Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin töissä palaverissa hiukan änkyttämään, niin noloa :(

Vierailija
20.04.2017 |

EN kestä pelkään että kaikille jäi se hetkellinen änkytys vaan mieleen, puheeni oli parin lauseen ajan tosi katkonaista ja happi meinasi loppua . Sen jälkeen ja sitä ennen olin puhunut ihan normaalisti... oli siis sellainen että kaikki puhuivat siis vuorotellen ja sama toistui useaan kertaan eli ei siis mikään yksinpuheluni/esitelmä tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, hetken aikaa olit muiden nähden normaali ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain sen että olet tunteva, herkkä ihminen 😍

Vierailija
4/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työpaikoissa, joissa pitää puhua paljon niin puhelimessa, ryhmissä kuin kahden kesken. Ja kaikilta työssään paljon puhuvilta, myös minulta, loppuu välillä happi tai tulee änkytystä tai sanat sotkeentuvat. Sitä käy kaikille, se ei haittaa kuin puhujaa itseään. Vähän puhuva huomaa tuon itsessään helpommin ja häpeilee, paljon puhuvat ovat niin tottuneet tuohon, että lyövät sen leikiksi eivätkä muista sitä enää minuutin päästä. Eivätkä muista kuulijatkaan. Joten jatka rohkeasti puhumista töissä!

Vierailija
5/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?Minun mielestä verrattavissa vaikka aivastukseen kesken lauseen.

Vierailija
6/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla muuten ihan sama juttu tänään palaverissa!! Mutta mä oon jännittänyt ihmisten edessä puhumista suunnilleen aina. En jaksa enää edes hävetä, tämmönen mä oon.