G: Ärsyttävin TIS-parien naisista?
Kommentit (13)
Naisista ei ärsytä vielä kukaan, miehistä jonne.
Emmi. Lapsellinen, epävarma, valittaja. Itkuvinkumisella saa tahtonsa läpi. Perusesimerkki joka "yllätys"raskautuu kun tajuaa että miestä ei enää kiinnosta.
Haluaa naimisiin häiden takia, 700 000 e kivitalon, kotiäitiyttä mutta miehen pitää hoitaa kaikki koska itkuvinkuu "lähestyvästä" uupumuksesta.
Harkitsin pitkään Vilman ja Emmin välillä.
Vilma on kaksinaismoralisti: itse peuhaa koko ajan Jussin kanssa, mutta ei tätä suostu myöntämään. Samalla hän syyttää Juusoa Jasminin kanssa säätämisestä. Ei näe vikaa itsessään.
Emmissä ärsyttää se, että hän tahallaan ymmärsi väärin esimerkiksi sen nuudeli-heiton. Ihan kuin hän hakemalla hakisi Jessestä tekoja, jotka hän voisi laskea pettämiseksi. Tosin hän itse myönsi olevansa kontrollifriikki, ja eihän hänellä sitten hermot lopulta kestäneetkään...
Valitsin Vilman, sillä Emmiä näytti satuttavan hänen näkemänsä "rajan lähestymiset". Vilmaa Juuson tekemiset taasen lietsoivat kostamaan! Hyvin laskelmoivan ja kostonhaluisen oloinen!
Emmin puolesta täytyy sanoa että masentuneisuus/ahdistuneisuus muuttaa ihmisen käyttäytymistä 180 astetta. Been there. Olin aina luokan keskipiste, mutta yliopistoaikana masennuin ja vetäydyin kuoreeni. Työelämässä sosiaalisuus palasi, olen aina tekemässä tuttavuutta, small talkkaamassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, voittaja on Vilma.
Hei äänestysaikaa on vielä...
Vilma kaksinaismoralismin vuoksi. Myös kaikkein itsekeskeisimmän oloinen.