Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tullut hasuja tai pelottavia väärinkäsityksiä lääkärin kanssa?

Vierailija
20.04.2017 |

Vauvakirjan selailu sai minut muistamaan, kun olin viikolla 38+2 ja minulla oli kehittymässä raskausmyrkytys. Lääkäri tuli sitten selittämään että jos muu ei auta, raskaus keskeytetään . En saanut sanaa suusta mutta olin ihan vain että ettehän te nyt voi abortoida ! Lääkäri näki kai jotain naamastani ja selvensi, että synnytys käynnistetään. No olisit nyt heti sanonut...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään tuollaista. Halusin helpotusta selkävaivoihin ja lääkäri oli määräämässä sairaslomaa ja kipulääkkeitä. Totesin, että käyn mieluummin töissä kun makaan sohvalla ja otan lääkkeiden sijaan fyssari-lähetteen. Sain sitten lääkkeet ja lähetteen.

Vierailija
2/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvakirjan selailu sai minut muistamaan, kun olin viikolla 38+2 ja minulla oli kehittymässä raskausmyrkytys. Lääkäri tuli sitten selittämään että jos muu ei auta, raskaus keskeytetään . En saanut sanaa suusta mutta olin ihan vain että ettehän te nyt voi abortoida ! Lääkäri näki kai jotain naamastani ja selvensi, että synnytys käynnistetään. No olisit nyt heti sanonut...

aika paha, mulle puhuttiin samassa tilanteessa että "raskaus puretaan", mikä sekin tuntui jotenkin pahalta. Miksei vaan voi sanoa että synnytys käynnistetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen sanavalinta lääkäriltä! :D Voihan tuommoiselle nyt nauraa jälkeenpäin, mutta siinä hetkessä olis ollut vitsit vähissä.

Tää ei ole pelottava, eikä väärinkäsitys, mutta naurattaa se tilanne. Olin gynekologilla asennuttamassa ensimmäistä kierukkaani. Gyne oli jalkovälipuuhissa ja mun puhelin soi! (se oli noloa koska mä pidän kunnia-asiana muistaa laittaa puhelimen äänettömälle)

Lääkäri tuumas, että "siellä jo kärkkäänä soitellaan, että onko asennus valmis. Vastaa vaan ja kerro, että valmista on! Puuhiin voi ryhtyä heti."

No, en vastannut. Vaan nolona hihittelin lääkärin höpinöitä. Eipä ollut mies, joka soitti. Vaan meillä tehtiin saunaremppaa ja työntekijä soitteli.

Vierailija
4/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mitään tuollaista. Halusin helpotusta selkävaivoihin ja lääkäri oli määräämässä sairaslomaa ja kipulääkkeitä. Totesin, että käyn mieluummin töissä kun makaan sohvalla ja otan lääkkeiden sijaan fyssari-lähetteen. Sain sitten lääkkeet ja lähetteen.

Olipa hasu. - Not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi