Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Menettekö lentokoneessa vessaan pieremään?
20.04.2017 |
Vai päästättekö rohkeasti omalla paikallanne istuen?
Kommentit (5)
Vessaan, jos tiedän, että tulokas on hajullinen, harvoin on, joten päästelen vapaasti ja hiljaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Bussissa olen joskus päästellyt säännösteltyjä pieruja,eli aina pieni tuhaus kerrallaan ettei tuoksut räjähdä silmille.
En tietenkään! Miksi menisin? Parastahan lentokonepieruissa on juuri se, kun vierustoveri ei pääse pakenemaan!
Alue: Aihe vapaa
Ihan parasta on päästellä hiljaisia tappajia, ne haisee kaikkein kamalimmalta.
Tuhnun jälkeen luon syyttävän katseen vierustoveriin ja nauran partaani!