Siis miten ostan iphoneen appseja ilman luottokorttia?
Miten te muut luottokortittomat ostatte appseja?
Ihan oikeastiko niitä ei voi maksaa millään muulla tavalla kuin luottokortilla?
Minulla on tavallinen pankkikortti vain.
Miehellä oli luottokortti vielä vähän aikaa sitten, mutta katkaistiin se, kun haluttiin ruveta elämään käteisellä.
Kommentit (18)
Käy ostamassa lahjakortti ärrältä.
Sillä käteisellä. Käyt Aplen päämajassa maksamassa. Käteiseen siirtyminen todella helpottaa asioita. : )
Pistät tarvittavan summan käteistä kirjekuoreen, päälle ulkomaan postimerkit, ja lähetät sen appsikauppaan. Parin viikon kuluttua sulle tulee postissa kirje, missä on tarvittavat tiedot mistä voit noutaa appsisi.
Just kokeilin toissapäivänä. Pelkkä pankkikortti ilman luotto ominaisuutta toimii...
Mä käyn aina ostamassa lahjakortin Ärrältä tai Valintatalosta. On mulla luottokorttikin, mutta näin ei taatusti tuu mitään yllätyslaskuja, etenkään lapsen puhelimesta...
Kiitos hauskoistakin vinkeistä. Nauratti kyllä. :)
Siis pitäisi debit-kortin toimia?
Mulla on Visa Electron eikä toimi. Ehkä vika on siinä tai sitten vain olen niin käsi tässäkin asiassa. Täytyy varmaan kokeilla miehen tavallista debit-korttia.
ap
Tähän jo vastattiinkin asiallisesti, mutta toistetaan vielä:
Esimerkiksi R-Kioskilta saa etukäteen maksettavia iTunes -kortteja, joilla voi ladata Apple ID -tilille saldoa kortin arvon verran. Tällä maksutavalla ostokset eivät voi yhtäkkiä tyhjentää tai viedä pankkitiliä miinukselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn aina ostamassa lahjakortin Ärrältä tai Valintatalosta. On mulla luottokorttikin, mutta näin ei taatusti tuu mitään yllätyslaskuja, etenkään lapsen puhelimesta...
Mielenkiintoista, tommosta vaihtoehtoa voisin kyllä kanssa tutkailla. Kiitos vinkistä #2 ja#6!!
Ja jos en löydä lahjakorttia, niin ostan sitten ne postimerkit sitä rahakuorta varten ja kirjoitan appipukille toivelistan mukaan.
Ihan tuli mieleen ne vanhat postimyyntikuvastot, missä raksitettiin haluamansa tai kirjoitettiin numerosarjoja ja kappalemääriä tilauslomakkeeseen. Eihän siitä kauaa oo.
ap
Mulla on Visa electron, samoin puolisolla ja hyvin toimii, ei mitään ongelmia.
Siinä voi olla ettet tiedä mitä tehdä
Vierailija kirjoitti:
Mikä on appsi?
Sana, jonka kirjoitusasu mun piti ensin tarkistaa netistä ennen kuin kehtasin kysellä mitään. Mulla on ihan sellanen muistikuva, että ne oli appeja eikä appseja, mutta...
Ja mitä se sitten tarkoittaa.. jaa-a.. jotain sovelluksia ja pelejä ainakin.
ap
yksi vaihtoehto on sellainen että hankit masdercart repait kortin.
Ne voi maksaa luonnossa lähimmälle nörtille.
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi olla ettet tiedä mitä tehdä
Voi olla.
AppleID tilillä näkyy maksuvaihtoehtoina vain Visa, Mastercard, Amex. Yritin tuohon Visaan täyttää korttini tiedot, vaikka minulla on tosiaan vain se Visa Electron.
Ei toimi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ne voi maksaa luonnossa lähimmälle nörtille.
Tai sitten voi kokeilla miehen korttia, kun tämä tulee kotiin. Hän on parempi höyläämään.
ap
Debit-kortti riittää.