään valehtelijaksi ja sitten kun kysyy että missä nyt valehteli niin ei vastata vaan väitetään että ole. Suvi:D
Joo en ole ja itseasiassa pidän muijaa rumana kuin susi mutta en silti ala vääristelemään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Eli se on ihan nimi, mutta taitaa olla Suomen eka Sofiel. Sitä ei ole vielä rekisteröity sen takia, että sitä vielä tarkastetaan, mutta eiköhän se mene. Mielestäni se on ihan yhtä nimi siinä missä Safinakin, Pitkänen uskoo.
Ei tää nyt mun mielestä ole mitään väittämistä ja valehtelua. Ihme vääristelyä täällä taas!
Ei todellakaan ole suomen eka Sofiel, tarkista asia vaikka rekisteristä. Kaimoja löytyy.
Ihan kivoja nimiä molemmat, Sofiel ja Safina. Mutta en voi mitään sille, että mun päässä niistä tulee Solifer ja (Opel) Zafira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kauhee valehtelija toi Suvi:DD
Rauhoitu jo Suvi.
Vituttaako olla väärässä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein arvasin mamman vastakommentin mutten jakanut kirjoittaa että en ole Suvi:D
Kun eka niin kovasti haukutaan ja väitetään valehtelijaksi ja sitten kun kysyy että missä nyt valehteli niin ei vastata vaan väitetään että ole. Suvi:D
Joo en ole ja itseasiassa pidän muijaa rumana kuin susi mutta en silti ala vääristelemään asioita.
Vissiin valehtelijaleima tuli Iltasanomien jutusta missä Suvi arvelee Sofielin olevan eka Suomessa. Ei väitä, mutta arvelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIIIIN MUTTA NYT PUHUTTIINKIN VALEHTELUSTA! SE, ETTÄ SUVI SANO ARVELLEENSA NIMEN OLEVAN SUOMESSA EKA, ei ole sama asia kuin väittää ja valehdella, että se oli eka. Jos Suvi olisi valehdellut, se olisi sanonut nimen olevan eka Suomessa. Ei, että arvelee sen olevan.
- ei alkuperäisen viestin lähettäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin valehtelijaleima tuli Iltasanomien jutusta missä Suvi arvelee Sofielin olevan eka Suomessa. Ei väitä, mutta arvelee
Jep, siksi asiaan puutuinkin. Mammalla oli taas liian kova kiire keretä haukkumaan palstalle ettei kerennyt sisäistämään lukemaansa ja sitten ku kysyn niin herne nenään ja väitetään mun olevan Suvi. Säälittävää.
Sofiel on hepreaa ja suomeksi käännettynä merkitsee "Jumala on loppuni", the end.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005178327.html
Pääasia että itse tykkää nimestä.