Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ehkäisykeinoja teillä muilla sinkuilla on käytössä?

Vierailija
20.04.2017 |

Onko teillä sinkuilla käytössä ehkäisynä pelkkä kondomi vai käytättekö jotain muutakin? Itse pelkään aina noiden kondomien varmuutta eikä jälkiehkäisyäkään voi aina hakea. Mutta toisaalta tuntuisi hölmöltä syödä pillereitä tai hankkia kierukka, jos harrastaa seksiä noin kaksi kertaa vuodessa. Vai pitäisikö, oman mielenrauhan vuoksi?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti

Vierailija
2/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastat seksiä vain noin kaksi kertaa vuodessa niin voit hakea varmaankin jälkiehkäisyä jos kondomi pettää? Mulla on kondomi. Antaa mielestäni riittävän turvan sairauksilta ja raskaudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä vitunreikää olla kokoajan jakelemassa?

Vierailija
4/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastat seksiä vain noin kaksi kertaa vuodessa niin voit hakea varmaankin jälkiehkäisyä jos kondomi pettää? Mulla on kondomi. Antaa mielestäni riittävän turvan sairauksilta ja raskaudelta.

Eli sinä luotat niihin kondomeihin, jos ne eivät näkyvästi petä? Minä olen ihan hermoraunio, vaikka tiedän, että on ihan oikeaoppisesti käytetty. Ei kai sitä jälkiehkäisyäkään aina voi hakea.

Vierailija
5/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Ihan koko ajan.

Vierailija
6/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan kyyninenja vittumainen koko hereilläoloaikani.

T:mies

Vierailija
7/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta kuin kondomia. Mulla tosin sellainen "etu", että olen lasta yrittänyt vuosia kun olin vielä suhteessa, mutta ei tärpännyt, joten en vahinkoraskautta kumin pettäessäkään varsinaisesti osaa pelätä. Mitään hormonaalista ehkäisyä en halua, en halua rasittaa kroppaani enkä halua niitä hormonijälkiä vesistöihin... Joten kumi riittää taudinehkäisyyn. Silloin harvoin kun seksiä on.

Vierailija
8/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin olemaan kyyninenja vittumainen koko hereilläoloaikani.

T:mies

Joo, no tuo minullakin on käytössä suurimman osan aikaa, mutta joskus se ei vaan riitä.

ap

Vierailija
9/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat seksiä n. 2 kertaa vuodessa ja sanot että jälkiehkäisypillereitä ei voi kokoajan hakea? Niitä saa syödä 3 vuodessa, eli ei hätää.

Itselläni oli sinkkuaikoina käytössä kumin lisäksi pillerit, juurikin oman mielenrauhan vuoksi. Tosin harrastin kyllä seksiä n. kerran kuussa, joskus useamminkin. Yksi kavereistani tuli teininä raskaaksi koska poika ei viitsinyt kertoa kumin rikkoutuneen.

Vierailija
10/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti

Sama ollut jo yli 6 vuotta.

Vierailija
11/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastat seksiä n. 2 kertaa vuodessa ja sanot että jälkiehkäisypillereitä ei voi kokoajan hakea? Niitä saa syödä 3 vuodessa, eli ei hätää.

Itselläni oli sinkkuaikoina käytössä kumin lisäksi pillerit, juurikin oman mielenrauhan vuoksi. Tosin harrastin kyllä seksiä n. kerran kuussa, joskus useamminkin. Yksi kavereistani tuli teininä raskaaksi koska poika ei viitsinyt kertoa kumin rikkoutuneen.

Okei. Olen vain ymmärtänyt, että sitä jälkiehkäisyä ei kovin montaa kertaa saisi hakea, kun niin tenttaavat siellä tiskillä.

Itselleni on vain jotenkin jäänyt mieleen sellaiset sanat, että kondomi ei ole läheskään niin varma kuin muut ehkäisykeinot vaikka sitä käyttäisi oikeinkin.

Vierailija
12/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu naama toimii hyvin, huonot elintavat ja reilu ylipaino antavat viimeisen silauksen.

Vierailija
13/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypilleri estää tai siirtää munasolun irtoamisen. Joten jos munasolu on jo irronnut yhdynnän aikoihin tai irtoaa ennen kuin ehdit apteekkiin, ei jälkiehkäisy auta mitenkään. En pitäisi sitäkään kovin varmana ehkäisykeinona...

Vierailija
14/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen vain ymmärtänyt, että sitä jälkiehkäisyä ei kovin montaa kertaa saisi hakea, kun niin tenttaavat siellä tiskillä.

Itselleni on vain jotenkin jäänyt mieleen sellaiset sanat, että kondomi ei ole läheskään niin varma kuin muut ehkäisykeinot vaikka sitä käyttäisi oikeinkin.

Tarkoitin siis tietenkin että kumin lisäksi käytössä oli ehkäisypillerit, ei jälkiehkäisypillerit.

Olet ihan oikeassa siinä, että kumi ei ole kovin varma ehkäisykeino. Jos on varma, ettei halua raskaaksi, olisi hyvä käyttää muutakin ehkäisyä samalla.

/9

Vierailija
15/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse ehkäisyä, koska olen kilttimies enkä siis pääse koskaan panemaan :(

Vierailija
16/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imutus ja sormetus.

Vierailija
17/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Ihan koko ajan.

No mitä vittua sit vingut?

Vierailija
18/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia. Eipä ole miehelle muita vaihtoehtoja.

Vierailija
19/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis tietenkin että kumin lisäksi käytössä oli ehkäisypillerit, ei jälkiehkäisypillerit.

Olet ihan oikeassa siinä, että kumi ei ole kovin varma ehkäisykeino. Jos on varma, ettei halua raskaaksi, olisi hyvä käyttää muutakin ehkäisyä samalla.

/9

Juu, ymmärsin tuon pilleriasiasi. :)

Olen vain jostain saanut sen käsityksen, että se kaksi kertaa vuodessa otettu jälkiehkäisykin olisi vähän huono juttu. Mutta siihen varmaankin sitten jatkossakin turvaudun, jos se on ihan ok.

Mietityttää vaan tällaiset, kun varmasti on seksuaalisesti aktiivisempiakin sinkkuja. Nuorempana minullakin oli pillerit ja toisaalta se asenne, että jos tulen raskaaksi, niin sitten eletään sen mukaan, mutta tällä ikää se raskaaksi tulo olisi aika kamalaa eikä aborttikaan houkuttele.

Vierailija
20/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Ihan koko ajan.

No mitä vittua sit vingut?

Ainoa, joka tässä vinkuu, olet sinä. Me muut keskustelemme.